Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה,

אני מרים ידיים. בחודשיים האחרונים הפכתי כל אבן כדיי להשיג צמיגיי ראלי. למעט יובל מלמד שמחזיק סוג שאינו מתאים לי אישית - אין אפשרות אפילו לייבא לארץ צמיגים כאלו! אומנם - יובל מנסה לבדוק אפשרות להביא לי צמיגים של פירלי (אבל בינתיים - כלום - ואני מתחיל להיות מיואש).

אני צריך צמיגי ראלי לעפר המתאימים לג'נט 14 אינטץ' ובקוטר חיצוני של עד 60 ס"מ.

הצמיג האידיאלי הוא שווה ערך למישלין הישנים והטובים מסוג M4 (רכים יותר) או M5 (הקשים יותר) במידה 14/60-14.

למי שלא זוכר 14 הראשון מייצג רוחב סולייה (14 ס"מ)

60 מייצג קוטר חיצוני

ו - 14 השני מייצג גודל ג'נט.

גם הפירלי שהיו נמכרים פה בארץ ע"י יובל (קוטר חיצוני 59 ס"מ) מתאימים.

אשמח לסיוע מכל מי שמכיר יבואן צמיגים שיכול להביא צמיגי ראלי לארץ.

אני מעוניין ב 12 צמיגים ויש איתי עוד קבוצה של נהגים שמעוניינים ב 20 צמיגים נוספים לפחות. סה"כ כ - 30 עד 40 צמיגיי ראלי.

אני בטוח שיהיו עוד שמעוניינים ברגע שתהיה אופציה.

אז מי יכול לעזור?

למישהו נשארו קשרים בקפריסין (מרינוס ושות')?

אולי בירדן?

 

קדימה שועלים ותיקים... מי עוזר?

:wink:

אלון

פורסם

בפעם האחרונה שראיתי רבעיית צמיגים זה היה בתור מוצג בגלריה[אהמ],

 

תחשוב על זה, אולי כדי להפוך את הרכב שלך לרכב תצוגה בגלרייה? :lol::lol::lol:

----

פורסם

הם מבצעים משלוחים,בעניין מכס אין בעייה, דבר איתי.!!!

אתה יכול גם להזמין יוקוהומה (נסה דרך היבואן המקומי) אם לא תצליח נסדר לך דרך תורכייה.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

אחי תפנה לקוגול יוניטרייד, יבואני מישלין וBF הם ישמחו לעזור.

אם שם המשפחה שלך הוא לא לואב אז תעוף מהנתיב השמאלי ! - 8)

×
×
  • תוכן חדש...