Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברצוני לרכוש מכונית חדשה בתקציב של מקסימום 140K

עשיתי נסיעת מבחן על כמה וכמה רכבים ולא הגעתי להחלטה

אולי אתם היותר מנוסים תוכלו לעזור לי להחליט

אני מחפש רכב בתקציב הנ"ל שיהיה חזק, אמין, נוח וחסכוני.

הרכב הולך לשרת אותי כ7 עד 10 שנים.

עדיפות לרכב בעל אופציה למערכת מולטימדיה אינטגרלית ומרכב האצ'בק.

המכוניות שבדקתי הם:

לנסר החדשה

יונדאי I30

טויוטה אוריס

פורד פוקוס

אופל אסטרה

פורסם

פוקוס 2 ליטר - ממליץ עליו. הוא איכותי ויפה לדעתי, מנוע סביר מאוד.

 

קיה סיד - אחות של היונדאי I30, וטובה ממנה בכמה פרמטרים קטנים (עשה חיפוש לגביה.)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בתקציב הזה סיוויק האצ'בק (שגם די עולה על רוב מה שבדקתה מבחינת איבזור וכולי)

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לפי דעתי ההונדה סיווק האצ'בק קצת יקרה היא מתחילה מ160K והאבזור שלה לא שונה כל כך מהמתחרות שבדקתי

ולגבי סיווק סדאן אוטו נחמד אבל לפי דעתי מצועצע מדי וחבל שבמחיר כזה הוא לא מציע מערכת מולטימדיה

פורסם

פורד פוקוס סיטרואן C4 וה-I30 כולן בגיסאות המאובזרות ביותר ומנוע 2 ליטר ,מה גם שאחרי ההוזלה הצפויה עוד יישאר לך עודף של 10K+ וגם הקיה סיד המומלצת(צריכה להגיעה לארץ גם הפרו סיד עם 143כ"ס מאובזרת לעייפה)

:fadein:
פורסם

הפרו סיד נחתה כבר בארץ. לעוד נתונים:

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=0&manuf=37&price=0&tg=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

בכל מקרה, הפרו סיד 3 דלתות, ולכן לא בטוח שזה מה שהוא מחפש. המחיר בהתאם -135K. יש גם ידני וגם אוטומט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה על העזרה ההתלבטות שלי היא בין

I30, C4, לסנר, וB3 כמובן שכולם עם מנוע 2L חוץ מהלסנר

 

ההתלבטות שלי היא רק לפי נתוני היצרן עשיתי נסיעת מבחן בנתיים רק על הלנסר

ואת האמת שהאוטו באמת נחמד חוץ מבעיה אחת שהוא מרעיש נורא מכיוון המנוע

ובנסיעות ארוכות זה בעיה.

 

מישהו ממכם יודע קצת על הB3 מחיר, תצרוכת דלק וכדומה???

פורסם

ל-I30 ול-B3 יש בגז ממש קטן יחסית למשפחתיות האחרות (הסדאן). לתשומת ליבך (אם זה משפיע כמובן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

צימצמתה לך את האפשרויות ואני ממליץ שתיגש לסוכנויות הרכב ותעשה נסיעת מיבחן,סתם שאלה לא ציינת את פוקוס 2 ליטר ואת קיה סיד 2 ליטר יש לזה סיבה?

:fadein:
פורסם

לפי מה שראיתי, לחבר יש פוקוס 2 ליטר, כח לא חסר לאוטו הזה, והוא גם מאוד מאוד מפנק! יש בו המון תוספות (שאני ממש לא זוכר מרוב שהיו שם הרבה דברים) שבאמת נותנים הרגשה אחרת. דרך אגב, האוטו "אוכל" מהמורות ופסי האטה כמו כלום. בהחלט מומלץ לטעמי (מדבר על שנת 2007).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

במחיר הזה ניתן לבדוק גם את המתחרות מבית פולקסוואגן (גולף/ג'טה) - איכותיות מאוד, בטוחות ובעלות "מקדם פוזה" שאין לאחרות. התחושה בהן טובה בהרבה מאשר במתחרות מבחינת איכות וגימור. ניתן לבדוק גם את ה-308 שנראית ממש נהדר ומאוד איכותית!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
במחיר הזה ניתן לבדוק גם את המתחרות מבית פולקסוואגן (גולף/ג'טה) - איכותיות מאוד, בטוחות ובעלות "מקדם פוזה" שאין לאחרות. התחושה בהן טובה בהרבה מאשר במתחרות מבחינת איכות וגימור. ניתן לבדוק גם את ה-308 שנראית ממש נהדר ומאוד איכותית!

לידיעתך - עיצוב פנים של וואגיות אומנם יפה ואלגנטי, ואיכות החומרים טובה מאוד, אבל הפורד פוקוס, הגיעה לרמה הזאת, היא מציעה עיצוב יפה מאוד, ואיכות דומה בהחלט.

תישב בפוקוס ותראה בעצמך, השיפור הוא דרסטי לעומת דורות קודמים.

אבל כן, אני גם היתי בודק את הגולף (בגלל העדפה אישית שלי לוואג, היא או הג'טה גם היו בחירה סופית שלי).

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...