Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי בירור לאוטו הוחלף מכסה מנוע וכנף.

וההגה נוטה ימינה שהוא משוחרר.

מה אתם אומרים?

 

סך הכל הבדיקה שיטחית ומחר נסיעה ארוכה יותר ובדיקה

פורסם

גם אצלי המכסה מנוע הוחלף, זה לא אומר כלום.

מכסה מנוע זה חלק שלא מתקנים אם הוא מתעקם אלא ישר מחליפים.

בכל מקרה יש סיכוי שיש משהו ויש סיכוי שאין, את זה רק הבדיקה תגיד.

 

הגה נוטה יכול להיות (סביר להניח אפילו) כיוון פרונט לקוי, עלות של 200 ש"ח בערך.

בהצלחה.

 

דניאל

פורסם

ומה בקשר לכנף יכולה להיות פגיעה רצינית בפרונט בלי שאסי?

 

יכול להיות שהוחלפו חלקים במנוע בלי שזה ירשם בספר רכב?

 

דרך אגב הרכב עבר טיפול גדול (1600 ש"ח) לפני שבועיים האם זה צריך להיות סימן אדום?

 

בנוסף האוטו מוחזק שנה אצל הבעלים הקודמים בלבד (הרכב יד שניה)

 

מחר אני בודק את הספר רכב לפני בדיקה במוסך, רכב זה צריך טיפול 10K בזמן.

השאלה היא עד כמה אני יכול להתפשר עם טיפולים, האם גיר או חלקים אחרים כמו רצועת טיימיניג צריכים להיות מוחלפים בזמן מסויים ומתי?

פורסם
ומה בקשר לכנף יכולה להיות פגיעה רצינית בפרונט בלי שאסי?

 

יכול להיות שהוחלפו חלקים במנוע בלי שזה ירשם בספר רכב?

 

דרך אגב הרכב עבר טיפול גדול (1600 ש"ח) לפני שבועיים האם זה צריך להיות סימן אדום?

 

בנוסף האוטו מוחזק שנה אצל הבעלים הקודמים בלבד (הרכב יד שניה)

 

מחר אני בודק את הספר רכב לפני בדיקה במוסך, רכב זה צריך טיפול 10K בזמן.

השאלה היא עד כמה אני יכול להתפשר עם טיפולים, האם גיר או חלקים אחרים כמו רצועת טיימיניג צריכים להיות מוחלפים בזמן מסויים ומתי?

 

אף אחד לא יכול להעריך את התאונה דרך האינטרנט. צריך לקחת את הרכב לבדיקה במכון או לפחח, רק שם תקבל תשובה חד משמעית ...

 

הקטע של הטיפול הגדול זה רק לטובתך ורוב האנשים מבקשים תוספת מחיר על זה ...

 

זה שהבעלים החזיק אתהרכב רק שנה יכול להיות שהרכב עושה לו בעיות, או שפשוט נמאס לו מהרכב או שהוא קבל רכב מהעבודה או שהוא קבל/זכה בהרבה כסף ולכן רוצה להתקדם לרכב חדש/גדול יותר ...

בקיצור, אי אפשר לדעת, וגם אם הבעלים אומר לך משהו אז אל תקח את זה ב-100 אחוז ...

 

במוסך יוכלו להגיד לך מה צריך להחליף מתי (יכול להיות שרשום בספר רכב) ועם הרכב עבר את כל הטיפולים בזמן ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לבעלים אין ספר רכב ומי שמוכר יביא פירוט מהמוסך בו הוא טופל.

 

שמעתי שבדגם הזה יש בעיות של נזילות, והחליפו ומילאו שמן בטיפול לפני שבוע האם זה חשוד או שזה שוב לטובתי?

 

בקשר לבדיקה - בבדיקה רשומים כל החלקים הפגועים וכו'...

איך אני ידע מה צריך להחליף? האם אני מקבל פירוט על מצב רצועת הטיימינג, חלקים בהגה (שמעתי שיש הרבה בעיות בהגה ובמערכות ההיגוי גם בהודעה בפורום פה וגם במאמר בYNet(

 

לפני הבדיקה אני חותם על הסכם שאם יש שאסי או בעיות במנוע והגיר אז עלות הבדיקה חוזרת אלי..

 

סך הכל הרכב ניראה טוב לשנה שלו (95) יש לו 150K ק"מ ויד שניה בהתחלה הציעו אותו ב 23K ש"ח אך התברר שיש עוד כמה תיקונים לעשות

האם סביר להוריד אותו ממחירון של 25.5 ל 20 אלף שקל או פחות?

פורסם

האם סביר להוריד אותו ממחירון של 25.5 ל 20 אלף שקל או פחות?

 

אולי...

 

תלוי כמה אתה רוצה את המכונית וכמה הבעלים לחוץ למכור...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...