Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גורל, למזוג לך פוליאסטר 30 אחוז אלכוהול? או שאתה לוקח יותר חזק?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לכל מה שנאמר לגבי תקציב לסוגי מתקינים ולסוגי עבודות שמבוצעות הבנתי שמי שכתב רצה בעצם לומר שיוסי גובה מחירים בשמיים ושלא כל אחד יכול לעמוד בהם.

 

אז אני רוצה לומר לכם שאני בתור חייל בסדיר שמקבל 356 שקל במדוייק הלכתי ועשיתי התקנה + קניית רכיבים דרך יוסי (מה שיש בחתימה).

הסיבה היחידה שהלכתי אליו זה לאחר בדיקה ובחינה מדוקדקת של רמת מקצועיות של מתקינים בפורום ומחוצה לו ובסוף בחרתי ביוסי משום שראיתי כ"כ הרבה עבודות מדהימות שהוא עשה עם כ"כ הרבה השקעה וכ"כ הרבה אהבה למקצוע שרק כשפגשתי אותו הבנתי עד כמה הבנאדם הזה אגדי עם ידיים זהב! ולא סתם אוהדים ואוהבים אותו בפורום.

 

אז לפי דעתי אם אני יכול לשחרר מעט כסף עבור מערכת שהיא אמנם לא High End אבל ללא ספק עונה על צרכיי. כל אחד יכול.

אז אלנא תקטלו אנשים.

 

אני רוצה לומר שגם איני מכיר את יחיאל אך לפי עבודות שהוא עשה שהועלו לפורום לא חיבבתי את העבודה שהוא עשה.

אולי אפשר לומר שמי שבא אליו מחפש דברים בזול ולכן בגלל התקציב אז הוא עושה עבודות ברמה נמוכה. שם וכבוד של בנאדם באים לפניו ואם מישהו מסכים לעשות עבודה ש"תלכלך" לו את השם לדעתי זה לא שווה.

 

סתם כדוגמא כשקיבלתי את ה-HU החדש רציתי להתקין אותו מהר ורצתי ליוסי אבל הוא סרב להתקין לי משום שבלחץ שום דבר לא נעשה כראוי והוא לא הסכים להתקין בגלל שאחר כך אני יצא לא מרוצה והעבודה לא תיצא תקינה.

אז בנאדם כזה שמעדיף לדחות עבודה מאשר לקבל עוד כמה ג'ובות לאותו יום זה רק אדם שחושב על השם שלו. וזה עושה בנאדם מקצועי בעיני.

 

אומר ואחזור שגם לאחר סיום ההתקנה, נשארתי בקשר עם יוסי משום שלדעתי זאת זכות להכיר אדם כמוהו. שלא מסתכל עליך בתור לקוח שצריך רק לפתוח את הארנק ולשלם על עבודה אלא בתור בנאדם וחבר.

 

זה הכל מבחינתי.

יחיאל - אין להתייחס לדבריי כהעלבה או פגיעה ישירה בך, כי סך הכל העבודות שלך נראות טוב מאוד. אז אני מבקש סליחה מראש!

פורסם

אל תתקרב לרדיו מילאנו אלא אם כן אתה מליונר עם כסף מיותר ככה שאם יתקלקל לך רכיב פשוט תזרוק אותו לפח

 

מנסיוני היחס שלהם ללקוח שחוזר עם בעיה כלשהיא גם עם הרכיב במסגרת אחריות \

 

היתי צריך להפוך עולמות במשך חודשיים ולהגיע אליהם כ 5 פעמים !!

 

ולהתלונן ולהשתגע ועד שלא הגעתי לאחד המנהלים הבכירים שמו עליי קצוץ

 

ובסופו של דבר גם כן לא היתי מרוצה מהשירות..

 

ב 4 מילים >> שומר נפשו מצרות ירחק !

פורסם

אני מנסה להתאפק ולהימנע מתגובה, אך לא אוכל יותר.. :evil:

 

קודם כל תתבישו לכם על מה שנהיה בתקופה האחרונה, נהפך מדיון כללי בפורום לטינות אישיות בין חברי הפורום. אם אורח מדפדף לו בין השרשורים פשוט עף מפה ולא חוזר.

 

שנית, אני מברך את הנהלת הפורום על היוזמה והאומץ שהוכיח איציק המנהל במתן אפשרות להמשך דיון בנושא.

 

לגבי הנושא:

כולכם יודעים שהאחד והיחיד בשבילי בהתקנות אודיו זה יוסי, כי פשוט התוצר שידיו עושות אין כמותו ואין על מה להתווכח בזה ולא מעניין אותי דיעה של מעריץ מתקין כזה או אחר, נימוק קצר להמלצתי על יוסי תספיק לא צריך להסביר מה הוא אוכל לארוחת בוקר או מה הוא עושה בשבת.

