Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יפה, עכשיו כנס לפה - http://www.ecaudio.co.il/cpg/

 

תגיד אתה בכוונה פירסמתה את התגובה הזאת כדי להתסיס שוב את הפורם?

 

אתה בא מבקש לראות עבודות של יחאל כדי לתת לבחור לראות אם מתאים לו או לא,

והוא כבר אמר שהוא מחיפה והוא מחפש מתקין טוב באיזור הצפון.

5 חברי פורם מסכימים שיחיאל אכן מתקין מקצועי ואתה עכשיו בא ואומר בוא תראה את זה "שלי יותר גדול".

 

אני לא מבין מה עוד צריך לעשות כדי שהמקום הזה יחזור לפרופורציה?

אתה בא וממליץ על מתקין וחס וחלילה אף אחד לא העז להגיד מילה אחת רעה. בא אדם שאומר שהוא מחיפה=צפון והוא מחפש מתקין, ממליצים לו על מתקין ברמה גבוה מאוד ואתה שוב אומר יאללה סע למרכז?

אם באמת אתה תכתוב לי עכשיו תגובה מפורטת עניינית ומקצועית מדוע ההתקנות של יחיאל נופלות ברמה מהתקנות של יוסי

בעובדות ולא בדעה אישית כי דעתך אתה אמרתה, אף אחד לא מתווכח, ועם דעה שלנו אתה מתווכח.

אני מבטיח לך שאחרי שרשור זה לא תראה שום תגובה שלי בפורם הסאונד לרכב בקארס פורם

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לי כלום נגד יוסי. (ידי אומן)

אבל מה שקורה בפורום לאחרונה.

קיים רק מתקין אחד בארץ.! צריך להגיע מאילת ומראש הנקרה רק ליוסי?

לא. יש עוד מתקינים מצויינים בארץ. בודדים אבל יש.!

 

ולא להתיחס לחנות בתור מתקין!. הם יודעים למכור. ולדחוף לתוך האוטו. ושלום ללקוח הבא.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תגיד אתה בכוונה פירסמתה את התגובה הזאת כדי להתסיס שוב את הפורם?

 

 

 

אם באמת אתה תכתוב לי עכשיו תגובה מפורטת עניינית ומקצועית מדוע ההתקנות של יחיאל נופלות ברמה מהתקנות של יוסי

בעובדות

 

מה להתסיס בדיוק ?

 

יחיאל מתקין מעולה , יוסי מתקין מצוין .

 

חלק ממליצים על יוסי , חלק על יחיאל , הועלו עבודות של יחיאל , הועלו עבודות של יוסי שכל אחד יבדוק ויגיד מה נראה לו מקצועי יותר.

פורסם

יחיאל מתקין טוב וכנראה טוב בהרבה מכל הסטנדרט שמסתובב בחוץ, נכון לעכשיו לאור מה שהועלה עד עכשיו לפורום אין מה להשוות, יוסי מוציא עבודות בגימור יותר יפה ממש שיצא מהמפעל עם הרכב,

דברים בגדר מושלמים, !

 

אם ליחיאל יש דברים כאלו אני אשמח אם יעלו תמונות, כי עד עכשיו העבודה היחידה שראינו פה זה היה הרכב הדגמה ההוא עם הציוד של מוראל וביחס לרכב הדגמה לא ממש מדובר ברכב הדגמה.

פורסם

מפה נובעת השאלה הבאה?

איך אנשים שמעולם לא ביקרו בפורם עם מונה הודעות ששואף להודעה אחת בקושי

והתאריך היצטרפות שלהם טרי פותחים שירשור עשיתי התקנה אצל האחד והיחיד "יוסי אלפיין"

אין לי שום דבר אישי נגד יוסי אני אף אוהב את העבודות שלו, אבל לפי דעתי האישית משתמש שמעולם לא ביקר בפורם, כתב הודעות, או נרשם יומיים לפני שפתח את השרשור עם הכותרת התקנה מבית יוסי אלפיין ההגדי?

מראה פה על משהו צבוע.

גם אני יכול בדרך כזאת או אחרת להכניס לפה אנשים שכל משתמש שני יכתוב עוד התקנה מבית" יחיאל האגדי"

איך זה יתחיל להיראות לכל החברה בפורם?

