Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות : ניסאן טראנו 98-02 מנוע 2700


explorer
שימו לב! השרשור הזה בן 3962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

אפשר לענות על כמה שאלות בעניין ניסאן טראנו ארוך מנוע 2700 ו 125 כ"ס.

 

1-צריכת דלק?

 

2- ביטוח+חובה?

 

3- האם הוא חזק בעליות בשטח+מהיר וסוחב בעליות בכביש?

 

4- האם יש הרבה דרישות ו הוצאות כספיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה אחי אני נוסע על טראנו מודל 02 2700 טורבו דיזל

1 צריכת דלק אני לא יכול להגיד בוודאות(מעולם לא בדקתי) אבל הוא נוסע מלא לליטר סולר.

2. ביטוח- אני נהג חדש ככה שביטוח לי וביטוח לך הם לא אותו דבר.

3. בשטח... שד אחושרמוטה. אני נוסע על צמיגים חצי חצי של גודייר בדיונות מוריד אויר ל-10 psi האוטו לא מרגיש אותם בכלל,

כנ"ל בבוץ קשה חייב להוריד אויר האוטו מתיישב בן זונה.

בכביש אם להגיד את האמת- לא משהו, ההאצה מעמידה במקום אמנם סטנדרטית ולא איטית במיוחד(אינני מתכוון לנתוני 0-100)

אבל להעלות מהירות מ-120 ל-130 נראה כמעט בלתי אפשרי(ורק עם הרבה הרבה סבלנות הוא עולה לאט-לאט).

סתם דוגמא- בעליות לירושלים יש מצבים שאני מוריד לשלישי ואשכרה קשה לאוטו

 

בשטח-צריך להיות מקום ממש ממש ג'ונגל כדי שאני לא אעבור, וגם אז אולי יש מצב לקמבן משהו.

 

בכביש- קינג או לנד קרוזר למשל לא רואים אותו. נותנים לחיצה ועפים קדימה(סולר+בנזין)

יש הטוענים שהגרסא הבנזינית חזקה יותר(בעיקר בקטענים מסוימים בשטח שצריך בומבה של גז כדי לצאת ממצב מסוים) אבל עם הטורבו האמת האוטו מרגיש בן זונה.

בקטע של הוצאות וכו', האוטו אצלנו עשה 80K, ככה שבעיות מיוחדות(או רגילות) אין בכלל. פרט לטיפולים.. כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה אחי אני נוסע על טראנו מודל 02 2700 טורבו דיזל

1 צריכת דלק אני לא יכול להגיד בוודאות(מעולם לא בדקתי) אבל הוא נוסע מלא לליטר סולר.

2. ביטוח- אני נהג חדש ככה שביטוח לי וביטוח לך הם לא אותו דבר.

3. בשטח... שד אחושרמוטה. אני נוסע על צמיגים חצי חצי של גודייר בדיונות מוריד אויר ל-10 psi האוטו לא מרגיש אותם בכלל,

כנ"ל בבוץ קשה חייב להוריד אויר האוטו מתיישב בן זונה.

בכביש אם להגיד את האמת- לא משהו, ההאצה מעמידה במקום אמנם סטנדרטית ולא איטית במיוחד(אינני מתכוון לנתוני 0-100)

אבל להעלות מהירות מ-120 ל-130 נראה כמעט בלתי אפשרי(ורק עם הרבה הרבה סבלנות הוא עולה לאט-לאט).

סתם דוגמא- בעליות לירושלים יש מצבים שאני מוריד לשלישי ואשכרה קשה לאוטו

 

בשטח-צריך להיות מקום ממש ממש ג'ונגל כדי שאני לא אעבור, וגם אז אולי יש מצב לקמבן משהו.

 

בכביש- קינג או לנד קרוזר למשל לא רואים אותו. נותנים לחיצה ועפים קדימה(סולר+בנזין)

יש הטוענים שהגרסא הבנזינית חזקה יותר(בעיקר בקטענים מסוימים בשטח שצריך בומבה של גז כדי לצאת ממצב מסוים) אבל עם הטורבו האמת האוטו מרגיש בן זונה.

בקטע של הוצאות וכו', האוטו אצלנו עשה 80K, ככה שבעיות מיוחדות(או רגילות) אין בכלל. פרט לטיפולים.. כלום.

 

 

הרבה זמן לא צחקתי כ"כ מתגובה

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חח כמו שזה משתמע מהתגובה של צ'ופצ'יק, יש לו צמיגים 31, יש לו ARB קדימה אחורה, כננת, שנורקל, בודי ליפט + קפיצים מוגבהים.

