Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי את הסאבוופר Kicker L5 ללא תיבה ורציתי לדעת איזה תיבה כדאי לי לקנות..

מה ההבדל בין תיבה רגילה לעץ מלא ? ומה ההבדל בין תיבה אטומה לתיבה פתוחה ?

מה אתם ממליצים ?

פורסם

אם אתה מחפש יותר דיוק וחדות בשמיעה זו תיבה אטומה, אם אתה מחפש קצת פחות דיוק ויותר עוצמתיות אז זו תיבה פתוחה

 

גדולה עם פורט, כמה נפח בליטרים מומלץ? אני לא ממש יודע, תצטרך לברר.

 

אתה יכול למצוא מידע באתר של קיקר העולמי. http://www.kicker.com

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
אם אתה מחפש יותר דיוק וחדות בשמיעה זו תיבה אטומה, אם אתה מחפש קצת פחות דיוק ויותר עוצמתיות אז זו תיבה פתוחה

 

גדולה עם פורט, כמה נפח בליטרים מומלץ? אני לא ממש יודע, תצטרך לברר.

 

אתה יכול למצוא מידע באתר של קיקר העולמי. http://www.kicker.com

 

אלעד

 

 

מה זה פורט ?

פורסם

תקרא את ההסבר הנ"ל

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/portedbox/27-12-04-Theory-ported-Box-design.html

 

זה ההוראות הנוגעות לסאב שלך :

http://www.kicker.com/Product_Manuals/93/102

 

כדי לחסוך לך עבודה ,אם הסאב שלך הוא בגודל 12 אז הוא יכול לעבוד בתיבה עם פורט או תיבה סגורה בין טווחי המידות :

סגורה : 25-56 ליטר

עם פורט: 50-92 ליטר.

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

 

 

הזמנתי תיבה והמתקין הביא לי תיבה סגורה.

×
×
  • תוכן חדש...