אני שוב חס וחלילה לא רוצה לפגוע ביוסי אבל כל אותם אנשים ששולחים אנשים מטולה ואילת עד יוסי תחשבו מה אתם יוצרים פה?

פורסם

בעיניי פתטי הנסיון להציג אותם באותה נשימה ובאותו LEVEL.

 

בעיניי פתטי האיום של polo_classic ש"אחרי שרשור זה לא תראה שום תגובה שלי בפורם הסאונד לרכב בקארס פורם".

 

בעיניי פתטי שהמלצה אובייקטיבית, לאור קבלות מוכחות, הופכת להתססה.

 

בעיניי פתטי שמספר מצומצם של משתמשים מאיזור הצפון משחקים על פוזת הקוזק הנגזל.

 

בעיניי פתטי שכל שירשור שני מובל ע"י מספר מצומצם של משתמשים מאיזור הצפון להתנצחות.

 

בעיניי פתטי להשוות בין עבודות של יחיאל המקסים והמתקין הטוב, ליוסי. זה פשוט ליגה אחרת לגמרי. ייראה הציבור וישפוט.

 

בעיניי פתטי להציג את מקום המגורים של מבקש ההמלצה ולשלול המלצה אחרת, בכלל לא רלוונטי חצי שעה או שעה.

 

 

 

גם אני ממליץ על יוסי מסדנת ECA. כלקוח קבוע ומרוצה שלו, המלצתי היחידה זה הוא.

פורסם

חברים יקרים תודה רבה על היחס

אני חייב לציין שלא משעמם בשרשור הזה

מאז שהכרתי את האתר הזה (שזה ממש לא מזמן) אישתי כבר לא רואה אותי

בכל הזדמנות אני בורח למחשב

בקרוב נראה את אנשי המקלדת live במפגש

 

לילה טוב

פורסם
אם באמת אתה תכתוב לי עכשיו תגובה מפורטת עניינית ומקצועית מדוע ההתקנות של יחיאל נופלות ברמה מהתקנות של יוסי
אין לי שום דבר רע נגד יחיאל, למעשה אני חושב שהוא מתקין מצויין וטוב שיש אנשים כאלו ששומרים על רמה נורמלית בארצנו הקטנה.

מאידך, אין מה להשוות בכלל את רמת הגימורים והרכיבים שיוסי עובד איתם לרמת הרכיבים והגימורים שיחיאל עובד איתם ואין פה בכלל עניין של התססה, זו פשוט האמת.

 

אבל בגלל שביקשת אז תקבל, הנה לך השוואה מקצועית:

 

1. ספר לי בבקשה מתי הייתה הפעם שראית מתקין שהתקין ג'נסיס אבסלוט 3 חלקים או אפילו סקאן ספיק רוולטור?

2. ספר לי בבקשה מתי ראית מתקין אחר חוץ מיוסי שבנה תיבות אטומות בדלת ברמה שנעשתה אצל רועי?

3. ספר לי בבקשה מתי ראית עבודת תפירה בשילוב שני צבעים עם תפרים בצבעים שונים על סקאי\עור אצל מישהו אחר מלבד יוסי ?

4. ספר לי בבקשה מתי ראית בניית קיקים אצל יחיאל ?

5. ספר לי בבקשה מתי ראית חיתוך טבעות MDF לאלמנטים ברמה של יוסי ?

6. ספר לי בבקשה מתי ראית גרילים CUSTOM MADE ברמת הגימור של יוסי ?

7. ספר לי בבקשה על התקנת 3 WAY אקטיבית אחת שנעשתה ע"י יחיאל הכוללת פרוססור+בניות+חיווט+איטום וכו' וכו'?

8. ספר לי בבקשה איך עבודות האיטום שנתת פה עומדות בקנה אחד עם עבודות האיטום של יוסי ? (ראה תמונות מצורפות ומצא את ההבדלים.)

 

והרשימה ממשיכה, אני לא בא לקטול את יחיאל, ההפך הוא הנכון, יחיאל הוא מתקין נפלא וכבודו במקומו מונח, אך אנא ממך אל תשווה התקנות של GENESIS אבסולוט 3 חלקים על מגברי DMX של GENESIS להתקנות דוטק אוביישן בשילוב CVR שהבאת פה.

