Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי יודע פרטים על אותה 306 אדומה שנת 95?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר בהיה בה במפגש אתמול, אני מתקשה להבין מה נכון ומה לא.

 

נכתב עליה 306GTI MI16, אבל כמובן שזו אינה GTI (כי היא 95) והיא גם לא S16 במקור כי אין לה מושבי עור. לכן אני מעריך שזו XSI במקור.

אז יש לה, כנראה מנוע MI16.

ניתן לראות מבחוץ קודם כל שהיא שמורה ביותר. אין שום פגיעות בפח ושום סימן להחלפת חלקים. עברה פחות מ-100000 ק"מ, כנראה, יד ראשונה (!) ונכתב עליה שהיא מתאימה לגרופ N היחידה בארץ. עכשיו, גרופ N היא לא, אבל השאלה היא מה יש עליה? הבעלים רוצה 66000 שזה הרבה, אם זו במקור XSI, אבל הכל תלוי במצב של הרכב ובשיפורים, מן הסתם.

 

בכל מקרה - נראה לי ששווה לבדוק...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דיברתי עם בעל הרכב אמש במפגש ,

בעל הרכב טוען שהרכב היה במקור 306 XSI

והוסב ל גרופ N בקרבייה מושתל מנוע MI 16 והיא יד ראשונה

הבן אדם מתכנן פרויקט על רכב אחר ולכן הוא מוכר

פורסם
דיברתי עם בעל הרכב אמש במפגש ,

בעל הרכב טוען שהרכב היה במקור 306 XSI

והוסב ל גרופ N בקרבייה מושתל מנוע MI 16 והיא יד ראשונה

הבן אדם מתכנן פרויקט על רכב אחר ולכן הוא מוכר

 

"הוסב לגרופ N"?? אהא. מה בדיוק הוא עשה שם? מי עשה את העבודה?

 

בכל מקרה גרופ N דורש כמובן רולקייג' ועוד דברים רבים נוספים, שאין לבחור באוטו...

 

ולגל סובארו - אין לי יותר מדי מידע על הדרישות של גרופ N, אבל במירוצי ראלי יש דרגות שונות של מכוניות - החל ממכוניות סטנדרטיות לכביש ועד למפלצות ה-WRC (או יותר מזה, הגרופ B). לכל דרגה יש הדרישות הספציפיות שלה (למשל מכוניות WRC מוגבלות ל-300 כ"ס ולמשקל מאוד ספציפי, וכן הלאה...)

 

הנה פסקה קטנה ומרתקת על הגרופ B דווקא:

 

"Rallying has reached a point such that the speed limitation is the profile of the road. If everything goes right for the drivers, there is no more than two or three seconds of difference on a stage. Which means the judge is not the car, the tires, or the drivers - it is the road. They cannot go any faster!"

 

- Maurice Guaslard, former head of Michelin's rally program, 1986.

 

 

Rallying today is growing in leaps and bounds; More manufacturers than ever are taking part in the world rally championship, and even more are participating in various national championships. Last year, 16.5 million people spectated at the 14 rounds of the WRC, the highest live attendance figure of any form of motorsport. The drivers are among the best in the world, and the cars are extremely quick and very entertaining to watch.

 

But there was a time when rallying was very different. The early 1980s saw a category created specifically for manufacturers who wanted to show off their engineering capabilities; Group B was born. The Group B rally supercars quickly evolved into 500+ horsepower, four-wheel-drive chest-thumping beasts with space frames, kevlar bodywork, and many other high-tech pieces. The cars reached a point where many wondered if the cars had reached a point where the drivers could not fully control them. For instance, the Lancia Delta S4 could accelerate from 0 to 100 km/h in 2.3 seconds on a gravel road. Henri Toivonen drove an S4 around Estoril, the Portuguese Grand Prix circuit, so quickly that he would have qualified sixth for the 1986 Portuguese Grand Prix. Nigel Mansell sampled a Peugeot 205 T16 and said it could out-accelerate his F1 car. And, perhaps most impressive (frightening?), the driver's reaction times were cut in half compared with previous rally cars. The Group B rally cars and their pilots were the stuff of which legends are made.

 

This is their story.

 

אני חושב שהפסקה הזאת מדברת בשם עצמה... פשוט מדהים

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תראה , זה מה שהוא טען , הוא גם טען

שהרכב נשלח על אניה בדרך להסבה.. אני לא יודע באיזה פרספקטיבה

לקחת את דבריו , אולם דבר ידוע אחד יש - מנוע MI16 מושתל בקרבייה...

פורסם

יש גם את הS16 שהביאו מבלגיה (5 דלתות) שהמנוע לא שונה, אלא רק מערכת היניקה פליטה לMI16

 

מישהו שאל אותו מאיפה הוא השיג את המנוע ? יכול להיות מעניין.

 

מי השתיל לו את המנוע ?

הלוואי והיה שאפשר לעשות MULTICAST ולהשתיל דיסקט חדש במוח של 99% מהישראלים.

פורסם

לא ראיתי את הרכב, אבל... שאלות :

 

יש לו מדבקות של פיז'ו ספורט (על הגריל למשל)?

חישוקי 16" עם 205/45?

שמעת אותו מונע (רוני)? המנוע רעד (טורים עולים ויורדים) AKA קאמשפט חם?

 

אם התשובה היא כן, אז אני אוכל לתת לך יותר פרטים על הרכב (גם תומר יוכל).

למרות שלא נראה לי שהבעלים של הרכב שאני מכיר, יגיד שהוא גרופ N.

 

ונגיד שהוא גרופ N, אז אסור לו לעלות על הכביש.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

האוטו צבע אדם ממה שראיתי אין לו שום מכה שריטה

whatever...

יש לו מאחורה סמלים של

GTI MI16

לא לעניין לטעמי..

 

ג"נטים 16 אני כמעט בטוח במידה שאתה ציינת...

אבל שוב כמעט.... :roll:

×
×
  • תוכן חדש...