Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן, עם יחיאל אין לי היכרות אישית, מלבד מספר פעמים שפגשתיו במפגשים, עושה רושם של בחור נחמד וחביב, שרוצה לעזור ולפנק. את יוסי חברי הטוב, היכרתי דרך ההתקנה הראשונה -שבעקבותיה הגיעו עוד- שביצע אצלי. והוא ביצע אותה אצלי למרות שאני מרוחק ממנו יותר מ60 ק"מ לכל צד. ומדוע הוא ביצע? מדוע הוא ולא אחר? משום שכשדפדפתי קצת בדפי הפורום, נגלה לי עולם ומלואו של עבודות התקנה סופר מקצעיות, סופר איכותיות וסופר יפהפיות. חוץ לארץ. ואז עדיין לא היו את אותם 10-15 ההתקנות המהממות שיוסי ביצע רק בחצי השנה האחרונה, שרובם ככולם מתועדים היטב במספר רב של תמונות ומפורסמים בפורום זה.

 

רציתי התקנה ברמה כזו. המיקום הגיאוגרפי איננו האישיו כאן. אם הסדנה שלו הייתה ממוקמת בעפולה, גדרה, באר שבע, חיפה או אילת הייתי ניגש לשם. אני אומר את זה בצורה חד משמעית, שאינה משתמעת לשתי פנים.

 

יוסי איננו חבר ילדות שלי, לא התבגרתי בשכנות לו, לא שירתתי לצידו, ולא היה לו שום קשר ידידותי או עסקי קודם שנגשתי אליו להתקנתי הראשונה.

 

פרט חשוב זה, רק מעצים את האבסורד שבטענות חסרות השחר שמועלות כאן.

 

הקשר הידידותי והחברי, ברמה כזו או אחרת עם יוסי, שכל לקוח ולקוח מפתח עמו, בסך הכל מצביעה על אישיות מקסימה לצד מקצועיות, ולא שוללת את הלגיטימיות של ההמלצות מפי חבריו-לקוחותיו.

 

לו היו מתועדים עבודות ברמה זהה, של מתקינים אחרים, הייתי שוקל לבצע את ההתקנה אצלהם והייתי ממליץ השכם והערב עליהם. אין זה המצב כפי שכולכם מודעים אליו.

 

ובית ההתקנות שכן יש לגביו תיעוד של עבודות ברמה גבוהה הוא למשל סאונדסטורם, אך די היה לי לבצע חיפוש קליל על חוות דעת אודות בית ההתקנות הנ"ל + שיחת טלפון קצרה איתם, כדי שאמשיך בחיפושיי..

 

איציק, הטענה שהפורום נהפך ל"פורום של יוסי", כמוה כטענה "פורום של ID", או "פורום של HAT". אינני מקבל את הטענה הזו. היא משוללת יסוד וחוטאת לאמת. כשרות הורותה ולידתה של טענה מסוג זה מוטלת בספק. אני מבין לליבך, שכמנהל הפורום אתה נדרש לנער את האבק הרע, אך המטרה איננה מקדשת את האמצעים, מספר ההמלצות, ומספר חוות הדעת נגזרים ישירות ממספר ומכמות ההתקנות שמועלות כאן חדשות לבקרים.

 

גם אם נניח שהפורום הפך ל"פורום של יוסי", זה בזכות ולא בחסד. מדובר באדם שהקפיץ את רמת ההתקנות של מערכות אודיו בארץ במאה דרגות. מדובר באדם שהסטנדרטים שהוא מציב בתחום, גורמים לבתי התקנות "נחשבים" להסמיק מבושה. גורמים להתקנה סטנדרטית של מתקין סטנדרטי - להיראות כהתקנה עלובה. גורמות לחברים בפורום בחו"ל שעבודות שלו התפרסמו בהם להתפעלות, ושם רואים דבר או שניים, ולא מתלהבים כל כך מהר..

 

יתכן כי יש מתקינים מצוינים נוספים בארץ, אינני מכיר אותם ולכן לא אמליץ עליהם. אחרים שמכירים - ימליצו.