בכל מקרה, אני דווקא חושב שבמקרה המדובר היות ומורכבות העבודה היא לא גדולה ולא דורשת בניות, יחיאל הוא אופציה טובה מאוד.

 

בהצלחה, דני.

סובארו שמיר 029.jpg

סובארו שמיר 016.jpg

DSCF5614 (Medium).jpg

DSCF5611 (Medium) (Medium).jpg

dsc03274tq7.jpg

dsc03285ey5.jpg

פורסם

מחוות דעת על רדיו מילאנו הגעתם ליוסי ויחיאל ולמילחמה עוד פעם לא חסר לכם אחת בעזה

כל פעם מישהו מבקש המלצה למתקין במקום לעשות חיפוש בשקט ולא להתסיס פה אף אחד דיי אולי כל תרד שניפתח בקשר "להמלצה על מתקין" צריך להיסגר ישירות דיי כבר עם המריבות מי ומי ומי

ומי שירצה המלצה שיפנה בהודעות פרטיות לחברה פה

דני מה הקשר של התמונות שהעלית ??

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

דני. אני בטוח שאתה יודע.

שאפשר לאטום דלת. עם יריעה אחת או... עם 7.

הכול תלוי בתקציב !!! של בן אדם.

ולפי זה גם כמויות החומרים. ורמת העבודה והתוצאה.

 

לא יוסי. ויחיאל. יעשו בנית פיבר ב 250 שקל.

אבל יש אחרים שכן. אבל התוצאה תהיה בהתאם. (יסכים איתי, נאדר)

 

אני ראיתי את העבודות של יוסי ויחיאל מקרוב מספר פעמים.

וכל אחת בהתאם ישיר למה שהלקוח שילם!! אצל שניהם.

 

וזה הבסיס.

התקנה של 1000. שקל. לא תראה כמו התקנה של 10,000 שקל!.

וכנ"ל בהתאם לרכיבים.

 

 

ולגי רדיו מילאנו.

היחס אצלהם. הוא ... אתה = זבל.

הכסף שלך = יחס.

הראשון לא משתנה!

השני. ככל שיש לך יותר כסף. היחס עולה.

 

אני הגעתי לברר מחירים. ואולי להזמין (זה היה לפני כשנתיים בערך.)

12W7 + 1000/1 אבל אני רציתי זוג!

זה אומר שניים מכל דבר. 12W7 כפול! + שני 1000/1

אחד לכל סאב.

המחיר היה בערך 20.000 שקל. זו ההצעה.

ובחו"ל לפני משלוח כ 2000 דולר. (השקל בזמנו 3.5) =7000 שקל. + משלוח + מיסים 11K. חצי מחיר.

אני ביקשתי מחיר הגיוני יותר.. OK. קיבלתי 19K - 18K. זה לא הגיוני.

בהפרש הזה של 7K. אני מביא עוד סאב+ מגבר מחו"ל.

 

זה הגיוני לכם.

ואחרי כשיחה של שעה. הבנתי לאן הולכים. ולא קניתי משם.

אגב הציעו לי Q LINE. חדש ב 9K. מפגרים לגמרי. (ואפילו לא הסיגניטשר)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חברים יקרים(אני מקווה שלאחר הפוסט הזה עוד יישארו לי כמה), השרשור ננעל היום בבוקר על ידי במטרה שלא יתדרדר מעבר לשפל שהוא כבר הגיע אליו.

 

אני אפתח ואומר שגם יחיאל וגם יוסי חברים טובים שלי ואם מישהו מהם ו/או מישהו מהמשתמשים ייפגע מהדברים שלי(למרות שאם תרדו לסוף דעתי - תסכימו איתי), אני מבקש סליחה מראש.

 

את השרשור ראיתי היום בבוקר והתרגזתי נורא, אתם צריכים להבין שבחצי שנה האחרונה(ואולי יותר) הפורום שלנו נראה כמו השרשור הזה, התנצחויות, עקיצות, דעות הנובעות מתוך מניעים אישיים וסרקזם ברמות מטורפות.

