Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני,

אני מקבל את ההערה שלך, אבל

 

השאלה היא האם מי שמגרד את הפח מחושב כמו מי שמרתך את הכלוב, כמו מי שצובע את הרכב וכ"ו, צריך גם להוסיף את העובדה שהשכר בצרפת הוא גבוהה מהשכר בארץ.

 

לפי החישוב שלך, עלות הרכב בשעות עבודה בלבד הן 110000 אירו, רק על העבודה.

 

שביט, המכונית עצמה לא עולה 100 אלף ש"ח כיוון שלא קונים רכב מהכביש. העלויות נמוכות בהרבה, לא יודע כמה בדיוק אבל אני מעריך שזה נכנס בתוך ה100 אלף שרשמתי.

 

נדב

 

נ.ב. מה שאני כותב מבוסס על השערות שלי בלבד.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתחילת הבניה דובי רושם שמבדיקה שלו עם יובל עלות הרכב כ 70K איך זה מסתדר עם המחירים שפרסמתם לאחרונה?

 

ללא כל קשר הפרויקט נראה מדהים וברמה כן ירבו רכבים כאלו

פורסם

אם תקרא את השרשור במלואו (או לפחות את העמוד הראשון במלואו) אז תראה שמה שדובי רשם לא מדוייק ויש גם הסברים.

 

70K מספיק לסובארו GT ברמה הבסיסית ביותר. משהו רחוק ממה שאתה רואה פה.

אם בשלדה, אם בציוד בטיחות, אם בבולמים ועוד.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

כדי לבוא להתחרות עם סובארו בסיסית צריך יותר מ70 אלף ש"ח.

 

מכל הבדיקות שעשיתי, קניית רכב משומש ושדרוג שלו לרמה סבירה או בניית רכב חדש הכי זול שאפשר בשביל להתחרות איתו הגעתי ל100 אלף ש"ח, אולי 90 אם יש מזל. כמובן שאני מדבר על רכב עם בולמ"ז תקינים ומתאימים לעפר, מושבי פיברגלס עם חגורות חמש/שש נקודות וכלוב מרותך כמו שצריך. לא מדובר על בודי תפור ומחוזק כמו בB3, לא על מחשב מנוע (קרא את השרשור של עידן זהבי) וכדומה.

 

זה לא כולל צמיגים ספייר, עגלה, ציוד בטיחות אישי ועוד אלף דברים.

 

אם רוצים רכב זול, צריך לקנות רכב 2X4 משומש, זה הדבר הכי "מעשי" כדי לצבור זמן נהיגה, נסיון ואפילו הצלחות ב"זול".

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

לא מפרטים אם מגרד הזפת ומלחים הכלוב מקבלים שכר זהה

אתה לא עובד בבית כקבלן,אתה מפעיל עסק מסודר ,משלם מיסים,מבטח עובדים,משלם שכר דירה,רו"ח וכולי....

מי שבונה רכב GT ב70 K ? רכב זה, מבטיח לך לא עובר שום ועדה מקצועית של הפדרצייה ולא יתחרה בשום תחרות מקצועית.

עלות בניית רכב למירוץ ראלי ברמת נשיונל (מוכר FIA ) בישראל 4X4 יגיע ל180000 ש"ח בסיס.

זה מחיר עלות, למחיר זה צריך להוסיף רווח.

מי שמזייף זה על חשבון טיב.

מירוצי מכוניות

פורסם

נדב והצעירים בתחום.

 

אני מקווה שכעת כולם מבינים מדוע יש להתחיל בספורט העממי יותר, כמו ג'ימקאנות,ראלי ספרינט,ראלי קרוס או אוטוגראס ואין לקפוץ מעל הפופיק ולהתחיל ישר במירוצי ראלי !!

וזה לא נגמר בסכומים אלו שהוזכרו - מה עם עלויות נוספות כמו ,צוות ומוסך נייד ליום התחרות, ימי אימונים עם נווט והצוות שזו אופרציה לא מבוטלת ובנוסף לכל זה תיקונים ושיפורים , כך שזה באמת הספורט יקר שמעטים מאיתנו יוכלו לעמוד בו , ולא דברנו על האירגון היקר שזה מצריך.....