 

לא יתכן לסתום פיות, רק כי מדובר בקבוצה לא מבוטלת של לקוחות מרוצים מאד, שבמקרה גם חברים פעילים מאד בפורום, ובמקרה גם חברים של יוסי.

 

על אותו משקל לא יתכן לסתום פיות של קבוצת חברים של מתקין אחר שמרוצים מעבודותיו וממליצים עליו.

למרות שחוץ ממשה שהגיב כאן, לא ראיתי שאדי נתן ליחיאל המומלץ כל כך על ידו לבצע לו התקנה, אלא למדען מטורף.. [:shock:]

ומבלי לשפוט כרגע ספציפית, שלא נדבר על יוזרים אחרים שצועקים "יחיאל יחיאל" רק כי פגשו אותו במפגש צפון, או רק כי הם גרים "רק חצי שעה" נסיעה ממנו..

 

מדוע המלצה אחת תקינה והשניה לא? אם כבר, זה דווקא נראה לי שההמלצות על יחיאל באותה קונוטציה אינם במקומם.

 

שומה על מבקש ההמלצה לבדוק את ההמלצות אותן הוא מקבל, אם 10 אנשים יגידו "בועז מבת ים", גם תרוץ לבועז מבת ים? או שקודם לכן תנסה לראות עבודות שביצע ולהסיק מהן את רמת מקצעיותו?

 

אני סומך על האינטלגנציה הבסיסית של כל מבקש המלצה שיבדוק במה מדובר, קודם שיגבש לעצמו מסקנה.

 

אני מגנה בתוקף כל תקיפה על בסיס אישי, ולמשל התרגיל של tzahi85 היה פסול באופיו, אך התגובה המתלהמת והנסיון "להוכיח" את מקצעיותו של יחיאל הייתה בעיניי מגוחכת, לאור התמונות שנראו באותם תרדים, ורק הדגישה את הפערים בין הרמות.

 

מדוע צריך להתנצל על כך שיוסי הרבה הרבה יותר טוב בעבודותיו מיחיאל? מדוע? זה לא פוליטילי-קורקט? רגיש מדי? פרה קדושה? מדוע אסור להוציא מילה רעה על ID או מילה טובה על HAT, מבלי שזה יעורר תגובות נזעמות מכמה חבר'ה? פרה קדושה? כל המלצה על AA\HAT תשלל מראש ע"י אותם חברים כי היבואן מרוח מהצד הלא נכון של החמאה שלהם?

 

כל המלצה על מתקין כמו יוסי, שמתבססת על דברים איתנים כסלע, תשלל ע"י כמה חבר'ה, כי המתקין המומלץ שלהם מרוח מהצד הנכון יותר של החמאה שלהם?

 

אז מה עם מיליון אנשים ממליצים מיליון פעם למיליון מבקשי המלצות על יוסי? משהו פסול בזה? אולי מיליון אנשים לא טועים?

 

ואתה יודע מה, איציק? עם גישה כזו של אנשים מסויימים באמת אשמח לקומונה מצומצמת ומתורבתת יותר. יש כבר פלטפורמה צבעונית יותר וקופצנית יותר ושכמו שיחיאל כתב שם "טובה מכמה וכמה פורומים מתחרים" [**מבוכה**] שהכינו להם "נפגעי" ו"נעלבי" CF.

 

מישהו קושר כאן מישהו בכח? מכריח מישהו להשאר? חאלס עם ההתבכיינות. אמרו לי, עשו לי, הרביצו לי.. מי שלא נאה לו, שיחפש את החברים שלו במקום אחר, למרות שהוא שבע מאות שנה חבר כאן והקים, ועשה, ויזם, ותכנן.. במקום לעסוק באודיו, משחקים כאן בקקה.

