Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברנו סניק, מידות הצמיג: 185/65/15.

יש מחר מבצע באוטודיפו - 50% על צמיג שני, הסוגים הם:

GOODYEAR -- ארבע צמיגים 1740 ש"ח

TYPHOON -- ארבע צמיגים 1290 ש"ח

KUMMHO-- ארבע צמיגים 1140 ש"ח

באתר http://www.tires4u.co.il אלו המבצעים שיש:

http://www.tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=&ViewSale=1&search=1&ar=2&r=15&a=65&s=185&OrderBy=1

 

אשמח להמלצה גם על סוג צמיג וגם על המחירים, לאו דווקא על אותם סוגים שאני הבאתי.

מיקומי קריות עד זכרון ...

שיהיה חג שמח לכולם !

פורסם

לגבי הרשימה שנתת, הייתי הולך על ה קונטיננטל פרימיום קונטקט 2. רק תבדוק שהתאריך ייצור לא עולה על חצי שנה פלוס מינוס.

בנוסף הייתי ממליץ לך לחפש FALKEN ZE912 אני נוסע עליהם כבר 3 חודשים- אין תלונות. צמיג מצויין.

וגם GOODYEAR EXCELLANCE צמיג מצויין.

חכה להמלצות נוספות מאחרים.

פורסם

גם אני הייתי בוחר בקונטיננטל פרמיום.

להבדיל מהצמיגים האחרים, שבמבצע באתר, הם באים עם קוד סיווג מהירות מירבית H.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל תודה על התשובות המהירות :-) ...

 

מסקר קטן שעשיתי בשעה האחרונה, אכן הגעתי למסקנה שיש לי מס' מועמדים אחרונים - בכפוף למלאי שיהיה בפנצריות.

 

1. ContiEcoContact 3 - Continental או 185/65R15 88H ContiPremiumContact 2

2. Dunlop - 185/65HR15 SP 300 88H

3.Yokohama

 

האם אני צודק בבחירה שלי ?

 

אני מחפש מקום מומלץ באזור הצפון למי שיש, בתקווה שאוכל לסגור מחיר טוב על 4 צמיגים...

×
×
  • תוכן חדש...