Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזל טוב תתחדש :lol:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

תודה למברכים :-)

 

אפשר לקנות אותו ממך בשנת 2014? אני מוכן לשלם מעכשיו

 

כבר בעוד 3 שנים אפשר לייבא לישראל מודל 82, וכמובן שכבר עכשיו אפשר לייבא פורשה 924, שנראית כמעט אותו דבר למי שלא מבין, אבל היא חלשה יותר באיזה 40 כ"ס (125 לעומת 163). המחירים דומים ל 944 (אומנם האוטו נחשב "פחות" טוב, אבל מסתבר שהוא יותר מבוקש כי הוא זול יותר לאחזקה מה 944).

 

אבל להצעתך - אין לי בעיה שתשלם לי עכשיו :-) פרטי חשבון הבנק שלי הם..... :wink:

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יצאתי מהולנד לחופשת מולדת, חזרתי ואתה כבר הספקת לעשות את זה ! :-P

 

מזל טוב !!!

 

אגב, תודה על הטיפים שברשימה. מעניין שהיא דומה מאוד לרשימה עליה חשבתי אני.

כבר התחלת להתמודד עם הליכי הרישוי בRDW ?

 

תהנה מכל רגע , סע מהר ובזהירות 8)

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
לפני מספר שנים קניתי בהולנד מצדס 280E משנת 1978. הדילר נמצא בעיירה קטנה בשם אוטרכט, הבחור הוא גורו של רכבים קלאסיים ובבעלותו גם מוסך קטן ותוכל לקבל ממנו סיוע רב. הוא גם אוהב ישראלים.

 

 

אוטרכט עיירה קטנה??? הצחקת אותי!!

פורסם
תתחדש :-)

 

אני עדיין תקוע פה ...

הוא ישאר תקוע פה עוד הרבה זמן במחיר הזה...

 

אוטרכט עיירה קטנה??? הצחקת אותי!!

כבר הגבתי על זה במעלה השרשור. היא רק העיר הרביעית בגודלה בהולנד...

 

יצאתי מהולנד לחופשת מולדת, חזרתי ואתה כבר הספקת לעשות את זה ! :-P

 

מזל טוב !!!

 

אגב, תודה על הטיפים שברשימה. מעניין שהיא דומה מאוד לרשימה עליה חשבתי אני.

כבר התחלת להתמודד עם הליכי הרישוי בRDW ?

 

תהנה מכל רגע , סע מהר ובזהירות 8)

 

דניאל

 

יש עדכונים - והעסק לא היה מסובך במיוחד.

ביום שני האחרון (כן, כשהיה שלג) נסעתי לRDW (משרד הרישוי ההולנדי) תחת רשיון חד יומי שנשלח אלי הביתה לאחר שיחה טלפונית, כדי לבצע את תהליך הייבוא, הרישום על שמי, תשלום המכס/אגרת רישוי, וטסט שנתי.

 

שילמתי 116 יורו בשביל הטסט (בהולנד אפשר לעשות טסט בכל מוסך מורשה, מעטים עושים טסט במשרד הרישוי), ועוד 9 יורו אגרת רישום הרכב על שמי.

הייתי צריך לרוץ לעירייה באמצע כדי להביא מהם תמצית רישום על מנת שיוכלו להעביר את הרכב על שמי (5.6 יורו לעירייה).

מאחר והרכב יותר מבן 19.5 שנים, המס יבוא וה BPM שצריך לשלם הוא 0.

ביטוח רכב אספנות לשנה (חובה בלבד - כשבהולנד ביטוח חובה זה בעצם ביטוח צד ג'. מה שמכוסה בארץ ע"י ביטוח ובה מכוסה בהולנד ע"י ביטוח הבריאות וביטוח לאומי) שמוגבל ל 7500 ק"מ לשנה עלה 78 יורו (אם אני מגביל ל 5000 ק"מ זה יעלה לי רק 63 יורו לשנה).

 

בטסט מצאו רק 3 ליקויים (רכב בן 25, כן?):

1. פנסים ראשיים מכוונים נמוך מדי - כיוונתי במקום עם מברג

2. תאורת לוחית אחורית שמאלי לא עובד

3. שפריצרים לא עובדים.