 

טענתך הנוספת אודות " יוסי הוא בוטיק בתחום האודיו לרכב, לא כל אחד יכול יכול להרשות לעצמו להתקין אצלו". גם אינה מדוייקת או מובהרת דיה. אכן, לעבודות בהיקפים של בניות פיבר לשלושה חלקים + איטום מאתיים שכבות וכו', לא כל אחד יכול להרשות לעצמו, אך רק לאחרונה התוודענו בת'רד אחד או שניים, על מחירים נמוכים שיוסי גובה עבור דברים פשוטים וסטנדרטיים [אותם הוא כמובן מבצע בסטנדרטיים שונים לגמרי מהסטנדרטי המסורתי].

 

לסיכומם של דברים, המלצה מבוססת ונתמכת בסימוכין רבים על מתקין כלשהוא, הגם שתשורשר מעשרת אלפים חברים בזה אחר זה באינטנסיביות, לגיטימית וראויה בעיניי הרבה יותר מארבעה המלצות, שאינם מבוססות דיים, או נתמכות ע"י ראיות גרועות [כמו תמונות איטום גרוע שנעשה שם ונפנפו בהם בטפשות יתרה] על מתקין סבבה בהחלט, אחלה גבר, וחבר טוב.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

dannyg הנקודה מובנת יותר עכשיו.

אני מאמין שיחיאל לא התכוון שזה יצא ככה,אבל אני לא מדבר בשמו כמובן.

בקשר לזה שלקוח יסע גם 80 קילומטר בשביל להיות מרוצה,אז אני מסכים איתך וככה גם כתבתי שאחד מהשיקולים צריך להיות המרחק עד למתקין ושזה גם סובייקטיבי כי מישהו יגיד שנסיעה של 80 קילומטר נניח זה לא משהו רציני ואחד יגיד ש-30 קילומטר זה רחוק מדי בשביל ללכת למתקין אדרבא כאשר יש בעיות כאלו ואחרות.

תסכים איתי בבקשה רק על דבר שכל המלחמות האלו חייבות להיפסק,זה פוגע גם בפורום ואני מאמין גם בפרנסה של הנוגעים בדבר.

כמובן שפירסום הוא דבר חיובי,גם עם הוא שלילי (תלוי למי),אבל הבעיה היא שזה הפך כבר להיות מלחמות אישיות בין אנשים בפורום.

אני זוכר שעד לפני לא הרבה זמן היה תענוג להיכנס לפורום והיום זה כבר לא ככה,זה לא בגלל שיש הרבה אנשים חדשים,זה בגלל שאנשים נכנסים לקטנות ועושים מזבוב פיל.

לפי דעתי בשביל לפתור את הבעיה צריך לעשות ת'רד דביק שישאר קבוע שבו תהיה רשימה של מתקינים מומלצים ע"י חברי הפורום,כמובן מתוך ניסיון אישי איתם ורצוי עם תמונות או לפחות הסברים על החלקים שהותקנו ועל איכות העבודה ואז כל בן אדם שיבוא לבקש המלצה על מתקין לא יצטרך להיקלע לקרבות בין חברי הפורום,הוא פשוט יכנס לת'רד ויראה מי מתאים לו מבחינת מרחק ומבחינת מחיר ויעשה את שיקוליו.

אני מקווה שנוכל להיפגש כולנו במפגש המרוכז ונעשה סולחה,אחרי הכל כולנו חובבי סאונד וכולנו באותה הצרה:wink:.

יום טוב ושקט.

פורסם

"...הנה בא עוד גל גדול, זהירות רק לא ליפול..."

 

אם היה לי שיר על עדר הייתי מצטט גם אותו עכשיו, אבל לא עולה לי לראש.

 

אני ממש לא מבין מה זאת ההתנצחות הזאת ומה ההרגשה שיש לכמה ממשתמשי הפורום שהפורום הפך לפורום יוסי או פורום יחיאל. יחיאל מתקין תותח עם עבודות אומנותיות וגם ליוסי לא חסר כשרון וידי אומן. שניהם מתקינים מעולים שכבודם במקומו מונח ובאופן אישי (כאחד שאף אחד לא נוגע לו באוטו) הייתי מוסר את הרכב לעבודה לכל אחד מהם בעיניים עצומות.

