Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפשת קומפקטית, איכותית ואמינה, שלא תבלה הרבה במוסך, עם עלות חלפים זולה, יחסית.

אוטומטית, בתקציב של כ- 50 אלף. עדיפות למשהו משנת 2000.. אבל אפשר להתפשר..

 

ולא קליאו!!!! יש לנו ניסיון ממש רע איתה.

 

עשיתי רשימה של כל סוגי הרכב שיכולים להתאים, אבל בכל אחד אני מוצאת פגם. היאריס הכי חמודה, אבל יקרה מדי.

למישהו יש בכל זאת המלצות?

 

 

(ותודה מראש!)

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את מאוד מוגבלת עם תיבה אוטומטית...

 

בלעדיה היאריס בתקציב (והיא באמת אחלה מכונית) וגם 206 והקליאו (שאת לא רוצה :? )

 

זה בדיוק מחיר גבולי... יש גם סוויפט ושרייד וכאלה אבל הן מכוערות (דעתי...) לא כיפיות ולא נוחות...

 

גיר אוטומטי זה פשרה, לא חבל?

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם

לאחותי יש הונדה סיוויק הצ'בק (S) מנוע 1.4 אוטו אמין מאוד לא רואה מוסך!

 

אבל הוא שנת 98 במחירון שלו הוא 54000 זו יכולה להיות אופציה טובה!

אן לי אוטו :( HELLP!

פורסם

גיר רגיל זו בעיה.. אני אוכל להסתגל לזה, אפילו שמאז קבלת הרשיון לא נהגתי בהילוכים, אבל אני לא היחידה שאנהג ברכב.....

כך שזה לא כל כך תלוי בי.

פורסם
לאחותי יש הונדה סיוויק הצ'בק (S) מנוע 1.4 אוטו אמין מאוד לא רואה מוסך!

 

אבל הוא שנת 98 במחירון שלו הוא 54000 זו יכולה להיות אופציה טובה!

 

 

 

זאת פעם שנייה שאני מקבלת היום המלצה על הרכב הזה..

 

'הונדה סיוויק ESI' - זה האצ'בק ? ?

פורסם

לא

 

ESI זה או ההאצ'בק או הקופה.

 

ואת יכולה להוציא תרכב הזה מהרשימה כי רובן יד 5 שעברו התעללות... והמוכר גם ידרוש מעל למחירון :?

Scooby WRX

פורסם

אז כל מה שמצאתי במחירון ב YNET זה - ESI קופה האצ'בק ?3 דלת'.

שנת 94-95

 

 

אבל לא משנה.

אני מעדיפה משהו יותר מעודכן.

מה לגבי קורסה, סקסו, איביזה ופולו משנים 99-00 ?

 

וקאיה פרייד - מומלצת?

 

 

ד"א, על פג'ו 206 קראתי דברים ביקורות לא הכי מלהיבות.

פורסם
פולו 1.4 שנת 2000. (53 אלף ש"ח לגרסת ה-60 כ"ס)

די עגלתית, אבל תעשה את העבודה.

 

לדעתי באמצע שנת 2000 התחלפה הצורה ואז הגיעו מנועי 1400 עם 75 כ"ס שזה כבר יותר רציני. אני לא יודע אם המחירון זהה או לא.

 

בכל מקרה, גם מנוע ה60 כ"ס לא מרגיש חלש על האוטו.

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

א. יש יאריס חצי אוטמטית חסכונית ומעולה באזור ה 50K .

ב. מיצובישי קולט - לא נוחה, לא מהנה , לא שום דבר מיוחד, אבל על הצרכים שלך היא כנראה עונה, שנת 99-98 נכנסת שם.

ג (וזו ההצעה הכי מגניבה ) למרות שזה כנראה לא בשבילך, אפשר למצוא BMW קומפקט משנת 96 , זה רמה אחרת מכל הדברים האחרים שהוזכרו פה, אבל זה גם קצת יותר יקר לתחזוקה ולטיפולים.

ככה זה, בשביל הדברים הטובים צריך לשלם.

פורסם

לא יודע מה בדיוק הכוונה האישית שלך בנוחה ואיכותית , כל אחד והעדפתו , אבל מעבר לזה האופציה הראשונה שעלתה לי היא יונדאי אקסנט . לא נוחה במיוחד ... איכותית ? השאלה מאיזו בחינה ... בואי נגיד שפלסטיקים יחזיקו מעמד יותר מאשר אצל אירופאיות ולא יתחילו לנשור כ"כ מהר . חוץ מזה היא אמינה וקומפקטית כפי שביקשת , צריכת דלק טובה , מנוע 1500 (אוטומטית) , בעלת שוק טוב ואין בעיה למצוא אחת במצב טוב .

