Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

אז ככה,לאחרונה גם רכבי נתקל בבעיה הנפוצה, לחץ שמן נמוך.

זה קורה לעיתים שמנורת ביקורת לחץ השמן מהבהבת בעצירה או ברמזור ורק לאחר שהשמן חם דיו (כ-30 דקות נסיעה)

נגיעה קלה בדוושת הגז מעלה את לחץ השמן לתקין.

הרכב מסוג ביואיק לה סייבר 96 3800 180.000 ק"מ.

ולאלה השואלים תחסכו לעצמכם.פילטר השמן מקורי AC ושמן LM 10/40 מתוסף, הוחלפו לפני כשבוע

ולא פתרו את הבעיה כמו כן רשת הסינון באגן נקיה.

היוניט נבדק ע"י שעון חיצוני,יצא תקין.

הקרטר נפתח לצורך בדיקת גל הארכובה שמבדיקה ויזואלית נראה חלק ותקין אבל חלק מהמיסבים קצת שחוקים.

מבדיקה שעשיתי בחנויות חלקי החילוף יש מיסבים תוצרת הארץ. מישהו מהחברים ממליץ?

בקיצור יש המלצה על יצרן כל שהוא למיסבים?נתקלתם בבעיה הנ"ל עם הרכב הספציפי הזה?

נ.ב

הקראנק עוד יבדק עם כלי מדידה, אבל בגדול המנוע חזק מאוווד לא נוקש ולא אוכל שמן מטיפול לטיפול.

 

בתודה לחברים.

פורסם

לפני שאתה מתחיל לפרק מנוע תיבדוק לחץ שמן בעזרת שעון לחץ שמן יכול להיות שהבעיה חשמלית

גם אם לחץ השמן נמוך קצת אני לא הייתי מפרק מנוע אלא ממשיך לנסוע יכול לההיות שהרכב

ימשיך לנסוע עוד אלפי ק"מ אבל זה לשיקולך

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...