Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בבעלותי הטרייה רובר 216 ,99'

אני מחפשת לה מוסך נחמד לעתיד.

האם עדיין יש מוסכים מורשים לרובר? ואם לא היכן

מומלץ לטפל? אני חיה במצפה רמון לכן אני מחפשת מוסך באזור הדרום.

אשמח לקבל המלצות.

עוד עניין הוא שקראתי בפורומים משהו בקשר למים יעודיים לרובר?!

מה זה?

 

אודה על תגובות,

רעות

פורסם

מוסך בדרום אני לא מכיר, אני טיפלתי בת"א, אבל ישמוסכים מורשים, וברגע שתמצאי - שיבדקו מייד האם נוזל הקירור שברדיאטור ובמערכת הקירור הוא של רובר. אם לא - שיחליפו ומייד. הם בודקים את רמת החומציות שלו, אם אינני טועה.

מז"ט ! :-) תפרסמי תמונה שלו.

אני מניח שרפי ייתן לך עוד מעט פרטים על מוסך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שלום תותי

מזל טוב על הקנייה

לגבי המים לרכב מים אדומים בלבד תוצרת פז עדיף את אלה

 

 

1138570914.jpg

 

קצת יקרים 90 ש"ח לגלון של 4 ליטר אבל פנקי אותה :-D

עדיפות גם לשמניים איכותיים 5-10W40 חצי סינטטי

ובכלל לחלקים מקוריים של unipart

 

בהצלחה בהמשך ומקקוה שתהני ממנה:wink:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

תודה רבה על הענות.

 

אם יש דברים שכדאי שאשים לב אליהם אשמח לשמוע

על מנת לשמור עליו בצורה הטובה ביותר.

 

אעלה תמונה בקרוב...

פורסם

שימי לב למצב הנוזל קירור והשמן, עקב אכילס של ה200 הוא האטם ראש וזה תיקון יקר במידה והגיר ברכב אוטומטי אז גם זו נקודה רגישה.

כל עוד מקפידים לטפל ברכב נכון הרכב הוא מהנה .

Peugeot 208GTI

×
×
  • תוכן חדש...