Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-)

יש ברשותי מספר של קלטות וידיאו VHS והייתי מעוניין להעביר חלק מהן לקלטות מיני DV כדי לערוך אותן במחשב.

השאלה שלי היכן יש מקום שעושים את העברה הזאת?

 

תודה.:wink:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מניח שבכל חנות צילום רצינית יכולים לעשות לך את זה.

 

מעבר לזה, יש אפשרות לרכוש כרטיס לכידה. מחיר בערך 700ש"ח למשהו פחות או יותר נורמאלי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שלום :-)

יש ברשותי מספר של קלטות וידיאו VHS והייתי מעוניין להעביר חלק מהן לקלטות מיני DV כדי לערוך אותן במחשב.

השאלה שלי היכן יש מקום שעושים את העברה הזאת?

 

תודה.:wink:

 

כפי שאמר ההוא מעליי, עדיף שתקנה כרטיס טלויזיה ותדגום ישירות מהוידאו.

המרה על המרה יעלה לך באיכות שגם ככה VHS לא ממש זכתה בהם, שלא לדבר על זה שבטח הקלטות לא בשימוש הרבה זמן.

תקנה כרטיס איכותי, גם אם זה חד פעמי, מה לא עושים בשביל סנטימנטים..

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

מיני DV זה פורמט דיגיטלי ולכן אין אובדן איכות נוסף.

 

החנויות בד"כ ממירות ל- DVD וצורבות על דיסק. אם אתה מעוניין דווקא במיני DV, תשאל / תקנה מצלמת מיני DV שיש

לה כניסת וידאו אנאלוגית (לרובן אין) ותמיר בעצמך בחיבור לוידאוטייפ.

:turn-l:
פורסם

מצד אחד כריטי טלויזיה זולים למדי, עולים כ-100~450ש"ח, איכות כמובן בהתאם, מצד שני יש כרטיסי עריכה ולכידה מקצועיים כמו CANOPUS עולים הרבה כסף.

ב-500~600ש"ח אפשר לקנות כרטיס טלויזיה עם לכידה שמבוססת על חומרה. לכידה כזאת בד"כ איכותית יותר.

בזמנו ל-LEADTEK היו כרטיסים זולים יחסית עם פונקציות כאלה. ממליץ לבדוק.

 

מצד אחר, קלטות VHS מחזיקות מאט שנים, אחרי זה איכות נופלת משמעותית. גם בהתחלה ל-VHS הייתה איכות חלשה מאוד עם רזולוצייה רק של 200 שורות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

על כמה שעות חומר מדובר ?

יש מקום בת"א שלוקח משהו כמו 60 שקל לשעת העברה.

אם אין לך הרבה שעות לא תצא עם נזק רציני, רק אל תשכח שקלטת מיני DV זו קלטת יקרה יחסית.

 

שיהיה לך:

אולפני סקאלה - 03-5254545, 03-5255050

פורסם
בכל המרה יש איבוד איכות כזה או אחר.

כשממירים קלטות אודיו לדיסק גם אפשר לשמוע את זה.

 

בהמרה מאנלוגי לדיגיטלי יש אבדן איכות. בהמרה מפורמט דיגיטלי אחד לשני, אין - אלא אם בוחרים כן - למשל דחיסה.

:turn-l:
פורסם

הכרטיס שבלינק ששלחת הוא לא מה שאתה מחפש. אין לו כניסות אנלוגיות אלא רק כניסות USB.

אתה צריך כרטיס עם כניסות אנאלוגיות כמו RCA כי זה מה שה-VHS שלך מוציא כנראה.

פורסם

רצוי להשתמש בכרטיס בעל יכול לבצע עיבוד בעצמו. כרטיסים האלה יקרים יותר, ממליץ לבדוק בין כאלה.

 

צעצוע שבלינק, אומנם דגם ספציפי הזה אני לא מכיר, אבל אני בטוח שכמו רוב חבריו לקבוצה, גם הוא לא איכותי.

כרטיס חיצוני איכותי משתמש ב-FIREWIRE בלבד ולא USB.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בוקר טוב אני חושב שיש מישהו מאזור רמת גן שמבצע את ההמרה של הקלטות האלה.

צור איתי קשר ואבדוק לך את זה.

יום טוב.:wink:

imprza new age

×
×
  • תוכן חדש...