 

אבל הגזמתם, וחלקכם אף קיבל הערה ממני על התגובות המתמשכות בכל נושא התקנה אם זה קשור או לא קשור להמלצה על יוסי או יחיאל. כמה שזה נראה לכם עושה טוב ליוסי ויחיאל כל המחמאות מצד שני זה מביך אותם ואני בטוח.

חלקכם פוגע ללא כוונה גם ביוסי וגם ביחיאל.

 

אני אישית מקווה שהתופעה הזאת תיעלם.

פורסם

אני לא מבין על מה המאומה?!

 

סך הכל נתתי פה המלצה על מתקין שמנסיון אישי ואחרי שעברתי כמה וכמה מתקינים ללא ספק הוא מספר אחד בתחום.

 

המליצו פה על יחיאל בעל ידיי הזהב ואין כל בעיה אם זה תעלו עבודות של בעל המקצוע שהבחור שמחפש מתקין יבחר את הסתנדרתים המתאימים לו ולא משנה מאיפה הוא חיפה או אילת, אני לא רואה פה עקיצה או נסיון לפגוע במישהו ומי שחושב כך יש לו טעות.

IBIZA 20vt

פורסם

איציק,

 

אני מברך על היוזמה שלך לנסות ולגשר על הפערים, אך בכל זאת יש דברים שלא אומרים, במיוחד כאשר הדברים שהעלת הם חסרי כל שחר ובסיס ועל אחת כמה וכמה כאשר הם פוגעים במתקין עצמו ובעסק שלו, אני אתייחס רק לנקודה אחת כי באמת מאסתי מהוויכוח הזה, אני חושב שלכולם כבר האמת ברורה.

 

"יוסי הוא בוטיק בתחום האודיו לרכב, לא כל אחד יכול יכול להרשות לעצמו להתקין אצלו".

 

אני באמת מנסה לברר על סמך מה זה נאמר? "לא כל אחד"? הלקוחות של יוסי הם חיילים בסדיר\עובדי הייטק\מוסכניקים\סטודנטים\רופאים וכו' וכו', אתה יודע מה משותף לכולם איציק? אהבתם למוזיקה ולא שום דבר מעבר.

מצטער, אבל אני עוד לא נתקלתי בבאנדם שלא היה יכול "להרשות" לעצמו להתקין אצל יוסי.

ביחס לתמורה יוסי לא יותר יקר מכל מתקין אחר שיש היום בשוק ובאמת הגיע הזמן להפסיק להציג את זה כאילו זה ככה, יש סיכוי לא קטן שמי שיקרא את ההודעה שלך יחשוב שאין טעם לפנות ליוסי אם אתה לא גר בשכונת רמת אביב ג' או נשוי לעופרה שטראוס.

פורסם

ואני לא רואה כל טעם בתגובה הזו שלך, אם אין לך מה לחדש - אז אל, אתה לא צריך להיות האחרון שמגיב בכל מחיר.

כל מה שכתבת כבר נידון ונענה בתגובתי הקודמת.

 

אלי(tzahi85), בבקשה אל תיתמם, תן את הקרדיט המגיע לאנשים שקוראים את השרשור.

פורסם

אם אתה מחפש אשמים אני לא הכתובת, אני לא מכריח אף אחד ללכת למתקין זה או אחר וזכותי להמליץ על כל מתקין שעולה על רוחי אם זה יוסי ואם זה מתקין אחר.מה לעשות שליוסי יש הרבה לקוחות מרוצים ונוצר מצב של רוב שממליץ על יוסי?

אני לא מכיר את יחיאל אישית ולא מכיר את רמת העבודה שלו לכן אני לא שולל אותו אבל אני כן מכיר את רמת העבודה של יוסי ולכן הוא יהיה בעדיפות הראשונה בכל המלצה שאני יתן.

IBIZA 20vt

פורסם

אני רואה ש95אחוזים מהמרכזניקים מתקינים ועושים בניות אצל יוסי ..חברה איפה הפאן שלכם מהבניה או מהתקנה שאתם יכולים לעשות לבד? הרי זה הכי כיף לדמם ולהתגרד ולהרגיש את הסרטן באוויר אחרי שיוף של הבניות עם נייר80..:-P

 

למשל אני נעזרתי באופיר AKA "ראש"שאגב מתקין לא פחות טוב מיוסי ומיחיאל רק לא מעורך פה בפורום וחבל (הבן אדם הרכיב 106 ראלי לבד ויש לו ידע עצום בכול דבר שרשור לרכב בנוסף לידע שלו במערכות) שידאג לעשות את המינונים של הפוליאסטר ומקשה ובונדו אבל שיופים ואת גימורים אני שייפתי עד מוות..