 

בנוסף, אני רוצה להזכיר לחברי הפורום שעד לפני שנה שנתיים שלוש השם "עופר רוטמן" כיכב כאן, כמו בית ההתקנות Sound FX ז"ל. הייתה תקופה שכל ת'רד שני המליץ על שמעון מסאונדסטורם וסאונד-בלסטרס בפתח תקווה. הייתה גם תקופה שהמליצו על אקא מערכות בלי סוף ובטח שכחתי עוד איזה בית עסק אחד או שניים.

 

ראבאק, קצת פרופורציות! מה נסגר??? למה כל שרשור הופך להיות שרשור הנצחון הגדול? יש מתקינים טובים ומומלצים, אבל בשביל התקנה של רמקולים וקצת תבלינים לשלוח בנאדם עד למרכז זה קצת טיפשי.

אני מבין את השיקולים כשמדובר בעבודה רצינית וגדולה, אבל כאן זה כולה התקנת מערכת בסיסית.

 

וצאו כבר מהקטע הזה של מרכז וצפון. זה נמאס.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
למען הסר ספק(גם אם יש אנשים שחולקים על כך), אין פה פריווילגיות לאף משתמש(גם לא לספונסרים), מי שצריך לחטוף - חוטף, מי שיצטרך לעוף מהפורום - יועף, גם אם הוא חבר שלי או של מי מהמנהלים האחרים, אני אישית מתכוון לשים דגש על העניין בתקופה הקרובה ולייצר קצת סדר, אם המצב הנוכחי יימשך, אנו נוסיף לכללי הפורום איסור גורף על המלצות על מתקינים בתחום האודיו.

 

בתור אחד שכבר "חטף", אני חייב לומר שאתה בוחר אולי בדרך הקלה אך בוודאי לא הנכונה.

 

המלצות על מתקינים זה א' ב' של פורום.

 

מחר לא יהיה אפשר להשוות בין חברות כי יהיה ויכוח נצחי של מה יותר טוב מורל או JBL.

 

ואז כבר לא יהיה מה לחפש פה.

 

לא כל דבר צריך לשים בכללים "אסור" וככה לפתור את הבעיה.

 

אני שמח ששמת לב שהפורום בזמן האחרון שינה את פניו.

אני כאן מיומו הראשון וזה מאוד חורה לי.

 

תמיד הייתה כאן בפורום סוג של תופעת עדר, תמיד היה מוצר מסויים שהוא היה ה-מוצר וכל השאר קיבלו "קטילות" גם אם מרבית הדעות נגדם היו לא מבוססות.

 

לטעמי יש לחשוב על דרך איך לשמר את הרמה הגבוהה של הפורום שתאפשר המלצות וביקורות ועוד, ולא פשוט לצנזר וזהו.

כי אז מה הטעם של הפורום?

 

תחשבו על זה.

פורסם

סוף סוף מישהו רציונאלי מכניס קצת פרופורציות לת'רד וכל הבלאגן המיותר שנוצר כאן בזמן האחרון,אני מקווה שעוד אנשים יפנימו וישנו את דעתם.

כמו שכבר נאמר כאן לא פעם ולא פעמיים שנייהם טובים,אז למה להתווכח מי יותר טוב?

שכל אחד יעשה את שיקוליו עם עצמו ויבחר מה טוב לא ומה לא טוב לא.

שוב פעם אני אומר זאת,אני מקווה שיהיה מפגש מרוכז מוצלח וגדול ואני מקווה ששמה כבר לא יהיו וויכוחים והתנגחויות שכאלו.

פורסם

נקמיצ'י, אתה שומע ביקורות רעות על מוצר א, בדיוק כמו שאתה שומע ביקורות רעות על מוצר ב,ג,ד והלאה.

 

מה שהשתנה רק זה שנהיו יותר מוצרים להשוות ביניהם

 

יותר מוצרים = יותר חילוקי דיעות.