 

נכון, הפורום קיים בכדי שכל אחד יוכל להשמיע את דעתו האובייקטיבית, הבעיה מתחילה כשאנשים מאבדים פרופורציות וגבולות והדרך משם עד לכך שהפוסטים מתחילים לפנות לגופו של אדם היא קצרה מאוד, לא מצליחים לשמור על שרשור ענייני נטו.

 

לעניינינו, יוסי הוא מתקין מאוד מוערך עם רקורד עשיר של לקוחות מרוצים ולא בכדי, אולם, בתקופה האחרונה נראה כאילו הפורום נהפך להיות "פורום יוסי", כאילו אין יותר מתקינים בארץ, אין יותר אפשרויות בארץ, כל משתמש שנכנס ומבקש המלצה מיד קופצים עליו לפחות חמישה אנשים עם המלצות חמות על יוסי, שוב, אין פסול בזה ואין לי במה להאשים את יוסי בעניין כי הוא סה"כ עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, אבל אתם צריכים להבין שזה גם יכול להיות גם בעוכריו, זה מבריח אנשים חדשים, בנוסף, אנשים שלא התקינו אצל יוסי מסיבות כאלו או אחרות פשוט עוזבים ויעזבו את הפורום לאט לאט מהסיבה שגם אם ניסו להביע את דעתם - אותם חמישה שקפצו בהתחלה הופכים לעשרה(אני בכוונה מקצין) ותוקפים את אותו אחד או לפחות מנסים להוכיח אותו על "טעותו", מה שיקרה בסופו של דבר זה שנישאר פה קומונה קטנה(ויש שיוסיפו 'ומרוצה').

 

יוסי הוא בוטיק בתחום האודיו לרכב, לא כל אחד יכול יכול להרשות לעצמו להתקין אצלו(מניסיון:wink: ), אולם, אני מוכן להסתכן ולומר שאין שני לו בארץ ברמת עבודות הפיבר וברמת הירידה לפרטים.

 

מצד שני, קיים יחיאל ומלבד יחיאל קיימים עוד המון מתקינים הוגנים ברמה מקצועית ומעלה עם יכולות כאלו ואחרות ואי אפשר להתייחס אליהם בביטול, לפעמים מספיקה המלצה טובה של לקוח מרוצה ולא תמיד חייבים להוסיף גלריה שלמה של עבודות מרהיבות בשביל לאמוד את המקצועיות של הבן-אדם, לא ייתכן שתורידו מערכו של בן אדם/מתקין (כמו התרגיל שנעשה בשרשור הזה ע"י tzahi85) או יותר גרוע, תפסלו, על חשבון בן אדם אחר, זה מאוד מקומם וההתנצחויות הבלתי פוסקות האלו פשוט מכערות את הפורום, תפנימו את זה.

 

למען הסר ספק(גם אם יש אנשים שחולקים על כך), אין פה פריווילגיות לאף משתמש(גם לא לספונסרים), מי שצריך לחטוף - חוטף, מי שיצטרך לעוף מהפורום - יועף, גם אם הוא חבר שלי או של מי מהמנהלים האחרים, אני אישית מתכוון לשים דגש על העניין בתקופה הקרובה ולייצר קצת סדר, אם המצב הנוכחי יימשך, אנו נוסיף לכללי הפורום איסור גורף על המלצות על מתקינים בתחום האודיו.

 

אני מודע לכך שאמרתי פה הרבה דברים שנאמרו רק בטלפון, בה"פ ובמסנג'ר, דברים שאולי יכעיסו כמה מהאנשים ולכן שוב, אני מתנצל מראש, אבל חושב ומרגיש שהדברים היו צריכים להיאמר.

 

השרשור נפתח שוב, אני הבעתי את דעתי ואני רוצה לשמוע גם את שלכם(צביקה תרחם) ותשתדלו לשמור עליהן ענייניות.

 

איציק.

פורסם

איציק,

 

סלח לי אבל אני נאלץ שלא להסכים עם מרבית הדברים שכתבת.

כאשר אני רואה מספר אנשים כגון: Eddy/polo_classic/ice man שמעולם לא ביצעו אפילו עבודה אחת אצל יחיאל (אפי 4X4) ממליצים עליו בצורה כל כך נחרצת הרי שמשהו כאן אינו כשורה, שים לב שאלה בדיוק אותם האנשים אשר חיכו ל"פקודתו" של יחיאל על מנת להרשם למפגש הקרוב.