 

הבוחן העביר אותי טסט (APK) ואמר שהוא סומך עלי שאני אסדר את הדברים האלה בבית.

במשרד אמרו לי שתוך כמה ימים אני אקבל הביתה בדואר את הרישוי החדש, ואז אני צריך ללכת עם זה למקום שבו מכינים לוחיות, ומרגע זה הרכב הוא רשמית שלי וחוקי לכביש בהולנד.

 

בינתיים הספקתי לגלות שדלת תא המטען לא אוטם לגמרי מהגשם, ובינתיים גם מצאתי בית להשכרה שלצערי אין לו חניה סגורה צמודה, אז גם אין לי איפה להעמיד את האוטו במקום מוגן, ובוודאי שאין לי איפה לעבוד על האוטו :-(

לפחות הבית עונה על כל יתר הדרישות שלי, ובינינו - גג לאשה ולילדים עדיין חשוב יותר מגג לאוטו...:?

 

אני מחפש עכשיו כיסוי רכב שיהיה באמת (אבל באמת) עמיד בפני גשם. עושה רושם שזה יהיה הוצאה של כ 200 יורו...

רכשתי כבר ספר היינס של ה 944, ומצאתי באיביי ב 16 פאונדס ספייסרים 21 מ"מ שחשבתי אולי לשים מאחורה כדי שהגלגלים האחוריים ימלאו קצת יותר את הכנפיים (לפחות כל עוד אני נשאר עם הג'נטים והצמיגים המקוריים).

 

והשלב הבא הוא להכניס את הרכב למומחה 944 שיבדוק את כל מערכת ההיגוי והמתלים. אני מעריך שזה ייגמר בהחלפת כל חלקי הגומי שמתחת לאוטו, ואולי גם בולמי זעזועים.

כמובן שאני אחזור לעדכן.

 

יאללה דניאל - תארגן לעצמך איזה פינוק במקום הקא.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

בהחלט מפתה, להחליף פורד קא באיזה מכונת תענוגות. מאמין שאקבל החלטה בעניין בעתיד הלא רחוק 8)

ולגבי היבוא להולנד -

אני מבין מדבריך שעל אף קשיי השפה והמדינה הזרה, התהליך מסובך רק קצת יותר מלהביא מכונית לישראל :evil::shock:

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

מה שהכי משעשע אצלכם זה שהקא בטח עולה כפול מהפורשה...

 

זה קטע מופרע מה שקורה שם עם המחירים של המכוניות הקטנטנות. אח שלי שכל מה שמעניין אותו עכשיו באוטו זה מקסימום חיסכון, קנה עכשיו סיאט ארוסה בת עשר, והיא עלתה לו 700~ אירו יותר מהפורשה של ג'רמי.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

בעלות של הקא נכנסת הפורשה + תורמת + כסף לבלתמ"ים :?

השאלה היא עד כמה הפורשה יכולה לשמש כרכב לחיי יום-יום (כשבעצם מדובר על רכב שישמש בעיקר סופ"ש - נסיעות למשפחה וטיולים. ביום-יום רוכבים על אופניים).

 

לעניין זה אני מאמין שבקרוב נוכל לקבל תשובה מג'רמי.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
מה שהכי משעשע אצלכם זה שהקא בטח עולה כפול מהפורשה...

 

זה קטע מופרע מה שקורה שם עם המחירים של המכוניות הקטנטנות. אח שלי שכל מה שמעניין אותו עכשיו באוטו זה מקסימום חיסכון, קנה עכשיו סיאט ארוסה בת עשר, והיא עלתה לו 700~ אירו יותר מהפורשה של ג'רמי.

 

המכוניות הקטנות כאן זה בהחלט משהו מדהים.

בדקתי את מחירי השוק של כמה דגמים מהתקופה של תחילת שנות האלפיים ומצאתי שרנו טווינגו יקרה יותר מרנו לגונה, והלגונה יקרה יותר מהספראן.

כנ"ל בפורד - הקא יקרה יותר ממונדאו לדגמים מאותה שנה.