 

זה לא מיוחד רק לפורום שלנו, זה קורה בכל מקום

 

לנו יש מזל שהיצרנים לא קוראים\עברית

 

יש מספיק תגובות של יצרנים מ-א-ו-ד מכובדים בפורומים בחו"ל כנגד יצרנים אחרים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נקמיצ'י, שום דבר משמעותי לא השתנה בפורום.

כן, נכנסו ספונסרים.

כן, מצאנו כמה אינטרסנטים שפעלו מתחת ומעל פני הפורום וחסמנו אותם.

לא, שום דבר לא השתנה בצורת הניהול. הפורום היה ונשאר בדיוק אותו דבר.

 

ידוע לנו שיש כמה משתמשים ממורמרים שמחפשים איפה להתסיס ואיך לעצבן, בהם אנחנו נוהגים ביד קשה.

 

בהזדמנות הזו אני מבקש מכל מי שנעלב, נפגע או חושב שיש חוסר צדק בפורום לדווח למנהלים. אנחנו משתדלים לעשות הכל כדי לפתח את התחום והקהילה (הרבה יותר ממה שאתם חושבים).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב כל מה שיש להגיד, צביקה כבר אמר ולא חושב שיש מה להוסיף,

 

אבל דבר אחד אני כן רוצה לדעת,

כל הזמן יש פה "מלחמות" על התואר הנכסף "המתקין מספר 1"

בנתיים כל שבוע אנחנו רואים פה 2 התקנות של יוסי עולות, וכל הנוזלים בגוף נעלים להם ומתאדים לחלל העולם,

 

עד היום העבודה היחידה שראינו מיחיאל זה הרכב הדגמה שלקח חמש שנים עבודה, והתוצאות היו נחמדות מאוד אבל - רק נחמדות מאוד,

 

אשמח מאוד אם מישהו יפסיק להסתרר מאחורי ניסוחים בשקל תשעים וסוף סוף יעלה עבודות של יחיאל, כי כרגע זה נראה שאין מה להראות, ואם יש אז חבל לא לראות !.

 

ובהמשך למה שאמרו, אני חושב שמיצו את זה יפה - יוסי הוא בוטיק, מדובר במתקין שמבצע את הקצפת שבקצפת של האיכות, ושם הוא המאסטר של המאסטר ובנתיים לא נראה כי יש לו מתחרים,

יחיאל הוא מתקין שמעל המיינסטרים אבל עדיין משתייך למיינסטרים, זאת אומר בקהל היעד אליו הוא מכוון הוא תותח על, אבל אם הוא ינסה לשחות (ושוב כל זה בהתבסס על המידע שהועלה עד עכשיו) באותו זרם עם יוסי, הוא יטרף בקלות.

 

אני אתן דוגמא מוחשית יותר : מסעדת סעיד באור יהודה היא מסעדת על האש בת ז**, היא הרבה יותר טובה מהרבה מסעדות על האש בארץ ובתחום שלה היא המלכה, אבל אין לה שום סיכוי מול הNG, או הבלקסטיר, למרות ששניהם מסעדות עם בשר זה ליגה אחרת,

 

יחיאל הוא מסעדת על האש בעוד יוסי הוא מסעדת גורמה !, וזה המצב נכון לעכשיו בהתבסס על המידע שנחשף פה בפורום (וזה כנראה באמת מה שקיים, אחרת היה נחשף אחרת)

 

יאללה חברים בואו נחכה למפגש צפון ונוכל להתרשם מהתקנות של 2 המתקינים, משם והלאה אני בטוח שהדעות יהיו מגובשות.

 

 

*נ.ב. אם כבר יש פה עדר זה העדר הצפוני הנודד במרחקים, סטייל "חברי הצפון להתפקד" ומייד אחרי זה "אחחח יחיאל פחחח מחחח שוחחח לוחחח גוחחח " ושלל אוצרות כתוצאה ממקלדת מלוכלכת !

פורסם

אני לא מצליח באמת ובתמים להבין למה זה מגיע למקומות האלו שאנשים צועקים סתימת פיות , פורום של XXX או עדר של XXX.

