Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו אני בשלבי סיום של הוספת המידים בעיקרון זה כבר גמור אבל עוד תמונות היו בהמשך.

 

קצת רקע: אני בקשתי מיוסי אלפיין לבנות לי קיקפאנל למיד M12 שלך סקאן ספיק.

היו לי מספר בקשות.

בגלל שזה גם רכב עבודה ולא רק אני נוסע עליו, אז רציתי שהקיק פאנל לא יהיה בולט כל כך,גם מבחינת פיזית,וגם מבחינת הצבע.

כמובן שהבקשה היא שהתיבה של הקיק יהיה 2.8 ליטר בדיוק.

על מנת שהאלמנט ינגן בצורה הכי טובה(לפי היצרן)

התיבות הם בדיוק 2.8 ליטר והם לא בולטות בכלל.:lol:

כמו שניתן לראות המחשב של הרכב הוזז ממקומו המקורי.

כדי שיהיה מקום.

צלמתי קצת תמונות.

אני חייב להגיד שבאת העבודה הייתה מקצועית מאוד,באמת אני לא יודע עם אתם רואים את איכות הקיק אבל זה באמת אחת העבודות היותר יפות שראיתי.

אין לי אלה להוסיף שבאמת יוסי אלפיין עשה עבודה (גם הפעם) לא פחות ממעולה...:-D

אני מבסוט מאוד מכול הבנוית שיוסי עשה אצלי ברכב.

אני עדיין לא שמעתי בווליום גבוהה כי אני רוצה לעשות "הרצה" לאלמנטים החדשים.

שוב ושוב תודה רבה ליוסי אלפיין שבאמת נתן את הנשמה (כמו בכול התקנה)והוציא את המקסימום מהרכב שלי.

אני שמח שיש אנשים כאילו בתחום הזה שאני כול כך אוהב.

אז הנה קצת תמונות, תהנו אבל תמיד תזכרו, שאני כל יום יושב ברכב הזה, אז שאני נהנה הכי הרבה...:lol::lol::lol:

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלי כל הכבוד,

אם אתה מצליח להבין שמדובר על זווית אוף-אקסיס מתמונה אחת אין ספק שיש לך עיניים ביוניות:).

לצערי אבל זה לא כך-המידים מכוונים לנהג.

 

 

 

עבודה מעולה של יוסי.

ברכב הזה (הונדה סיוויק) יש בעיה אמיתית בגלל המחשב בצד ימין.

 

רועי, תתחדש ותהנה.

under construction..

פורסם

כמה נעים ונחמד לפתוח כך את בוקר השבת, ולראות עבודות כאלו..

 

תתחדש רועי!

 

אני באמת מאחל לך ומקווה בשבילך, שהפעם - זה סופי. נכון, זה אף פעם לא סופי, אבל בנאדם! סט שלושה חלקים של סקאן ספיק, מוגבר אקטיבית ע"י מגברי ג'נסיס.. הכל נשלט ע"י פרוססור.. רק הפוטנציאל לבד צועק.. אני בטוח שאחרי תקופת הרצה קטנה [שבה כמו שכתב מתן, אל לך לחשוש מווליום גבוהה - אלא להיפך] והשקעה טובה בכוונים, הולכת להיות לך מערכת שנשמעת באמת ברמה גבוהה. אני בטוח שתהנה ממנה מאד.

 

ויוסי, נו.. יוסי.. מה נאמר? אולי לא נאמר כלום וזהו. כי אם נאמר, אולי זה לא יהיה מספיק.. יצאת, כהרגלך, תותח. כבוד!

פורסם

צביקה, תמיד אפשר ללכת על הF1 כHU כולל פרוססור וממיר + סט של סקאן-ספיק אילומינאטור מוגבר אקטיבית על 3 מגברי COPPER של טרו:-P.

 

 

 

מה זה כסף לעומת במה טוב:wink:

under construction..

פורסם
אלי כל הכבוד,

אם אתה מצליח להבין שמדובר על זווית אוף-אקסיס מתמונה אחת אין ספק שיש לך עיניים ביוניות:).

לצערי אבל זה לא כך-המידים מכוונים לנהג.

 

כך ל פחות זה נראה לי בתמונות לכן שאלתי.

IBIZA 20vt


×
×
  • תוכן חדש...