 

מאידך,למי שיש להוציא כאלה סכומים יכולים לעבור לשכנים שלנו ולהוציא כמעט אותו סכום ויקבלו תחרות מקצועית לכל דבר ואז נראה אותם מה יהיו התוצאות ?

 

אנו חייבים להיות מפוקסים ולדאוג לפיתוח הספורט לטובת הצעירים ולהתקדם בהדרגה לכיוון הראלי ודומיו !

 

מישל

פורסם
לא מפרטים אם מגרד הזפת ומלחים הכלוב מקבלים שכר זהה

אתה לא עובד בבית כקבלן,אתה מפעיל עסק מסודר ,משלם מיסים,מבטח עובדים,משלם שכר דירה,רו"ח וכולי....

מי שבונה רכב GT ב70 K ? רכב זה, מבטיח לך לא עובר שום ועדה מקצועית של הפדרצייה ולא יתחרה בשום תחרות מקצועית.

עלות בניית רכב למירוץ ראלי ברמת נשיונל (מוכר FIA ) בישראל 4X4 יגיע ל180000 ש"ח בסיס.

זה מחיר עלות, למחיר זה צריך להוסיף רווח.

מי שמזייף זה על חשבון טיב.

 

זה משפט המפתח!

וזה למה יש רכבים שנבנו בארץ לא להתחרות ברמת נשיונל והם עולים רק 50k כמו שלי (הגי טי 99 )

להבדיל מהמכונית המדוברת כאן הבי 3 שהיא עולה לא פחות מ-150 או 180k.

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם
נדב תודה רבה על ההערה

אבל גם רכב מרוץ בסיסי ב 70K נשמע מחיר נמוך מאוד

 

זה המחיר פחות או יותר לרכב חדש דנדש מקטגוריית GT/WRX שמוכן להתחרות בארץ לא בחו"ל.ֿ

 

אני למשל רוצה על שלי (gt 99)

50k שהדבר היחיד שחסר לאוטו זה בולמי עפר שעולים בין 10 ל 25 אלף.

ושוב להתחרות בארץ לא בחול ובקטגורייה של הגיטי.

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

מישל צודק

יש מקום לצעירים ולספרינטים ויש מקום גם לראלי (תודה על כך שאתה שולח אותנו לשכנים,שם היינו וגם נהנינו)

המדינה השכנה לא פחות ענייה מאיתנו ושם מתחרים בראלי ברמות גבוהות.

הויכוח הישן נושן ההזה כל פעם מרים ראש מחדש וסתאאם!

אין שום מדינה בעולם (אחלה משפט) שיש בה רק את מה שמישל רוצה, מה לעשות? בלי ראלי לשמו אין ספונסרים.

גמליאל

מה שיקבע בארץ איזה מכוניות יהיו תקניות ,זו ההתאחדות המקומית (אירדא) :lol: הדבר היחידי שעליו לא יהיו פשרות זה ציוד הבטיחות.

מה שכולם צריכים לקחת בחשבון זה שאם אי פעם בעתיד נרצה לשתף מתחרים מחו"ל או להשתתף במירוץ המוכר ע"י FIA, מכוניות אלו יהיו פסולות.

מירוצי מכוניות

פורסם

גמליאל

עם יד על הלב, באמת ובתמים הGT שלך מסוגלת לעמוד עם בולמים טובים באיזו תחרות ראלי לשמה?

הלחמות,כלוב,חיזוקים,תהיה רציני בחייך.

מירוצי מכוניות

פורסם
נדב לערכתך כמה עולה לבנות פיזו ציוד מלא לרכב כולל בולמים 2X4 ?

 

כמי שהיה מעורב בבניית 2 - 3 רכבים כאלו בארץ - לא פחות מ - 60,000 כיום.