 

מותר ורצוי להמליץ , כל עוד ההמלצה מבוססת אם היא לא מבוססת גם כך אין לה משמעות.

 

כל אחד יכול להמליץ על מי שהוא רוצה , לא משנה מאיפה הוא , כמה הוא ולמה הוא. לא זכור לי אף המלצמה לגיטימית שנמחקה למי אלו מהצדדים.

 

לכולם יש את היכולת להתלונן על הודעה שלא במקום - אם יש כזו היא תיבדק על ידי המנהלים.

 

מי שממורמר מסיבה כזו או אחרת שיסביר בצינורות המקובלים מה מפריע לו ולמה . אם הוא בוחר\יבחר במקום לפתור את הבעיה למרמר ולהתסיס את הפורום הוא לא יהיה פה ולא משנה מאיפה הוא או מי הוא.

 

 

ובנימה זו , אני מאוד מקווה שנמשיך להילחם רק על גבי הפורום - ולא בשטחים .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תגיד לי, מישהו ביקש ממך להזכיר את סעיד או הבלאקסטיר ??

 

מי בא למפגש בבלאקסטיר?

עשית אותי רעב:(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

דני, לא אסלח לך כי:

א. הטענות שלך לא מבוססות על כלום.

ב. אם החברים של יחיאל היו ממליצים עליו ומנגד היו עומדים פה לקוחות לא מרוצים, הייתי חושב שיש משהו בדברייך, אבל כנראה שאין.

ג. הזכרתי פה מתקינים ולא חנויות, יש הבדל.

ד. הכנסת את עניין המפגש למרות שלא הזכרתי אותו במילה בהודעתי, אבל רק לידיעה, אם נראה לך משהו לא תקין בהתנהלות של הרמת המפגש הזה, זה נגרם בדיוק בגלל כל המצב השורר בפורום שעליו דיברתי בהודעתי הקודמת.

 

אולי עשיתי טעות בכך שהזכרתי את יחיאל, אבל זה נעשה רק מכיוון ששמו הועלה בשרשור הזה עוד קודם, הדברים שלי נכתבו בקשר לכל המתקינים המקצועיים ולא עם דגש על יחיאל.

 

צביקה ידידי, ציפיתי ליותר :wink:

 

יוסי איננו חבר ילדות שלי, לא התבגרתי בשכנות לו, לא שירתתי לצידו, ולא היה לו שום קשר ידידותי או עסקי קודם שנגשתי אליו להתקנתי הראשונה.

 

יוסי הרוויח ביושר את את רוב לקוחותיו מהפורום ואני חושב שרובם המוחלט הגיעו בתור לקוחות והפכו לחברים קרובים, גם אני. אני חושב שזה ברור לכולם.

מעבר לזה, אני מסכים על כל התשבוחות שהרעפת עליו, הבעיה היא שאתה סוטה מהעניין, יוסי כבן אדם הוא לא האישיו כאן, לא האשמתי אותו בדבר ואני לא חושב שיש למישהו מילה רעה להגיד עליו.

 

לו היו מתועדים עבודות ברמה זהה, של מתקינים אחרים, הייתי שוקל לבצע את ההתקנה אצלהם והייתי ממליץ השכם והערב עליהם. אין זה המצב כפי שכולכם מודעים אליו.

 

אני לא רוצה להיכנס לעניין איכות ההתקנות שוב, אני חושב שבהודעתי הקודמת עשיתי הפרדה מספיק ברורה בין יוסי ל-שאר המתקינים, אני רק לחדד את עניין המקצועיות, מתקין מקצועי הוא מתקין שבראש ובראשונה מתקין בצורה בטיחותית ושומר על כמה כללי יסוד בהתקנה, יודע איך לתת לרמקול התקנה ראויה, איך להעביר חיווט, איך לבודד, וכהנה וכהנה. מתקין מקצועי הוא לא אחד שעושה עבודות פיבר מרשימות, עם ריפודים ותפרים ושאר תופינים - לזה קוראים אומן, ושוב, יוסי הוא מקצועי ובנוסף אומן ברמות על, אין על כך עוררין.

