Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל טיוח !

 

היצור מופסק כי ספויילרים של אימפרזה לא עולים עליה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אולי תסבירו מה יש בה שאין ברודסטרים אחרים?

אתה צריך לנהוג בה .

בעלות הכלכלית של ה-S-2000 לא ממש ניתן למצוא נתון יבש שמצדיק את הרכישה שלה , לא רק בהשוואה לרודסטרים , אלא בכלל בהשוואה למכוניות ספורט .

רק הנהיגה בה , כזו שסוחטת מהמכונה את כל יכולותיה , ממחישה את תחושת הנהיגה הייחודית למכונית הזו .

מי שבאמת נמשך לאופי נהיגה כזה , ומוכן להתפשר בהרבה מישורים (במחיר של S-2000 ניתן לקנות מכוניות שנותנות ביצועים טובים יותר בכל קנה מידה , או לחילופין במחירים נמוכים בהרבה ניתן לקנות מכוניות שנותנות הרבה יותר יחס תמורה לשקל) כדי להיות בעלים של כזו , דווקא יעדיף את הדורות הישנים יותר (הדגמים החדשים עדיפים על הישנים בכל נקודת היבט , אבל הם מציעים התנהגות כביש מרוסנת יותר , שזה פשוט להרוס את אחד ההיבטים של הקסם במכונית הזו) .

אחד הדברים הבאמת מיוחדים בה , כמו שאמרו לך , הוא אותו המנוע המגיע ל-9,000 סל"ד .

אמנם מבחינה טכנולוגית אפשר לשבח את המנוע הזה , אבל בואו נודה שבשטח , יש מכוניות שמציעות מנועים עדיפים (בין אם אטמוספרי עתיר מימדים ובין אם טורבו , בכל מקרה המנוע ב-S-2000 לא לינארי , ובדגמים הקודמים הוא מאוד לא לינארי) .

בשביל להסביר למה זה מיוחד , צריך לחזור למונחים מופשטים כמו תחושה .

בדיוק כמו שמכוניות בעלות מנוע מרכזי או אחורי מיוחדות גם בלי קשר לחלוקת משקל , אלא בגלל שהרעש מגיע אל אוזנינו כאילו המנוע נמצא בסלון הרכב , ככה זה גם מיוחד לשמוע מנוע המטפס עד ל-9,000 סל"ד (יש כבישים , שאם היינו מעיזים לנהוג עליהם קצת מהר , מספיק כדי שבאמת תהיה סיבה להגיע ל-9,000 סל"ד , ההרים שבהם הם נחצבו היו מחזירים אל אוזנינו הדהוד משכר של רעשי המנוע) .

מצטער , יצא ארוך ממה שתיכננתי , זה די בולט שאני מחכה להכיר.. אה.. לקנות אחת :oops:

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

באמת חבל.

לחבר שלי יש אחת, סיפור ארוך איך הוא קיבל אותה, אבל יש לו אחת.

לקחתי לו עליה סיבוב, כלי מרשים מאוד, מאוד נמוך, 9k סל"ד צועקים גבוה, תענוג לאוזניים.

רכב מיוחד מאוד, חבל מאוד שהיפנים הפסיקו לייצר אותו. :\

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם
נוסיף קצת בשר- S+Z = :multi::multi::beerchug:

 

 

 

IMG_7452.jpg

 

IMG_7448.jpg

 

ועוד כמה חברים-

 

 

אם אני לא טועה ה-S2000 הזאת הייתה שיכת לנסיעות מבחן בהונדה?.

 

יניב

פורסם

לא ידעתי שלהונדה הייתה S2K לנסיעות מבחן..:roll:

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אחותה התאומה הייתה שייכת לנסיעות מבחן. שתיהן הגיעו יחדיו בסוף 2007 וגרמו לקפיצה במכירות בגלל הצבע המדהים שלא נראה על S2000 לפני כן.

פורסם

המנוע של ה-S200 נמצא בספר השיאים של גינס, כמנוע אטמוספרי המייצר הכי הרבה כוח סוס לאותו נפח

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
לא ידעתי שלהונדה הייתה S2K לנסיעות מבחן..:roll:

 

היתה עוד אחת כתומה ששימשה למבחני רכב ונמכרה לסוכן של הונדה במעלה אדומים.

שהייתי חייל ועמדתי במחסום בין מעלה אדומים לירושלים...כל פעם היינו מתפעלים מהרכב.

 

מה שמצער עוד יותר בהפסקת ייצור של ה-S2000 שזה אחד מהרכבי ספורט היחידים שיובאו לארץ.

המתחרה היחידה שלה היא ניסאן Z350 שכלל לא מיובאת...ושאר הרודסטרים חוץ ממיאטה יקרות הרבה יותר

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

דבר ראשון התמונה של ההונדה והZ4 ממש יפה אני אהבתי.

דבר שני באמת זה נתון מדהים 240 כ"ס ממנוע כזה אבל אל תשכחו שהטכנולוגיה שלנו הולכת קדימה ותהיו בטוחים שבשנה שנתיים הקרובות תראו יורשת לS2000 וכנראה היא תהיה בעלת יותר סוסים בלי מנוע מוגדש.

אני מאמין שהונדה ילכו על הקטע הזה בלי הטורבו.

×
×
  • תוכן חדש...