Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

 

מדובר על רנו מגאן 2001 ,1.6.

לפני כשבוע הדלת האחורית לא נפתחה ללא כל אזהרה כלל מבחוץ, אלא רק מבפנים,

הייתי מוכן לחיות ככה עוד קצת אלא שאתמול בטעות הפעלתי את נעילת הילדים

(שאי אפשר יהיה לפתוח את הדלת מבפנים) ועכשיו היא לא נפתחת לא מבחוץ, ולא מבפנים.

אז ככה-

1.חיפשתי בפורום וראיתי הודעה על תפס קטן שכנראה נשבר (ביונדאי אקסנט) - האם הגיוני הדבר שגם כאן הבעיה ?

2.מה עלות אפשרית לתיקון כזה במוסך ? האם יש צורך בכלל במוסך או יש חלופה ?

3.האם יש אתר או קובץ כלשהו בו אוכל לראות כיצד לפתוח את הדלת ללא נזק ולראות באמת מה הבעיה ?

 

רוב תודות מראש,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

ניסיתי מלמעלה,מלמטה ואפילו מהצדדים....

לא רוצה להפתח!!

בקיצור-

מחפש המלצה למנעולן רכב באיזור חולון (עדיף) או המרכז (פחות עדיף...)

דיברתי עם מנעולן בחולון שזרק לי 340 ש"ח

(אם הדלת לא הייתה נעולה משני הצדדים רק 200...)

 

בקיצור -

אשמח לסיוע !!

 

רק בריאות,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

אין שום בעיה במנעול או צורך להחליפו, בגלל הקור המנעול נתפס, כן כן בדיוק ככה.

שפוך מים רותכים מספר פעמים על אזור המנעול והידית פתיחה...

קרה לי מספר פעמים בחורף שעבר ביונדאי לנטרה שהיתה לי...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
אין שום בעיה במנעול או צורך להחליפו, בגלל הקור המנעול נתפס, כן כן בדיוק ככה.

שפוך מים רותכים מספר פעמים על אזור המנעול והידית פתיחה...

קרה לי מספר פעמים בחורף שעבר ביונדאי לנטרה שהיתה לי...

 

חזק ביותר, אם זה עובד אתה יכול לרשום על זה פטנט.

פורסם
אין שום בעיה במנעול או צורך להחליפו, בגלל הקור המנעול נתפס, כן כן בדיוק ככה.

שפוך מים רותכים מספר פעמים על אזור המנעול והידית פתיחה...

קרה לי מספר פעמים בחורף שעבר ביונדאי לנטרה שהיתה לי...

 

 

מעריך עד מאוד את תגובתך ובמיוחד לאור עובדת היותך "נהג שודים" (>1000)

אולם גם כשמזג האויר היה כ27 מעלות צלזיוס עדיין לא השתנה דבר

מה שאומר שבימים כאלו עדיף לחסוך מים....

 

תודה בכל אופן !

 

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
בדוק האפשרויות אצלם: www.peerlocks.com

ברכה - רפי לין :-)

 

 

תודה רפי !

מהר ויעיל.

אכן הבעיה מוכרת אצלם....

 

(עכשיו הבעיה אחרת-ההפרש בין התיקון אצלם לבין זה בחולון הוא 50 ש"ח

ואני מתלבט האם הנסיעה והזמן שווים...)

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

תנסה ללחוץ באיזור הזווית שבין המבגרת העליונה של הדלת לקורה הימנית שלו כלומא בפינה העליונה הימנית.

תחזור ותגיד לי עם זה עובד

פורסם
תנסה ללחוץ באיזור הזווית שבין המבגרת העליונה של הדלת לקורה הימנית שלו כלומא בפינה העליונה הימנית.

תחזור ותגיד לי עם זה עובד

 

 

ניסיתי....ללא הצלחה....

מה ההגיון מאחורי זה ?

 

תודה בכל מקרה !!

 

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רפי תודה על העזרה !

הייתי אצל מוסך אמיר וחזי היום.

150+מע"מ שזה הרבה יותר זול מכל מה שהוצע לי !!

והתיקון הסתיים בתוך פחות משעה....

 

אחד פחות....

" ! The fender bender bent more than just your fender "

×
×
  • תוכן חדש...