אבל כאשר משתמש נכנס ומבקש המלצה צריך להציג בפניו את כל האפשרויות ולא לעשות את התרגיל שנעשה בשרשור זה ממש וגם בשרשורים קודמים בוריאציות שונות, תמונות זה קלף חזק ואין טוב ממראה עיניים, אבל גם מילה טובה יכולה להיות ערובה לאיכות ולמקצועיות. הדוגמה שנתת עם סאונד סטורם רק מדגישה את מה שאני אומר מכיוון שנתת משקל גדול לטקסט שקראת ולא נתת לתמונות המרהיבות לבלבל אותך.

 

איציק, הטענה שהפורום נהפך ל"פורום של יוסי", כמוה כטענה "פורום של ID", או "פורום של HAT". אינני מקבל את הטענה הזו. היא משוללת יסוד וחוטאת לאמת. כשרות הורותה ולידתה של טענה מסוג זה מוטלת בספק. אני מבין לליבך, שכמנהל הפורום אתה נדרש לנער את האבק הרע, אך המטרה איננה מקדשת את האמצעים, מספר ההמלצות, ומספר חוות הדעת נגזרים ישירות ממספר ומכמות ההתקנות שמועלות כאן חדשות לבקרים.

 

אתה חוזר על הדברים שלך ושוב מפספס את הנקודה, ה"פורום של יוסי" נכתב בכדי להעביר את הרעיון ואת הרוח השוררת בפורום, לא בגלל שיש לי משהו נגדו חו"ח.

 

לא יתכן לסתום פיות, רק כי מדובר בקבוצה לא מבוטלת של לקוחות מרוצים מאד, שבמקרה גם חברים פעילים מאד בפורום, ובמקרה גם חברים של יוסי.

 

על אותו משקל לא יתכן לסתום פיות של קבוצת חברים של מתקין אחר שמרוצים מעבודותיו וממליצים עליו.

למרות שחוץ ממשה שהגיב כאן, לא ראיתי שאדי נתן ליחיאל המומלץ כל כך על ידו לבצע לו התקנה, אלא למדען מטורף.. []

ומבלי לשפוט כרגע ספציפית, שלא נדבר על יוזרים אחרים שצועקים "יחיאל יחיאל" רק כי פגשו אותו במפגש צפון, או רק כי הם גרים "רק חצי שעה" נסיעה ממנו..

 

אף אחד לא סותם פיות, בגלל זה ניתנה לכולם האפשרות להגיב בשרשור זה, אבל הייתי שמח לדעת והייתי רוצה שתנקוב בשמות אותם אלו ש"צועקים "יחיאל יחיאל" רק כי פגשו אותו במפגש צפון, או רק כי הם גרים "רק חצי שעה" נסיעה ממנו" למרות ששוב, יחיאל הוא לא האישיו בכל הסיפור, ראה תגובתי לדני בתחילת הפוסט.

 

שומה על מבקש ההמלצה לבדוק את ההמלצות אותן הוא מקבל, אם 10 אנשים יגידו "בועז מבת ים", גם תרוץ לבועז מבת ים? או שקודם לכן תנסה לראות עבודות שביצע ולהסיק מהן את רמת מקצעיותו?

אני אעשה חיפוש על כל אותם פוסטים שפורסמו בהקשר של בועז מבת ים וגם אם לא אמצא תמונות אני אסתמך על דעותם של עשרת האנשים הללו, בייחוד אם תהא להם תמימות דעים. לפי הדברים שלך, אין לאף מתקין בארץ זכות קיום אם אין לו תמונות של העבודות שלו ע"ג הפורום או איפשהו באינטרנט - זה אבסורד.

 

מדוע צריך להתנצל על כך שיוסי הרבה הרבה יותר טוב בעבודותיו מיחיאל?