אין לי מילה רעה להגיד על יחיאל, אבל אני רוצה להזכיר לכולם שיחיאל הוא לא עצמאי ולא בעל סדנה, יחיאל הוא עובד של אפי 4X4 ולכן התעריפים\זמני עבודה וחומרי ההתקנה השונים אינם תחת שליטתו ולא נקבעים על ידיו.

כתבת פה שלא כל אחד יכול "להרשות" לעצמו להתקין אצל יוסי, מאידך אני שואל, האם כל אחד יכול להרשות לעצמו להתקין אצל אפי? מישהו פה יודע את התעריפים של אפי ועשה השוואה נוקבת ומדוקדת אל מול התעריפים של יוסי? טיב החומר\חיווט\זמן עבודה וכמובן שכל זה משתנה מרכב לרכב, למעשה אתה יוצר פה "אשליה" שיוסי יותר יקר בכל תחום ודבר, כאשר הדבר אינו נכון.

להבדיל אלפי הבדלים מהאנשים שהמליצו פה על יחיאל, אלו שהמליצו על יוסי הם לפחות לקוחות שלו, תמוהה בעיני כיצד בנאדם יכול להמליץ על מתקין שהוא בעצמו מעולם לא ביצע אצלו שום עבודה.

אני לא מסכים איתך שהפורום נהיה "פורום יוסי", האם הייתם מעדיפים לא לראות עבודות כלל? מישהו פה מנע מכל מתקין אחר לפרסם את עבודותיו?

אין לי כל מניע וכל סיבה להגיד משהו רע על יחיאל ואמרתי את זה מספר פעמים, אני חושב שהוא מתקין טוב והלוואי והיו עוד כמוהו, אבל כאשר אני עושה השוואה אובייקטיבית אמיתית ונוקבת, אין מה לעשות, מבחינה מקצועית רמת ההתקנה של יוסי טובה יותר.

לסיכום אומר, לא אני לא צביקה ולא אף אחד מלקוחותיו של יוסי פסל את יחיאל אלא רק ניסה להציג את הדברים כפי שהם, חבל שחברי הצפון בפורום ניסו להציג את הדברים לא כפי שהם.

 

דני.

פורסם

מר dannyg היקר אני יכול לבשר לך בשימחה רבה שלפני כחצי שנה בוצעה התקנה ברכבי שנעשתה ע"י יחיאל שעובד במקום שנקרא 4X4 של אפי.

בהתקנה הורכבו הרכיבים הבאים:רדיו דיסק אלפיין 9887r,קומפוננט של מורל מדגם הייבריד אוביישן ומגבר 2 ערוצים של פוניקס גולד ועוד כמה ירקות והפתעות שהתווספו במשך הזמן.

אז אני מאמין שמה שרשמתי כרגע מוכיח שכן עשיתי משהו אצל יחיאל ועם אתה רוצה קבלות ותמונות אני יותר מאשמח לספקן.

למען הסר כל ספק אני לא "שפוט" של יחיאל כמו שהצגת את זה בתגובתך כי חיכינו "לאישור" מיחיאל בשביל להתפקד למפגש צפון מרכז,עם תשים לב הגבתי רבות בנושא הזה עוד לפני שהיה לאירוע תאריך,לי אישית לקח קצת זמן להתפקד למפגש מכיוון שאני סטודנט שבעוד 23 ימים מתחילה אצלו תקופת מבחנים לא קלה ועקב כך כל דקה ושניה אצלי מופנות ללמידה למבחנים ולא כל כך למפגשים.

בקשר לשאר האנשים שציינת למרות ההיכרות הקצרה שלי איתם אני לא יגיב בשמם.

אני חושב שאתה לא כל כך מבין את המהות של לקוח מרוצה שממליץ על אותו בעל עסק/מתקין שגרם לו להיות מרוצה,אני אישית מאוד מרוצה מהייחס החם של אפי ושל יחיאל וכמובן מהעבודה של יחיאל ומהתמיכה וכל זאת עקב כך שיש לי ניסיון לא קטן איתו ואפילו אוסיף ואומר סוג של היכרות אישית קצרה.