אחרת אני לא יודע מזה "שומדבר לא עוצר אותו", אתה כנראה לא מסתובב במקומות הנכונים, אני אישית יכול לקחת אותך לכמה מקומות ולהראות לך איך טראנו לא עובר (לא במקומות של סופות).

 

אהה, מישהו רוצה לספר לי משהו על הבדיחה של הורדת אויר בבוץ ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך העניין אני גם לא מדבר על לנד רוברים למיניהם וכל מיני מכוניות שתוכננו לשטח נטו כדוגמת הדיפנדר וכו'

 

אור לא כתבתי שום דבר לא עוצר אותו, אבל תיהיה בטוח שג'ימני כמו שלך סטנדרטית- נתקעת איפה שאני ממשיך.(הרכב שלי סטנדרטיללא שיפורים.) וזה בדוק כבר היו לי מקרים. הורדת אויר בבוץ בדיחה? חחחח אז תשאיר אויר מה אני יגיד לך אתה בטח נועל גודייר MT 8PLY או משהו, אחרת אין לך ממש סיכוי( התחפרות כמו בדיונה של פודרה או משהו... )

 

אם אני גורם לאנשים לצחוק- למה לא, אחרי הכל החיים הם מצחיקים :)

 

*ה-31 ירדו מזמן מהאוטו יש עליו עכשיו 235.75.16 או חתך 70 לא בטוח =/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבוב, עשית לי את היום, "אבל תיהיה בטוח שג'ימני כמו שלך סטנדרטית- נתקעת איפה שאני ממשיך"

לתת לך לדבר עם כמה בעלי טראנו, שהם נהגים מקצועיים בשטח, שנעמדו במקומות שאני המשכתי ?

 

סתם שתדע, האוטו שלי כבר מזמן לא סטנדרט ובקרוב מקצה שיפורים נוסף

 

אגב, אם זה מעניין מישהו, טראנו שותה 1:8 בערך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה אחי אני נוסע על טראנו מודל 02 2700 טורבו דיזל

1 צריכת דלק אני לא יכול להגיד בוודאות(מעולם לא בדקתי) אבל הוא נוסע מלא לליטר סולר.

2. ביטוח- אני נהג חדש ככה שביטוח לי וביטוח לך הם לא אותו דבר.

3. בשטח... שד אחושרמוטה. אני נוסע על צמיגים חצי חצי של גודייר בדיונות מוריד אויר ל-10 psi האוטו לא מרגיש אותם בכלל,

כנ"ל בבוץ קשה חייב להוריד אויר האוטו מתיישב בן זונה.

בכביש אם להגיד את האמת- לא משהו, ההאצה מעמידה במקום אמנם סטנדרטית ולא איטית במיוחד(אינני מתכוון לנתוני 0-100)

אבל להעלות מהירות מ-120 ל-130 נראה כמעט בלתי אפשרי(ורק עם הרבה הרבה סבלנות הוא עולה לאט-לאט).

סתם דוגמא- בעליות לירושלים יש מצבים שאני מוריד לשלישי ואשכרה קשה לאוטו

 

בשטח-צריך להיות מקום ממש ממש ג'ונגל כדי שאני לא אעבור, וגם אז אולי יש מצב לקמבן משהו.

 

בכביש- קינג או לנד קרוזר למשל לא רואים אותו. נותנים לחיצה ועפים קדימה(סולר+בנזין)

יש הטוענים שהגרסא הבנזינית חזקה יותר(בעיקר בקטענים מסוימים בשטח שצריך בומבה של גז כדי לצאת ממצב מסוים) אבל עם הטורבו האמת האוטו מרגיש בן זונה.

בקטע של הוצאות וכו', האוטו אצלנו עשה 80K, ככה שבעיות מיוחדות(או רגילות) אין בכלל. פרט לטיפולים.. כלום.

 

כמה אתה משלם חובה\עלות חובה?

 

האם מעל 5000 ש"ח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי בוקר טוב.

 

שלום לשואל .

אני יכול לתת לך פרטים אני עשיתי סקר מעמיק על הטראנו .(קצר)

אני כרגע מחפש אחד כזה .

 

צריכת דלק היא בבנזין 1 ל7

בסולר 1ל10

 

ביטוח כאשר אני ביררתי לא מזמן

כ5500K כולל חובה כולל מקיף

 

אין לי תשובה על ביצועים כרגע אני לא יודע כל עוד אני לא נוהג אליה .

