Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.!

ברצוני לבצע יבוא אישי לפונטיק סולסטיס מודל 2007.

רציתי לדעת:

-האם ניתן לבצע יבוא אישי לרכב בכזה שנתון.

-כמה אצטרך להוסיף לתשלום המיסים וההובלה בארץ "(באחוזים).

 

תודה רבה לכל העונים!!

אחלה שבוע לכל חברי הפורום.

תומר.

פורסם

אני חושב שמיותר לבצע יבוא אישי מארצות הברית של הפונטיאק. אתה יכול לרכוש בישראל את המכונית הנ"ל בלי כול הכאב הראש שיש ביבוא אישי. ואין כול כך הבדל ביבוא אישי לבין לקנות בארץ.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

רכישה של הרכב הנ"ל בארץ למיטב ידעי זה דרך סוחרי רכב שמביאים את הרכב בעצמם ביבוא אישי ומוכרים אותם.

אין חברה כמו UMI שמיבאת את הרכב.

אז הייתי מעדיף לחסוך את עלויות התיווך לסוחר.

 

תודה תומר.

פורסם

חפש במגרשי מכירה, יש המון כאלו (יחסית) ותוגל לדבר עם מחיר כי רואים סימני עמידה על הדיסקים שלהם...

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

עקב הדולר שהיה נמוך מאוד בחודשים האחרונים (שיט למה הוא מטפס שוב:evil:),

הייתי מציע לך לקפוץ לכמה מגרשים יש לא מעט אקזמפלרים,

בינינו הרי לייבא רכב זו ערחה לא קטנה,

אני מאמין שתוכל למצוא את מבוקשך כבר פה על כבישי ישארל בלי צורך להעביר מבחני רישוי וכו,

 

בברכה,

 

ינון

פורסם

ממליץ לך לנסות אחת בארץ לפני שתיכנס לכל הפרוצדורה.

 

איכות החומרים והגימור עלובה, תא המטען מגוחך, הגג מגושם למראה ולתפעול והניהוג חביב אך לא מעבר לכך.

 

קשה לי לחשוב על סיבות להעדיף רכב זה על פני מיאטה מאותו שנתון למעט:

-עיצוב(ענין של טעם)

-גיר אוטומטי

-גרסת טורבו חזקה

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
שלום לכולם.!

ברצוני לבצע יבוא אישי לפונטיק סולסטיס מודל 2007.

רציתי לדעת:

-האם ניתן לבצע יבוא אישי לרכב בכזה שנתון.

-כמה אצטרך להוסיף לתשלום המיסים וההובלה בארץ "(באחוזים).

 

תודה רבה לכל העונים!!

אחלה שבוע לכל חברי הפורום.

תומר.

 

ניתן לייבא רכב, שמתאריך הייצור שלו עברו לא יותר מ 24 חודשים עד לסיום תהליך הרישום בארץ.

רצוי שהרכב יגיע לפחות 2 חודשים לפני תום 24 החודשים.

על ייבוא רכב מארה"ב יש מכס של 102% על עלות הרכב + משלוח. מחיר הרכב צריך להתאים תוך 10% למחירון של המכס או למחירי buy it now של רכב דומה ב ebay, פקידי המכס ממש נכנסים לאינטרנט ובודקים.

כך בחשבון בין $1,800 ל $2,200 להובלה ימית בקונסולידציה (שיתוף מכולה עם משלוחים אחרים) מהחוף המערבי.

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

לשאלתך - כן, אפשר לייבא אישית רכב משנתון 2007. המס הוא 105.5 אחוזים על יבוא רכב מארה"ב או מדינות עימן יש לישראל הסכם סחר (ארה"ב, למשל). לא מומלץ "לחסוך את עלויות התיווך" - לסוכני היבוא האישי יש המון ידע, ניסיון וקשרים, והם גם יבטחו את הרכב שלך ויהיו אחראיים להגעה שלו לארץ. בסופו של יום, את הכסף שתחסוך אתה תשלם בדברים אחרים - חוץ מזה שלפעמים הסוכנים מסוגלים להשיג מחירים יותר טובים מהאדם הממוצע שפונה לסוחר, בגלל הכמויות שהם רוכשים.

 

לבד מזאת, פונטיאק סולסטיס היא מכונית די נפוצה בארץ ולסוכני היבוא האישי יש מלאי שלהן בארץ. אני יודע שהינומה מוטורס (רחוב המסגר, ת"א) מחזיקים לפחות אחת כזו במלאי באולם התצוגה שלהם, ויש המון מגרשי טרייד אין שמחזיקים אותן. אם אתה רוצה עוד פרטים על הרכב, אתה מוזמן לפנות לאייקאר: http://www.icar.co.il/Model/313/%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%90%D7%A7_%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A1%20-%20%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%20%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99

 

ואם אתה רוצה עוד פרטים על יבוא אישי, תוכל להעזר בכתבה הבאה: http://www.icar.co.il/Article/281/%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%20%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%20%D7%A9%D7%9C%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%97%D7%93%D7%A9%20-%20%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A

 

בכלליות, אגב, המיאטה (MX-5) מוצלחת יותר.

 

בהצלחה!

פורסם
לשאלתך - כן, אפשר לייבא אישית רכב משנתון 2007. המס הוא 105.5 אחוזים על יבוא רכב מארה"ב או מדינות עימן יש לישראל הסכם סחר (ארה"ב, למשל). לא מומלץ "לחסוך את עלויות התיווך" - לסוכני היבוא האישי יש המון ידע, ניסיון וקשרים, והם גם יבטחו את הרכב שלך ויהיו אחראיים להגעה שלו לארץ. בסופו של יום, את הכסף שתחסוך אתה תשלם בדברים אחרים - חוץ מזה שלפעמים הסוכנים מסוגלים להשיג מחירים יותר טובים מהאדם הממוצע שפונה לסוחר, בגלל הכמויות שהם רוכשים.

 

לבד מזאת, פונטיאק סולסטיס היא מכונית די נפוצה בארץ ולסוכני היבוא האישי יש מלאי שלהן בארץ. אני יודע שהינומה מוטורס (רחוב המסגר, ת"א) מחזיקים לפחות אחת כזו במלאי באולם התצוגה שלהם, ויש המון מגרשי טרייד אין שמחזיקים אותן. אם אתה רוצה עוד פרטים על הרכב, אתה מוזמן לפנות לאייקאר: http://www.icar.co.il/Model/313/%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%90%D7%A7_%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A1%20-%20%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%20%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99

 

ואם אתה רוצה עוד פרטים על יבוא אישי, תוכל להעזר בכתבה הבאה: http://www.icar.co.il/Article/281/%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%20%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99%20%D7%A9%D7%9C%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%97%D7%93%D7%A9%20-%20%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A

 

בכלליות, אגב, המיאטה (MX-5) מוצלחת יותר.

 

בהצלחה!

 

המכס הכולל עודכן באחד לינואר 2009 ל 102%

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

×
×
  • תוכן חדש...