 

מכוניות כמו הקא והטווינגו כמעט לא מאבדות ערך מאז שמחיר הדלק עלה (ובהולנד המיסוי והביטוח הוא לפי משקל הרכב, מה שמחזק עוד יותר את הקייס לרכב קטן), ואפשר למצוא מכונית מודל 99 למכירה באותו מחיר כמו רכב מודל 2003. המחיר נקבע לפי הקילומטראז' והמצב - לא לפי הגיל. ממש כמו רכב אספנות...

 

אז מי שמעדיף משומשות, ויכול להוציא קצת יותר על אחזקה שוטפת, יכול למצוא אחלה מציאות בשביל המשפחה.

עכשיו שיש לי את הפורשה שקלתי להחליף את ה- 156 סטיישן במשהו אחר קצת יותר מרווח ופרקטי כמו C5 סטיישן או פיקאסו מודל 2004 ב 10000 יורו בערך, אבל אז אני מוצא מודעה לרנו ספראן 99 שמורה עם ק"מ נמוך והסטוריית טיפולים מלאה ושואל את עצמי אם לא כדאי לשמור 6000 יורו בכיס:

http://www.autokopen.nl/occasion/Renault/Safrane/3937545.html

 

 

לגבי הפורשה, אני לא מתכוון להשתמש בשלי ביומיום, אלא רק בסופי שבוע בשביל הכיף.

אבל יש מי שמשתמשים ב 944 שלהם ככלי תחבורה עיקרי, ועושה רושם שיש מספיק מומחים וחלפים זמינים כדי שלא תהיה בעיה לשמור על השמישות.

האוטו עצמו הונדס בצורה איכותית מאוד, והרכב בעיקרו מאוד אמין ועמיד. אין שום סיבה שרכב שיעבור יישור קו רציני לא יוכל לשמש בתדירות גבוהה.

עם זאת, כדאי לציין שלא הייתי רוצה להשתמש ב 944 שלי כרכב יחיד. הוא בכל זאת גס ורועש ומיושן (לפחות מבפנים) ביחס למה שהתרגלנו. הדגמים המאוחרים יותר השתפרו (אחרי מתיחת הפנים של מודל 85.5), אבל אז זה כבר לא נחשב רכב אספנות עם העלויות הזניחות - אם כי ניתן לבטח גם מכוניות בנות פחות מ 25 בתעריף אספנות בתנאי שזה לא רכב יחיד, וכמו שאמרתי, בייבוא רכב מחו"ל מגיל 19.5 אין מיסים שצרך לשלם.

אגב, שלי גם ללא הגה כוח ומזגן. מי שנוסע ביומיום ירצה את שני הדברים האלה.

 

ואם אתה מודאג לגבי היומיומיות, תמיד אתה יכול להתכנס למכוניות משנות ה 90 שהיו ברשימה.

יהיה הרבה יותר כיף להחזיק פיאט קופה מאשר פורד קא.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
הוא בכל זאת גס ורועש ומיושן (לפחות מבפנים) ביחס למה שהתרגלנו.

 

כנראה שלא נסעת הרבה בפורד קא :lol:

כל דבר יהווה שיפור ביחס לטרקטור הקטן הזה (שמרעיש נורא ב- 120 קמ"ש ומצליח לגרד 165 קמ"ש בירידה [נבדק באוטובאן עם GPS]).

 

הצרכים שלי מבחינת הרכב הם מעטים מאוד.

היום - יום שלי מבוסס אופניים ותחבורה ציבורית.

הרכב שברשותי זז בעיקר לביקורים משפחתיים ומידי פעם נסיעות ארוכות בהולנד ולמדינות הסמוכות.

סה"כ מדובר על אלפים בודדים של קילומטרים בשנה וממש לא שימוש יומ-יומי.

 

השאלה היא האם הפורשה תהיה מסוגלת לזה ואיך זה ירגיש.

נראה לי שבקרוב אצטרך לתת קפיצה לאינדהובן לראות מקרוב 8).

51 קג"מ :shock::lol:


×
×
  • תוכן חדש...