Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בו נגדיר דברים על דיוקם:

קומפרסיה זו דחיסה והיא אינה ברת הצתה, דלק ניצת ובמנוע דיזל זה קורה בעזרת הדחיסה. לאגן השמן מגיעים עודפים של דחיסה בדמות גזי פליטה שהם תוצר של השריפה. שריפה של ממש או להבה אין באגן השמן ואבוי אם זה היה המצב.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

דוד ,אני כבר מכיר אותך מס שנים ואני כבר יודע שאתה בוודאי לא

תסכים לקבל שום מידע חדש ומעניין שזורם אליך ואפילו הוא בבחינת יסדות המקצוע

כגון החובה לבצע כיוון גלגלים לאחר החלפת תפוח הגה .

אין לי כח לויכוח של חמישים הודעות על ביו דיזל ,

 

ריצת מנוע דיזל על שמן מנוע הינה עובדה (ולא תאוריה דניאל) שידועה ומוכרת לאנשי המקצוע

ואני מקווה שגולשי הפורום יסכילו ללמוד מהמידע המדוייק שצרפתי כאן

ולא מויכוח הסרק שמתעורר פה על עצם העובדות עצמם.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

טעות בידך החבר רון.

אני דווקא כן מקבל עובדות מוכחות (במיוחד של דניאל), ולא תאוריה לא מוכחת.

ואם לא תכעס שוב, אכתוב שוב, שאין זה לחם חוק, החובה לבצע כיוון גלגלים לאחר החלפת תפוח הגה .

במידה שאתה מחליף תפוח הגה מקורי, לתפוח הגה מקורי חדש מאותו הסוג.

מספיק לספור סיבובי הברגה במדוייק. והעובדה, מעולם לא נכשל רכב שהכנתי לטסט, על כיוון גלגלים , לאחר שהחלפתי תפוח בלי לכוון גלגלים.

אתה צודק, אין טעם לנהל ויכוח סרק, כאשר משווים ביו דיזל לשמן מנוע.

אגב, יש לך זיכרון מצויין. לך לנוח, מהתגובה שלך נראה באמת שאין לך כוח, כפי שכתבת. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אני זוכר שפעם מישהו כתב, שסל"ד גבוה,

יכול לגרום להרס של השסתומים,

בגלל שהשסתומים לא מצליחים לעקוב אחרי התנועה

של הזיזים, בגלל מהירות הסיבוב הגבוהה,

של גל הזיזים.

 

זה דומה לנזק שנגרם בעקבות קריעת

רצועת תזמון.

 

לתופעה קוראים "ציפת שסתומים", ומה שקורה הוא שהקפיצים לא מספיקים לסגור את השסתומים חזרה לפני שהבוכנה עולה במהירות מנוע גבוהה.

בשנים האחרונות הקפיצים שופרו, וצריך הרבה יותר מהסל"ד המירבי הסטנדרטי (שכמו שכתב דניאל, מוכתב ע"י המנתק) כדי לגרום לתופעה כזו.

עוד שתי נקודות:

* מערכת ה"דזמו" של דוקאטי פותחה בדיוק כדי לענות על מגבלות הקפיצים דאז.

* במרימים הידראוליים, קיימת מגבלת סל"ד (בערך 8K) בה המרימים יכולים לעמוד, ולכן נהוג לעבור לקפיצים עבור מנועים שמטפסים גבוה.

פורסם
* במרימים הידראוליים, קיימת מגבלת סל"ד (בערך 8K) בה המרימים יכולים לעמוד, ולכן נהוג לעבור לקפיצים עבור מנועים שמטפסים גבוה.

 

שמר התוכל להסביר?

להבנתי עוברים ממרימים הידראוליים ל - SOLID עם כיוון ע"י שימסים. אני לא מבין לאילו קפיצים אתה מתכוון.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

ניתן בהחלט לתבוע כל דבר שעולה בדעתך. השאלה אם תזכה. ולא נראה לי שאם יוכח שהמנוע לא היה תקין לפני הטסט,

תזכה. אני אבדוק את הנקודה הזאת מחר עם עו"ד.

 

דוד.

עדכון.

בבירור הסוגיה עם עו"ד המטפל בתביעות רכוש נאמר כך:

 

א. אין פסק דין תקדימי בנושא המדובר. שמשמש נר לרגלי השופטים.

ב. כל תביעה נבדקת בבי"המש לגופה ואין לגזור ממקרה אחד לשני.

ג. שני תביעות זהות/דומות, שהוגשו לבי"המש ע"י אזרחים שונים, הוכרעו בצורה שונה.

כל "פסיק" קטן בטענות., עלול להטות את פסק הדין לכאן ולכאן.

ד. אין מניעה לתבוע כל נזק שנגרם לאזרח, כל תביעה תידון בבי"המש, אלא אם נדחתה על הסף ע"י השופט.

ידוע המשפט השגור בפי עורכי הדין, לאחר סיום משפט.

אם זכה במשפט, "זכינו" אומר העו"ד,, אם הפסיד, "הפסדת" אומר ללקוח. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום רב

אני מקווה שאני לא מתפרץ לדלת פתוחה אך לגבי הודעתו של רון לגבי שמן המנוע אשר מוצת וטורים עולים לכיוון ה10 . כול מילה שלו חקוקה בסלע . שמעתי לא פעם בדבר הזה ממוסכים רבים . ודבר זה קורה לא מעט לחברה מאיכות הסביבה בזמן בדיקות מנוע בדרך .( וכן הם מודיעים ל"מסכן " שיתבע אותם והם משלמים על כך )

בברכה זיסו יוסי

  • ספונסר פורום
פורסם

יוסי כבר שיפצתי שני מנועי דיזל שנגמרו בגלל בדיקת עשן ,

האחד על חשבון המשרד לאיכות הסביבה ואחד על אחד ממכוני הרישוי שבסביבה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

צריך להיות ברור שסל"ד מנוע גבוה בנסיעה (קרי, תחת עומס) אינו הרסני כמו אותו סל"ד מנוע ללא כל עומס, כפי שבוצע בבדיקת המכון.

מסגר או נפח יכולים לעבוד הרבה זמן עם פטיש ולהכות על החומר שבסדן ולעבדו ונסה לבצע את אותה הפעןלה באויר ("על ריק")

עם אותו פטיש ותראה שיהיה הרס לכתף ולזרוע.

לענייננו, איני עו"ד אבל יש מונח הנקרא "השבת המצב לקדמותו" וזאת יכולה להיות טענת התביעה כנגד המכון, מה גם שזה קרה בהפעלת המנוע ע"י עובד המכון.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בכל מקרה נשמח לשמוע מפותח השרשור על התפתחויות והתקדמויות בקשר למקרה הפרטי שלו.

מצטרף לכך שהגעה לסל"ד גבוה בהילוך סרק יכולה לגרום לנזל רק לחלקי המנוע השונים ושהבוחן היה אמור לדעת זאת ולא להמשיך אחרי ששמע רעשים מכיוון המנוע והביא אותו לסל"ד כה גבוה ועוד ברכב מהשנתון הזה.


×
×
  • תוכן חדש...