Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א. סביר להניח שלא. ברכבים מודרניים וחדשים ברוב המקרים אין סיבה לבדוק שמן/מים כל שבוע והאמת היא שגם אם היית בודק רוב הסיכויים שלא הייתה מגלה שחסר משהו.

גם אם היה חסר קצת נוזל קירור למשך כמה שבועות, זה לא נזק מיידי וחמור מספיק כדי שמכון בדיקה יכול לעלות עליו ולדווח לך עליו.

 

ב. כן, יתכן. אם למשל הפגיעה בדלת פגעה גם באחד העמודים.

 

ג. ההשפעה של מכות כאלו היא מסחרית בלבד.

 

א. אז ההמלצה שתמיד שמעתי "לבדוק שמן/מים כל שבוע", או לפחות פעם בחודש - חלפה מהעולם ? :-)

 

ב. תודה רבה, זה בפני עצמו מספיק ע"מ שאבצע את הבדיקה.

 

ג. מה משמעות "השפעה מסחרית" ?

 

תודה !

פורסם
א. אז ההמלצה שתמיד שמעתי "לבדוק שמן/מים כל שבוע", או לפחות פעם בחודש - חלפה מהעולם ? :-)

 

ב. תודה רבה, זה בפני עצמו מספיק ע"מ שאבצע את הבדיקה.

 

ג. מה משמעות "השפעה מסחרית" ?

 

תודה !

 

צריך ורצוי לבדוק - זה לא חלף מהעולם

היום הטכנולוגיה ואיכות החומרים טובה יותר , כך שאובדן נוזל הוא אפסי - ואם יש אובדן יש מערכות התראה

אבל - לא תמיד מערכת ההתראה תקינה , לפעמים חיבור רופף או תקלה כן יכולים לגרום לאובדן נוזל

 

מה עוד שלא תמיד בכל המרכבים יש מערכות התראה בזמן אמת (חוסר קטן) , הן לפעמים עובדות רק בסוף הדרך ונזק בהמשך יכול להגרם .

 

כך שעדיף לבדוק פעם בשבוע לפחות וכמובן לפני נסיעות ארוכות , בשביל השקט הנפשי :idea:

 

השפעה מסחרית - כאשר הנזק קטן ולא מסכן את המרכב - אבל הקונה הפוטנציאלי יעדיף רכב שמור וללא פגיעה

כך שהנזק באחוזי ערך הרכב הוא לדוגמה 3% . שולי

בפועל כדי למכור אתה צריך להוריד ממחירון הרכב 10-15% בכסף אמיתי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...