אין לי שום דבר נגד יוסי ולא נגד שום מתקין/בעל עסק אחר,אני הכי ניטרלי שאפשר להיות,פשוט זה מרתיח אותי לראות התלכלכויות שכאלו בפורום כלפי אנשים יקרים לי שאני מאוד מכבד אותם,זה לא לרמה של הפורום.

אני לא חושב שיש טעם לנסות להתנצח מי יותר טוב,שנייהם טובים נקודה,השיקולים היחידים שלפי דעתי צריכים להיות בהמלצה על מתקין הם מרחק נסיעה (שזה סובייקטיבי לחלוטין) והעלויות התקנה (שזה גם סובייקטיבי),אני לא חושב שצריך לשלוח כל בן אדם מנקודה כזו או אחרת בארץ למתקין x כי אתה אישית לא אוהב את y ולהפך.

בקשר לזה שאמרת dannyg שהופורום נהיה "פורום יוסי" ושאלת עם אנחנו לא רוצים לראות עבודות בכלל,אז אני אחדש לך ואומר שיש עוד מתקינים לא רעים בכלל בארץ שעושים עבודות יפות מאוד אבל לא מתפרסמים כי הם לא נחשפו לסצנה של הפורום,ולפעמים זה יכול להועיל מכיוון שכל הוויכוחים והמריבות כאן על גבי דפי הפורום בקשר למי יותר טוב יחיאל או יוסי לרוב לפי דעתי לא עושים טוב לאף-אחד מהם,נהפוכו זה רק פוגע.

לסיכום אומר כזה דבר לעניות דעתי שניהם עושים עבודות מעולות וישנם עוד מספיק מתקינים שיודעים את עבודתם,לפי דעתי אין שום צורך בוויכוחים האלו יותר מכיוון שזה פשוט נשמע כמו וויכוח אינפנטילי של ילדים בגן:"אבא שלי יותר חזק..לא אבא שלי יותר חזק".

אני מקווה שיהיה לכולם שבוע שקט עם כל המצב במדינה אני לא רואה צורך במלחמה נוספת על דפי הפורום.

משה.

פורסם

משה,

 

סלח לי על הכללה אבל אני בוחר לקחת את השיחה הזו יום אחורה, אני אצטט:

 

יחיאל - החברה מהצפון נא להתפקד (אתמול, 19:50)

polo_classic מביא שתייה קלה פיצוחים והרבה מצב רוח (אתמול, 23:36)

אדי - מגיע לעשן ראש ולאכול עם צביקה קינדר. ( היום, 3:13 )

....והרשימה ממשיכה.

 

יכול להיות שאתה סתם נקלעת לדיון ואני סתם הכללתי, אם כך המצב הרי שאני מתנצל.

אבל בו נשים לב לבחירת המילים? "החברה מהצפון נא להתפקד", לפתע 5 חברי צפון נרשמים למפגש.

יחיאל לא היה פשוט יכול לכתוב שהוא מגיע? למה הוא צריך לקרוא לחברי הצפון להתפקד? בחירת המילים תמוהה בעיני, נראה כאילו כולם "חיכו" להוראה.

האמן לי משה, אני מבין טוב מאוד את המשמעות לקוח מרוצה.

ד"א, לקוח מרוצה הוא כזה שיסע למתקין שלו גם אם הוא נמצא באור יהודה למרות שהוא גר 80KM ממנו.

אני לא מבין למה אנשים בוחרים להפיל את ה"אשמה" על יוסי ולקרוא לפורום הזה "פורום יוסי", מישהו מנע פה ממתקינים או לקוחות להעלות תמונות? בגלל שליוסי יש מספר רב של לקוחות מרוצים שמעלים תמונות של העבודות שנעשו ברכבם אז החלטתם שהפורום הזה הוא פורום יוסי? מצטער אבל אם זה אני לא מסכים, אני אישית אשמח מאוד לראות כל יום עבודה של מתקין טוב, הלוואי וירבו שרשורים כאלו בפורום, מהם כולנו לומדים ומשכילים.

אסכים איתך ואומר שהוויכוחים\התנצחויות ועקיצות לא מעלות ולא תורמות לרמת הפורום.

 

דני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...