Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכותרת אומרת הכל. תקציב עד 45K. מחפשת רכב קטן, זול בתחזוקה וצריכת דלק ככל האפשר (סטודנטית...). עצות לגבי מה כדאי וגם מה לא תתקבלנה בברכה. :-)

פורסם

פונטו ספייס, קליאו B, פיז'ו 206 - מה שתמצאי במצב יותר טוב יתנו לך נוחות, חיסכון בדלק ובטיחות.

 

לפונטו ספייס, כנראה, התחזוקה זולה יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פונטו ספייס, היה לנו אותו כרכב חלופי לתקופה של שבוע בזמנו, רכב נחמד מאוד אבל אין לי מושג בנוגע לאמינות שלו.

פורסם

יש גם הרבה המלצות על פונטו ספייס בפורום הזה.

 

גם קליאו ידנית מכונית מוצלחת.

 

על כל רכב אפשר למצוא המלצות והזהרות, חשוב למצוא מכונית שטופלה נכון בעבר, וקצת מזל לא יזיק :-).

 

לגבי הבטיחות - ניקח לדוגמה דייהטסו סיריון מודל הקודם.

למרות 3 כוכבים במבחן הריסוק, היא קיבל רק 7 נקודות בפגיע חזיתית והמקום הכי פגיע - בית החזה של הנהג:

http://www.euroncap.com/tests/daihatsu_sirion_2000/67.aspx

לסוזוקי יורוסוויפט לא יותר טובה.

 

עכשיו פונטו :

http://www.euroncap.com/tests/fiat_punto_2000/28.aspx

 

קליאו:

http://www.euroncap.com/tests/renault_clio_2000/64.aspx

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לדעתי המכוניות שצוינו הן מאותה "רמה/ איכות" ואין מניעה לקנותן במידה וטופלו כראוי, כדאי לקנות ב35-40 ולהשאיר מספר שקלים להפתעות, טיפולים, ביטוח.

לדוג' צמיגים (החורף המתקרב), טיימינג (2003 מתקרבות ל5 שנים או 90K).

 

את יכולה גם למצוא לך:

פיאט פנדה ידנית שתהיה החדשה והחסכונית ביותר במחיר זה.

יונדאי גטס, גם היא ידנית.

סיריון 1300 אוטומטית, שאמורה להיות די חסכונית גם באוטומט.

טיוטה יאריס ידנית, קשה למצוא אך קיימות.

סמארט שתהיה חסכונית והייתי אומר גם די "אופנתית", אך אני לא יודע לגבי נסיעות בכביש המהיר.

 

כל הרכבים שציינתי סובלים מאמינות משעממת (ומבורכת) ולא אמורים לגרום לכך שתכירי את כל המכונאים במוסך.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

הפיאסטה די מיושנת ביחס לאחרות, מה גם שכאשר מדליקים מזגן כדאי לצאת מהרכב ולדחוף (על סמך ניסיון עם יותר מפיאסטה אחת)

 

פולו/ פאביה ידניות יכולות להיות בחירה מוצלחת גם הן, אם כבר וואגים ניתן לצרף גם את הסיאט איביזה.

מכוניות אלו בניות על שלדה דומה/ זהה וכך גם המנועים ורוב רשימת האבזור ואיכותו, ההבדל במחיר נובע בעיקר מהסמל על הגריל ומהמראה החיצוני.

 

יאריס ידנית עולה 45-50.

 

לא משנה איזה רכב תיקני, העיקר שתעשי עליו גם נסיעת מבחן באיזו עליה, עם/ בלי מזגן (גורם שמשפיעה די הרבה) וכולי כדי להיות בטוחה שהרכב אכן מספק את צרכיך ואינו "עגלה" מידי.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לפי דעתי פיאסטה גם יכולה לבוא בחשבון

 

לגבי נסיעה עם מזגן, מרגישים את זה רק בעליות

רכב אמין וכיף לנהיגה

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

דווקא הפונטו ספייס אחלה רכב וזול לאחזקה! דווקא בתקציב שלך הייתי ממליץ לך על הפיאט פנדה! רכב עם צריכת דלק מאוד נמוכה,אפשר ליקנות אחד בשנתון יחסית מיתקדם.

:fadein:
פורסם

פנדה היא בהחלט אופציה מעניינת, אבל לך תמצא פנדה ידנית בתקציב הזה שלא יצאה מהשכרה.

 

וכמובן, לא לשכוח להשאיר עוד כמה שקלים בצד ליישור קו מכני, ביטוחים ותקלות לא צפויות שעלולות להופיע בכל רכב שלא תרכשי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כפי שקודמי אמרו, הפנדה מומלצת מאוד!

אם רק תוכלי להתגמש בעוד כ 5K תקבלי רכב הכי חדש שיש, הכי חסכוני,

רכב ממש יפייפה לטעמי, אמין, וזול מאוד מאוד...

 

יש לי פה משהו שיעזור לך אם שוב, תוכלי להתגמש בעוד 5K תקבלי אחת מבעלות פרטית, אבל בכל זאת תבדקי:

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=890820

 

סוף שבוע טוב

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...