Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסימקה 1000 שהייתה ברשותיי לא היה צריך לבדוק שמן גיר מכיוון שגיר עבד על שמן מנוע.

 

בטנק מרכבה סימן V מומלץ להכנס למוסך בגרירה.

איזה כייף לי :)

פורסם

שמן גיר בודקים שהרכב מונע, לא בנסיעה כמובן.

והצבע שלום אדום.

אל תשכח כשאתה מוציא את המד לנגב ולהכניס חזרה, יש כאלה ששוכחים לעשות אתזה ומקבלים תשובות לא נכונות.

 

במקרה ואתה צריך להוסיף , זה גם בזמן שהרכב עובד, עם משפך. תשפוך בהדרגתיות עד שתקבל גובה מעולה!

American style: Chevy corsica

Engine: V6' 3135, 160+HP

פורסם

בין אם רכב בעל גיר רגיל, ובין אם לא - יש הבדל מסויים בין הבדיקות.

( גם בגירים אוטומטיים, יש הבדלים בין רכב לרכב )

 

ציין את סוגו, הגיר שנתון ונפח. אולי נוכל לעזור

פורסם

פותחים פקק ריקון שמן גיר , במידה ויוצא שמן אזי הכל בסדר.

במידה ולא יוצא יש להוסיף עד שמתחיל לנזול שמן דרך פקק המילוי / ריקון .

סוג שמן ע"פ הוראות היצרן.

פורסם
פותחים פקק ריקון שמן גיר , במידה ויוצא שמן אזי הכל בסדר.

במידה ולא יוצא יש להוסיף עד שמתחיל לנזול שמן דרך פקק המילוי / ריקון .

סוג שמן ע"פ הוראות היצרן.

 

אתה מתכוון לפקק מילוי השמן.

יש לפתוח את הפקק ולמלא עד שינזל השמן.

 

פקק המילוי הינו האינדיקציה למפלס השמן בתיבת ההילוכים.

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...