Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על הפרארי כל העולם ואחותו יודעים כבר וכולם בערך גם כבר ראו אותה

את הלמבורגיני למרות זאת לא ראיתי :roll:

למה? ככה!

פורסם

את הלמבורגיני למרות זאת לא ראיתי

 

כמו שכתבתי בהודעה קודמת את הלמבורגיני דיאבלו אני זכיתי לראות :D , בכניסה למלון

 

רויאל ביץ' באילת, צהובה קבריולט, ועוד אחת שכבר הספיקה לחזור לארה"ב עם זה שהביא

 

אותה לפה לתקופה שהוא שהה פה בקיסריה (בערך חודש-חודשיים).

 

אדם. 8)

פורסם

הפרארי שייכת לאיש עסקים שמבלה על הקו אילת-לונדון.

 

אשתו/חברתו היא אחת הבחורות היותר יפות שראיתי בחיי.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

לא ידעתי שיש דיאבלו רודסטאר צהובה

אני זוכר את האדומה קופה שהיתה בארץ...

באילת זאת האדומה

אבל אני יודע שיש גם בירושלים או שלקחו אותה משם

היא היתה בל מנהל קפה "ארומה" הוא קנה אותה ממזמן מארה"ב הפררי שנת 85' משהו כזה

אתם יודעים עליה משהו? :roll:

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
לא ידעתי שיש דיאבלו רודסטאר צהובה

אני זוכר את האדומה קופה שהיתה בארץ...

באילת זאת האדומה

אבל אני יודע שיש גם בירושלים או שלקחו אותה משם

היא היתה בל מנהל קפה "ארומה" הוא קנה אותה ממזמן מארה"ב הפררי שנת 85' משהו כזה

אתם יודעים עליה משהו? :roll:

 

אם אינני טועה היתה טסטרוסה שחורה בי-ם בזמנו

פורסם
i wonder why... :wink:

הוא בטח בנאדם חם ואוהב

 

אני בטוח בזה :lol:

 

 

הלימבורגיני מדהימה ... חבל שהוא חזר לחול :?

 

אני מכיר אחד שיש לו את אותו הדגם הפתוח בדיוק...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל זה ב 1:18 :lol::lol::lol:

פורסם
i wonder why... :wink:

הוא בטח בנאדם חם ואוהב

 

אני בטוח בזה :lol:

 

 

הלימבורגיני מדהימה ... חבל שהוא חזר לחול :?

 

הלמבורגיני הזאת לא הלכה לשום מקום... הייתה אחרת שחזרה...

אתה פרארי כמו כולם גם אני ראיתי באילת ממול לשדה תעופה..

הכי הצחיק אותי אין לה אפילו שריטה קטנה וכל הסמלים עליה... מדהים! זה לא קורה הרבה בישראל... :roll:

למה? ככה!

פורסם
i wonder why... :wink:

הוא בטח בנאדם חם ואוהב

 

אני בטוח בזה :lol:

 

 

הלימבורגיני מדהימה ... חבל שהוא חזר לחול :?

 

הכי הצחיק אותי אין לה אפילו שריטה קטנה וכל הסמלים עליה... מדהים! זה לא קורה הרבה בישראל... :roll:

 

אולי בגלל שבנאדם שפוי לא ייסכן את הביצים שלו?

אני שם כסף שגם אם הבעלים היה משאיר את הדלת פתוחה ואת המפתחות תלוייות על המראה אף אחד לא היה נכנס לרכב...

 

עם השנים אתה תלמד שיש דברים שהם כלכך ברורים מאליהם שאין טעם להתפלא לגביהם.

פורסם
i wonder why... :wink:

הוא בטח בנאדם חם ואוהב

 

אני בטוח בזה :lol:

 

 

הלימבורגיני מדהימה ... חבל שהוא חזר לחול :?

 

הכי הצחיק אותי אין לה אפילו שריטה קטנה וכל הסמלים עליה... מדהים! זה לא קורה הרבה בישראל... :roll:

 

אולי בגלל שבנאדם שפוי לא ייסכן את הביצים שלו?

אני שם כסף שגם אם הבעלים היה משאיר את הדלת פתוחה אף אחד לא היה נכנס לרכב.

 

עם השנים אתה תלמד שיש דברים שהם כלכך ברורים מאליהם שאין טעם להזכירם.

 

תשמע במחשבה ראשונה אתה צודק... בשניה זה מתערער... מה זה יש כבוד לרכבים מעל מחיר מסויים כאילו זה שטויות בגלל שזה פרארי איזה ערס מפגר שאין לו מה לעשות בלילות שם לא יכול לבוא ולפרק את הסמל... זה לא שיש כל כך הרבה כאלה בארץ... או להעביר מפתח מרוב קנאות מגעילה שיש לכל כך הרבה אנשים בארץ...

למה? ככה!


×
×
  • תוכן חדש...