Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

היום חניתי באזור חנייה בירושלים שמותר לחנות בו עם תו חנייה ולא בלי(ככה לפחות העירייה טוענת, שחניתי שם :-) ).

בכל מקרה, נגיע לעיקר,

בפרטי הקנס רשום לי:

צבע רכב:אפור!

והצבע של הרכב שלי הוא כחול!

הפקח התבלבל לגמרי, יש סיכוי לבטל?

 

רועי.

פורסם

הכותרת שלך מדברת על דו"ח משטרתי.

מתוכן ההודעה שלך עולה שמדובר בדו"ח עירוני.

 

לענין הצבע - עיריית ת"א ביטלה דו"ח בגלל שצבע הרכב היה שונה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני ביטלתי דו"ח חנייה של עיריית ת"א , בגלל צבע לא נכון. והאמת היא, שבאמת לא חניתי בכלל שם.

 

יום אחד, אני מקבל לביתי בדואר דו"ח חנייה של עיריית ת"א, שבו נטען שחניתי באדום-לבן. ואני אף פעם!, אבל באמת אף פעם לא מחנה באדום לבן.

אני בודק את השעה ואת התאריך, וזה בכלל שעה שאני נמצא בעבודה.

בקשתי שישלחו לי את הדו"ח המקורי. הדו"ח הגיע, ובדו"ח המקורי המספר כתוב בכתב חרטומים, ומצויין בו שצבע הרכב אדום, והרכב שלי בכלל לבן.

מייד נשלח פקס ומכתב שבו הם התבקשו לבטל את הדו"ח, בהתחלה הם ניסו להתחמק ולטעון שאולי הפקח טעה בצבע הרכב, ואני התעקשתי שהפקח טעה ברישום מספר הרכב. ולבסוף הם ביטלו את הדו"ח.

 

מה שהתברר הוא שלאזרח הקטן, קשה להתמודד מול גוף גדול כעירייה. העניין הוא שבאמת לא החניתי שם, אך באותה מידה העירייה יכולה לטעון שאחותי זו**, ולמעשה אין לי בכלל אחות, ועכשיו לך תוכיח שאין לי אחות.

 

כך שכאמור צבע רכב, הוא בהחלט עילה לביטול דו"ח.

פורסם

צבע רכב לא נכון זה טיעון מספיק חזק . אם הוא התבלבל בצבע רכב מי מבטיח שהוא לא התבלבל גם במספר .

אתה גם יכול לבקש להישפט על זה , שופטים לא סלחנים על שגיאות טכניות במיוחד אם אתה תשכנע אותו שחנית באותו

אזור חוקי . אתה גם יכול לבדוק לגבי חוקיות התמרור . לצורך העניין צבע מדרכה זה כמו תמרור . לפעמים עיריות צובעות

את המדרכות בלי לבקש את האישור של ועדת התמרור . אם אין אישור כזה , גם הדוח לא חוקי בלי קשר לצבע או מספר רכב .

פורסם

יש סיכוי לא רע בכלל.

המלצה- תפתח גוגל, תקליד "ביטול דו"ח חניה" ותקבל תוצאות שיעזרו לך (בזמנו ניסיתי לבטל דוח מסיבה שונה ומצאתי כמות אתרים לא קטנה של עזרה והדרכה בביטול דוחות חניה).

בהצלחה!

פורסם
צבע רכב לא נכון זה טיעון מספיק חזק . אם הוא התבלבל בצבע רכב מי מבטיח שהוא לא התבלבל גם במספר .

אתה גם יכול לבקש להישפט על זה , שופטים לא סלחנים על שגיאות טכניות במיוחד אם אתה תשכנע אותו שחנית באותו

אזור חוקי . אתה גם יכול לבדוק לגבי חוקיות התמרור . לצורך העניין צבע מדרכה זה כמו תמרור . לפעמים עיריות צובעות

את המדרכות בלי לבקש את האישור של ועדת התמרור . אם אין אישור כזה , גם הדוח לא חוקי בלי קשר לצבע או מספר רכב .

מה התבלבל?

שמע זה כמו שאני יגיד לך צבע רכב שחור והוא ירשום צבע לבן!

זה ניגודים בכלל, זה לא שהוא התבלבל בין ירוק לירוק כהה.

×
×
  • תוכן חדש...