מי שרוצה תחשיב - שיחפש שרשור שפתחתי בעבר בנושא.

בגדול:

עלות הרכב 20K - כולל יישור קו למנוע וגיר, פרונט, גומיות וכו'.

תיקון הרכב כולל ריתוכים וצבע כ - 10K

כלוב 10 נקודות (ברגים) כ- 5K

כסאות כ 3K

חגורות כ - 3K

מתלים כ - 8K

צמיגים (6 עד 8 לפחות) כ - 5K

שונות (כיבוי אש, חשמל, סטראטים, תומכי מנוע, מגן גחון וכו') כ - 5K

 

ועברת 60K לפני עבודות ההרכבה, קסדות, ביגוד וכו'.

לא כולל עגלה.

 

לכן - אם יובל (או כל מישהו אחר) מוכן למכור רכב 4X4 מוכן בצורה טובה למירוצים בארץ ב 90K - זה מחיר מציאה.

למי שאין נגישות לעבודה חינם (מוסך וכו') - לא הייתי מציע לבנות רכב 2X4 אלא לקנות אחד מאלו שמוצעים למכירה (יש לפחות 2 שאני יודע עליהם כיום). האחזקה השוטפת של רכב 2X4 כזה - הרבה יותר זולה משל רכבי ה 4X4.

מה עדיף?

תלוי בתקציב!

אלון

פורסם

למען הסר ספק, מדובר על רכב לקטגורית GT WRX.

 

רכב בסיסי ביותר אבל יש כמה כאלו עם היסטוריה מוכחת של אמינות.

יש בעיות, אפשר לבנות רכב מתאים לקטגוריה גם בסכומים המתקרבים ל300 אלף ש"ח להערכתי, אבל ברמה של היום זה מתאים וגם כנראה שאפשר לנצח עם זה.

 

מבחינה בטיחותית, יובל מתקין כלובים עם תקנים של FIA ואין סיבה שלא יאשרו להם להתחרות.

 

אני לא הייתי בונה ונוסע עם סובארו ב70K מכמה סיבות שייקרו את הרכב לאיזור ה90K.

 

מישל, כמובן שצריך ג'ימקנות וספרינטים, אבל מה לעשות שיש אנשים שרוצים גם ראלי!?

אני אישית מוכן לנהוג ב4 ראלי בשנה ולא לעשות שתי ג'ימקנות בחודש.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

 

מישל, כמובן שצריך ג'ימקנות וספרינטים, אבל מה לעשות שיש אנשים שרוצים גם ראלי!?

אני אישית מוכן לנהוג ב4 ראלי בשנה ולא לעשות שתי ג'ימקנות בחודש.

 

נדב

 

נדב

 

אני מסכים שזכותך לרצות ראלי וזה בסדר, גם אני הייתי בהחלט רוצה לנהוג בראלי כי זה מעניין יותר ומאתגר - אבל,

מה לעשות שאם נתחיל בארגון אליפות ראלי הרי ברור שזה יתרסק עוד לפני סיום העונה הראשונה מהסיבות שמניתי לעיל, אם לא תשכילו להבין ולהכיר שאין ברירה ושצריך לבנות את הספורט מהיסוד , התפתחות הענף לא תמריא !!

 

נכון שרוב המושכים בחוטים רוצים ראלי ,אז מה? זה אומר שהם צודקים?

 

אנו חייבים לראות ולנתח נכונה את המציאות שלנו ולפעול בהתאם , ססמאות זה טוב וזה נשמע מפוצץ , ומה הלאה ?

 

סבלנות וניתוח נכון של המצב ישתלמו עבור עתיד הספורט שעדיין לא החל ולא הוכר פה מעולם !

 

נראה לכם שנוכל לארגן אולימפיאדה עוד לפני שנארגן תחרות אטלטיקה אזורית ???

 

זה לא מוצא חן אך זה המצב.

 

תחשבו על זה !!

 

מישל

 

מישל


×
×
  • תוכן חדש...