 

חובת ההוכחה עלייך, היכן ביקשתי לקבל התנצלות? היכן טענתי שזה לא בסדר, כמו שכתבתי בהתחלה, הפרדתי בין יוסי לבין שאר המתקינים בדיוק מהסיבה שאף מתקין לא עומד עמו באותה רמה.

 

אתה יודע מה, איציק? עם גישה כזו של אנשים מסויימים באמת אשמח לקומונה מצומצמת ומתורבתת יותר. יש כבר פלטפורמה צבעונית יותר וקופצנית יותר ושכמו שיחיאל כתב שם "טובה מכמה וכמה פורומים מתחרים" [**מבוכה**] שהכינו להם "נפגעי" ו"נעלבי" CF.

 

צביקה, אני חושב(ויכול להיות שאני טועה) שאם אתה היית בצד השני של המתרס, לא היית מתנהג שונה, ברור שכרגע אתה בצד "הרצוי" יותר והצד המגובה יותר ולכן נוח וקל לך לדבר מעמדת כח, הציטוט שהדבקת רק מראה(ושוב תקן אותי אם אני טועה) את רדיפתך אחר הבן אדם - לי הסיבה ממש לא ברורה, לא מבין למה אתה מחפש אותו בפורומים אחרים, אלא אם כן אתה משתתף פעיל ואז אני מתנצל.

 

 

מישהו קושר כאן מישהו בכח? מכריח מישהו להשאר? חאלס עם ההתבכיינות. אמרו לי, עשו לי, הרביצו לי.. מי שלא נאה לו, שיחפש את החברים שלו במקום אחר, למרות שהוא שבע מאות שנה חבר כאן והקים, ועשה, ויזם, ותכנן.. במקום לעסוק באודיו, משחקים כאן בקקה.

 

בדיוק וכבר אמרתי לך בעבר, את ההחלטות למי לפתוח את הדלת או את מי לקשור תשאיר בבקשה לנו המנהלים, כי גם אם מישהו ממורמר(ובצדק), הידע שלו חשוב לפורום, חשוב לשמור על רבגוניות ועל דעות שונות בפורום, לכן תשאיר לי בבקשה את ההחלטה את מי לי חשוב "לקשור" או ביתר דיוק, להשאיר בפורום כי אני רואה את הצד התורם שבו.

 

 

טענתך הנוספת אודות " יוסי הוא בוטיק בתחום האודיו לרכב, לא כל אחד יכול יכול להרשות לעצמו להתקין אצלו". גם אינה מדוייקת או מובהרת דיה. אכן, לעבודות בהיקפים של בניות פיבר לשלושה חלקים + איטום מאתיים שכבות וכו', לא כל אחד יכול להרשות לעצמו, אך רק לאחרונה התוודענו בת'רד אחד או שניים, על מחירים נמוכים שיוסי גובה עבור דברים פשוטים וסטנדרטיים [אותם הוא כמובן מבצע בסטנדרטיים שונים לגמרי מהסטנדרטי המסורתי].

 

עם הדברים האלו אני מסכים, ברור שהוא עושה גם התקנות פשוטות ומקצועיות.

 

עתיד, הרשה לי לא להתייחס לתגובה שלך מכיוון שהתגובה שלך בערך משחזרת את הדברים של דני, אתה דוגמה טובה למישהו שלא התקין אצל יוסי ונותן חוות דעת חיובית עליו, האם זה פסול? ממש לא.

 

עופר :mm_yeah:

 

צביקה, רשות הדיבור שלך 8)

פורסם

רשות הדיבור מה רשות הדיבור, במקום להוציא את האגרסיות על הפורום תוציאו אותם על קבבים במפגש,

 

איציק אתה לקחת על עצמך תיק לא קטן לאזן את הפורום ולגשר על המשקעים, וזה תיק מבורך.

אבל לצערי הרבה המצב הנוכחי סבוך ומורכב ולדעתי רק כמה עשרות קילו בשר, כמה ליטרים של אלכוהול ואולי כמה ליטרים של פוליאסטר יפתרו את זה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...