 

הוצאות מיוחדות . ={מחלות}

לוקרים בעייתיים

עדיף להחליף לידני.!!

חלונות חשמל לא עובדים .סאנרוף כ"נל לבדוק טוב טוב נזילות.

המזגן על הפנים אלא אם אתה מוסיף עוד וונטה הוא נהיה סביר .

ומחלה אחרונה . כניסת מים מהבגז'

 

בעיקרון הג"יפ הוא לא יותר מידי יקר ולא זול כמו פיאסטה.

ואם תלך על דיזל האגרת רישוי גבוהה יותר (מכפילה את עצמה לפעמים משלשת)

זה כבר שיקול שלך .

בהצלחה.

ומקווה שעזרתי.

נתי.א

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, אני חושב שהאגרת רישוי של דיזל התאזנה ומחירה לא כ"כ גבוה, יש לבדוק זאת.

לגבי לוקרים: אוטמטי 5K, ידני 2K (מחירים בערך)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי בוקר טוב.

 

 

 

הוצאות מיוחדות . ={מחלות}

לוקרים בעייתיים

עדיף להחליף לידני.!!

חלונות חשמל לא עובדים .סאנרוף כ"נל לבדוק טוב טוב נזילות.

המזגן על הפנים אלא אם אתה מוסיף עוד וונטה הוא נהיה סביר .

ומחלה אחרונה . כניסת מים מהבגז'

 

 

נתי.א

ח"ח אצלי פיקס/לא יודע על מה מדובר

סאנרוף אין נזילות (והאוטו חונה רק בחוץ)

המזגן באמת לא משו משו.

מים מהבגאז'? בחיים לא שמעתי כזה דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגרת הרישוי לדיזל כבר מזמן לא כ"כ יקרה וברוב המקרים הושוותה למחיר אגרת הבנזין.

את הקנס אנחנו משלמים במחיר הדיזל, אך, איפה הימים של שקל ועשרים אגורות לליטר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על המידע השגוי .

אגרת הדיזל באמת כבר לא כמו פעם והיא כמעט שווה למחירי הבנזין!!

 

לגבי המים בתא המטען .

זה קיים (לא ברוב הטראנו עדיין זאת מחלה שהרבה התלוננו . ושווה בדיקה בעת הקניה)

 

שוב מצטער על המידע השגוי לגבי הדיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי בוקר טוב.

 

שלום לשואל .

אני יכול לתת לך פרטים אני עשיתי סקר מעמיק על הטראנו .(קצר)

אני כרגע מחפש אחד כזה .

 

צריכת דלק היא בבנזין 1 ל7

בסולר 1ל10

 

ביטוח כאשר אני ביררתי לא מזמן

כ5500K כולל חובה כולל מקיף

 

אין לי תשובה על ביצועים כרגע אני לא יודע כל עוד אני לא נוהג אליה .

 

הוצאות מיוחדות . ={מחלות}

לוקרים בעייתיים

עדיף להחליף לידני.!!

חלונות חשמל לא עובדים .סאנרוף כ"נל לבדוק טוב טוב נזילות.

המזגן על הפנים אלא אם אתה מוסיף עוד וונטה הוא נהיה סביר .

ומחלה אחרונה . כניסת מים מהבגז'

 

בעיקרון הג"יפ הוא לא יותר מידי יקר ולא זול כמו פיאסטה.

ואם תלך על דיזל האגרת רישוי גבוהה יותר (מכפילה את עצמה לפעמים משלשת)

זה כבר שיקול שלך .

בהצלחה.

ומקווה שעזרתי.

נתי.א

אתה מדבר על טראנו ארוך או קצר????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיברתי על הקצר.

ושוב אני מודה שהייתה טעות עם הדיזל בנושא הטסט .

זה כבר כמעט השתווה לבנזין עניין של 100-200 ש"ח.

 

כניסת מים מהתא מטען נובעת מגומיית בתא המטען!

נכון שלא לכולם זה קורה אבל הרבה תלונות !

 

נתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיברתי על הקצר.

ושוב אני מודה שהייתה טעות עם הדיזל בנושא הטסט .

זה כבר כמעט השתווה לבנזין עניין של 100-200 ש"ח.

 

כניסת מים מהתא מטען נובעת מגומיית בתא המטען!

נכון שלא לכולם זה קורה אבל הרבה תלונות !

 

נתי.

 

יש לך מדע על הטראנו הארוך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...