 

עידו .

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
לאחותי יש הונדה סיוויק הצ'בק (S) מנוע 1.4 אוטו אמין מאוד לא רואה מוסך!

 

אבל הוא שנת 98 במחירון שלו הוא 54000 זו יכולה להיות אופציה טובה!

 

 

 

זאת פעם שנייה שאני מקבלת היום המלצה על הרכב הזה..

 

'הונדה סיוויק ESI' - זה האצ'בק ? ?

 

זו ההצ'בק הישנה... החדשה זו הסיוויק SI 1.4 אחלה אוטו... מה שיש לי... את יכולה למצוא במחיר שלך אחת כזאת אבל ידנית... למרות שהגיר שלה הוא הגיר הכי נוח שפגשתי מימיי... ממש לא בעיה להתרגל לגיר הידני שלה... אבל אם ה50K כוללים גם ביטוח את יכולה לשכוח מזה... חוץ מזה היא לא תראה מוסך, לא תאבד הרבה מערכה ותעשה את עבודתה יותר מכראוי.

לעומת זאת אם את רוצה כמה שיותר חדש פיאסטה נכנסת לך גם 2001 בתקציב וזה אחלה אותו, למרות שידני אז אם זו בעיה כזאת חמורה אז כנראה שלא.

כמו כן פיאט בראבו אוטומטית נכנסת לך בתקציב שנת 2000 בקלות, 2001 גם כנראה תיכנס וזו ההמצלצה שלי... אוטו מגניב לאללה ולא רע בכלל 100 כ"ס 16V... זו הייתה הבחירה שלי במקומך.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

תגובות לכולם:

 

הינה משהו מעניין שפורסום בלוח נענע וכנכנס בול בתקציב:

סיוויק האצ'בק 1400 שנת 96 יד ראשונה אוטומטית

097740631

 

http://ads.nana.co.il

 

מצאתי את המודעה, כתוב שם "סאן רוף צבע שחור".

חבל שאני לא ערס, האוטו יכל להתאים לי בול.. :wink:

'96 זאת נסיגה.. המטרה היא להתקדם בשנים.

תודה.

 

 

פולו 1.4 שנת 2000. (53 אלף ש"ח לגרסת ה-60 כ"ס)

די עגלתית, אבל תעשה את העבודה.

עגלתית? זה טוב ליהודים?

 

 

א. יש יאריס חצי אוטמטית חסכונית ומעולה באזור ה 50K .

ב. מיצובישי קולט - לא נוחה, לא מהנה , לא שום דבר מיוחד, אבל על הצרכים שלך היא כנראה עונה, שנת 99-98 נכנסת שם.

ג (וזו ההצעה הכי מגניבה ) למרות שזה כנראה לא בשבילך, אפשר למצוא BMW קומפקט משנת 96 , זה רמה אחרת מכל הדברים האחרים שהוזכרו פה, אבל זה גם קצת יותר יקר לתחזוקה ולטיפולים.

ככה זה, בשביל הדברים הטובים צריך לשלם.

 

-לגבי היאריס, זה דגם של 1000 סמ"ק או 1300? בכל מקרה, אני אבדוק את זה.

אני בקושי מוצאת מודעות של יאריס, ומה שאני כן מוצאת, יקר מדי.

מה זה אומר חצי אוטומטית?

-אין סיכוי שמישהו מהמשפחה יקנה BMW. סבא שלי נהרג ע"י מישהי שנהגה ברכב הזה (ולצערי, היא עדיין נמצאת על הכבישים).

 

 

לא יודע מה בדיוק הכוונה האישית שלך בנוחה ואיכותית..

לא אמרתי נוחה. אבל גם נוחות זה טוב.. :)

 

 

זו ההצ'בק הישנה... החדשה זו הסיוויק SI 1.4 אחלה אוטו...

לעומת זאת אם את רוצה כמה שיותר חדש פיאסטה נכנסת לך גם 2001 בתקציב וזה אחלה אותו, למרות שידני אז אם זו בעיה כזאת חמורה אז כנראה שלא.

כמו כן פיאט בראבו אוטומטית נכנסת לך בתקציב שנת 2000 בקלות, 2001 גם כנראה תיכנס וזו ההמצלצה שלי... אוטו מגניב לאללה ולא רע בכלל 100 כ"ס 16V... זו הייתה הבחירה שלי במקומך.

שקלתי פיאסטה, אבל אני אבדוק גם לגבי הבראבו, תודה.

החתימה שלך ("אישה נוהגת - מדינה דואגת") מאוד פוגענית ומעליבה. מיותר.

 

 

 

תודה לכולללללללם.


×
×
  • תוכן חדש...