Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאפשר לראות את הפרוססור והST60 לא ניתן לרואות חיצונית גם עם ממש רוצים....:lol::lol:

הבקשה הגדולה שלי ליוסי הייתה להחביא את הפרוססור,(את היחידת שליטה אני מוציא מהתא כפפות. וכך הוא עשה עבודה פשוט מושלמת.

שוב תודה יוסי.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה עבודה...,פשות WOW! יוסי,תענוג לראות וכייף לדעת שמשהו בארציינו עובד ברמה כזאת.

רועי,תתחדש!

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

לא נראה לי שכזה נקי אחרי שהתנחלנו אצלו ברכב:-)

רועי..סוף סוף שומעים אצלך מוזיקה מהמערכת.אני נהנתי...במיוחד איך הג'אז נשמע.טוב נו...זה מה שאני שומע:wink:

יוסי ,בניתה לרועי מערכת פשות מעולה!אהבתי.

ואני כבר צורב לך דיסקים...

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

בנייה מעולה יוסי,עבודה טובה ונקייה.

ורועי, תתחדש, לא יצא לי לשמוע היום ברכב שלך אבל אני בטוח ששומעים טוב יותר ממקודם.

מיקי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

במציאות היום במפגש שראיתי, זה הרבהה יותר יפה. ממש התלהבתי. בחירת הצבעים המשתלבת שם עם הכל.. והפינישים.. הפינישים.. אין עליך, יוסי. מלך אתה. וזהו, אחרי שסיימת עם רועי, כי לא רציתי להפריע לך, בקרוב מאד אצלי..

 

אחלה מקום מצאת להחביא שם את הפרוססור..

 

Haze, פרוססור - כשמו כן הוא - מעבד. מעבד צליל בעל תכונות "מורחבות" מאשר HU. יותר אפשרויות, יותר גמישות, יותר שליטה.

 

לרועי יש בינתיים את הPXA-H701 של אלפיין. תראה בfeature&specification את תכונותיו ומפרטו.

 

 

בינתיים, עד שיגיע לו הפרוססור הזה, שניר הזמין לו לשנה הבאה.

פורסם

שומעים נפלא...:lol::lol::lol:

אני ממש מרוצה ואני מתחשב בעובדה שאני עדיין ללא סאב,וללא כיוונים בכלל,ושהאלמנט חדש.

אני באמת מרוצה אין לי בעייה שזה ישאר כך, אבל אני יודע שאפשר לשמוע הרבה יותר טוב אז למה לא?!

באמת שומעים טוב מאוד.

למה לא הגעת אתמול?:| חיכית לך, רציתי לשמוע סוף סוף את המערכת שלך פועלת.

פורסם

למה לא הגעתי ?

כי הצבעתם לתאריך הלא נכון בסקר ..

 

:wink:

 

 

שמח לשמוע שאתה מרוצה.

תהנה.

אני יגיע למפגשים בהמשך . אל תדאג.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אני רציתי להזמין את ה900...
ה-900 הוא פריט אספנות מיוחד במינו, הוא הפרוססור היחידי של ALPINE מסדרת F1 שעובד בכל תצורה אם או בלי DVI-9990 או כל רכיב אחר של ALPINE, היום למצוא אחד כזה זה כמעט בלתי אפשרי ואם כן אז המחיר הוא 2000$.

ה-PXI-H990 שזה בעצם המחליף שלו לא יכול לעבוד בלי DVI-9990 (ה-HU מסדרת F1), וככה זה גם יהיה למוצרים העתידים, כל מוצר שקשור לסדרת F1 יהיה חייב בדרך זו או אחרת לעבוד עם שאר המוצרים מסדרת F1, אלפיין פשוט מצאו פה דרך נוחה לגרום לאנשים שרוצים את הפרוססור לקנות גם את ה-HU ושאר מוצרי F1.:)


×
×
  • תוכן חדש...