Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אמנם הרעיון הוא שמבחינה מסחרית זה הרבה יותר משתלם כך לאלפיין.. אבל כמדומני, שאם הייתי רוכש את הH990, הייתי רוצה ממילא לצוות לו את הHU התואם שלו..

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אבל כמדומני, שאם הייתי רוכש את הH990, הייתי רוצה ממילא לצוות לו את הHU התואם שלו..
יש לי נטייה לא להסכים, אלפיין הפסיקו את הייצור של ה-PXA-H900 כי הם שמו לב שאנשים רוכשים אותו ומצוותים לו HU כזה או אחר, אנשים פשוט לא רכשו את ה-DVI-9990 מסיבה אחת פשוטה והיא כמובן תג המחיר אי לכך ובהתאם לזאת אלפיין היום דוחפת לך DVI-9990 בכוח, שלא יהיה לך ספק אם היום היה אפשר לרכוש את ה-PXI ולעבוד איתו לבד הוא היה מוצר הרבה יותר נמכר אבל זו רק דעתי, אולי זה זלזול ואולי לא אבל אל תשכח שה-DVI הוא בסך הכל SOURCE ואני אישית בספק אם מישהו פה יצליח להבדיל בין צליל של DVI-9990 ולבין מוצר אחר ברמה גבוהה, אני יודע שעכשיו יקפצו אלי ויגידו שזה לא סתם עוד HU אלא ה-HU כי יש לו ממיר כזה או אחר וכו' וכו', אבל זו דעתי. :)
פורסם



כלל אין ספק שמטרתם היא מסחרית נטו, למרות שיהיו שיגידו ש"אלפיין תכננו את הפרוססור לתאימות מושלמת עם הHU, וכן להיפך". לא קונה את זה. גם לא קונה את זה שהHU הזה, יהיה בהכרח טוב יותר מHU אחר, ברמתו, על בסיס אותו פרוססור. [ואולי אפילו פחות, מי יודע..]



זה לגבי טיב הסאונד עצמו.



בקשר לשוני בצליל בינו לבין HU אחר ברמתו, תרשה לי לחלוק עליך. אולי לא אני ולא אתה נבדיל בינהם, אבל ההבדל נמצא שם. עובדה שיש אודיופיליים [אמיתיים :wink:] שכן מבדילים, ו"אוהבים" אחד יותר מהשני. או אוהבים אחד יותר מהשני [כלומר, בלי מרכאות..]



אבל לגבי אינטגרציה, זה אולי אחרת. כי שם אולי אלפיין כן תכננו איזה "קומבו" ששני חלקיו הם הHU והפרוססור [האמת יש עוד חלקים..], המיזוג בינהם יהיה מוצלח יותר רק משום כך. [כבלים תואמים, קונקטורים, בלה בלה..]



שנית, וזה כבר לא משהו מקצועי, זה עניין של תחושות. כשרכשתי את ה4 ערוצים שלי, יכולתי לחשוב על מונו אחר - אך בכל זאת העדפתי דווקא אותו. ויתכן כי הייתי רוכש גם את השני ערוצים של אודיסון עכשיו, ומעדיף אותו על פני אחרים ברמתו ובאיכותו, אבל כשהג'נסיס במשוואה, השיקולים קצת משתנים..

פורסם

מדהים.אני אף פעם לא מצליח להבין איך אתם תופסים את זה לרכב בשביל שזה לא יזוז?אני לא רואה שום ברגים שמחזיקים את הבנייה.:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני חוזר עכשיו משמיעת מבחן בת שעה וחצי בערך...:-P

אני לא מאמין שאני יושב ברכב שלי,

ואין לי מושג איך עד היום לא עברתי לשלושה חלקים, אני פשוט בזבזתי כסף סתם על חלקים טובים, אבל לא מה שהייתי צריך באמת.

אני מרוצה עד הגג, ואני מאמין שאחרי שאני יתקין את הסאב, אני יהיה יותר מרוצה:lol: (למורות שאני לא צריך סאב בכלל)

זה הדבר הכי טוב שעשיתי עד היום במערכות לרכב (המעבר ל3 חלקים)

מומלץ מאוד למי שיכול להרשות לעצמו.

אני מרוצה!!!


×
×
  • תוכן חדש...