 

חברים איפה המקצועיות וידי הזהב שלכם ? לדעתי בתחום הזה זה לא רק לשמוע אלה גם להתקין לבד ואם אני הייתי יודע לרפד עם תפר הייתי עושה את זה גם בעצמי.:idea::idea:

פורסם

שלום חברים,

 

כלקוח של אחד הצדדים אני מעוניין להגיב, אם כי במשורה.

 

יש כאן קונספט פשוט מאוד, אשר בשמו אני חושב שכן יש להמליץ על הטוב מכולם; התקנת מערכת ברכב משתנת מאדם לחברו ע'פ מחיר, יכולות ועוד. ברם, כולם כאחד רוצים לעשות את ההתקנה עם הכי פחות סחבת ככל הניתן. אפוא, מאחר ואין זה קפה או פלאפל שאתה אומר לעצמך "בוא נטעם, מה כבר יכול להיות", אתה מחפש מלכתחילה את ההכי טעים. אם יהיה לך יקר זה כבר עניין אחר, אך בפורום תמיד צריך להמליץ על המתקין הכי טוב, כי אם אדם יתקין אצל סוג ב' (לצורך העניין) - הוא יתבאס על הפורום שלא המליץ לו על סוג א' כשיגלה אותו.

 

למעלה מזאת, אנשים בוחרים להגיב לדבר היפה שנקרא 'המלצה' כאילו שהיה זה אונס. אבסורד.

 

בברכה.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

אז בוא נסכם:

 

א. חוות דעת על מתקין כזה או אחר תיעשה רק בתנאי שמי שחווה דעת, אכן ביצע אצל מתקין X עבודה כזו או אחרת. (בכוונה רשמתי חוות דעת כי לא כל חוות הדעת חיוביות, לכן אפשר ללמוד גם מניסיון מר ממתקין X).

ב. מיקום המתקין אינו פרמטר שיש להתחשב בו, שכן הלקוח הוא זה שצריך לבצע שיקול דעת ביחס למרחק.

ג. עלות ההתקנה אינו פרמטר שיש להתחשב בו, שכן הלקוח הוא זה שצריך לבחור כמה הוא מוכן לשלם עבור התקנה (שכל אחד יעשה את שיקולי היחס עלות\תועלת שלו).

 

בכך פתרנו את ה"סכסוך" אני חושב, לא?

אם יש למישהו מה להוסיף, יתקבל בברכה :-)

פורסם

אני רוצה לומר פה משהו לכל המגיבים.

אני אישית לא מכיר לא את יוסי ולא את יחיאל זה דבר ראשון.

דבר שני אני מהצד קראתי פה את כל השרשור הזה וחשבתי לעצמי כל מיני דברים כי עד כל התגובות באמת אמרתי בעתיד אני אפנה אל מישהו מהם אבל עם התגובות התחלתי לחשוב אם לפנות אליהם או לא.

לא קשור לכסף או כל דבר אחד הבנתי שיוסי הוא תותח בתחום אבל עדיין חשבתי שאני לא אשלם להתקנה מחיר מופרז ואני חובב מוזיקה והשקעתי במערכת שלי המון כסף אבל זה לא העניין פשוט חשבתי לעצמי שמה כמה זה כבר יכול להיות שהם כל כך מגזימים כי לכל דבר יש גבול לפי דעתי.

בהתחלה לא ידעתי מה לחשוב אבל בסופו של דבר אני כן אצור עם מישהו קשר אברר ואבדוק הכל זה לא העניין עדיין.3

מה שאני בא לומר פה שאתם בטוח גורמים להם להרגשה של אי נעימות ואנשים שרואים כל כך הרבה תגובות נכנסים לשרשור כזה בשביל לראות על מה העניין.

אתם סתם יכולים להטעות אנשים ולעשות לאנשים פה שם רע לפי דעתי לא הייתם צריכים לרשום פה כל מיני דברים ולא צריך להמשיך לרשום פה כי זה סתם פוגע.

פורסם

אסכם ואומר, בפעם המי-יודע-כמה, אין לראות בהודעות שלי בשרשור הזה בכדי פגיעה ביוסי, אם תרדו לסוף דעתי ותבינו את הרעיון מאחורי דבריי, תראו שהוא הוזכר פה רק כדי להעביר את רוח הדברים בפורום.

 

לא אמרתי לאף אחד להפסיק להמליץ על יוסי, יחיאל או כל מתקין אחר - ההיפך הוא הנכון, כן ביקשתי לא להקטין מתקין X ע"ח מתקין Y, כי בסופו של דבר בין אם התכוונתם או לא, אתם עושים עוול לאותו מתקין X.

 

אני רואה שהדברים מתחילים לחזור על עצמם ולכן אני נועל את השרשור ונותן לו לשקוע, אני חושב שמי שהיה צריך לראות את שנאמר בשרשור - ראה, אם למישהו יש השגות ורוצה עוד להגיב בשרשור, יוכל לפנות אליי בפרטי.

 

איציק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...