Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'טה מחליפה מנועים לשתי גרסאות של TSI וגיר DSG 7 הילוכים ומורידה מחירים (כך לדברי עומר נציג הפורום בצ'מפיון ולהפך).

זה הופך את שאר האלטרנטיבות לקצת פחות מענינות לדעתי.

פורסם
לידיעתך - עיצוב פנים של וואגיות אומנם יפה ואלגנטי, ואיכות החומרים טובה מאוד, אבל הפורד פוקוס, הגיעה לרמה הזאת, היא מציעה עיצוב יפה מאוד, ואיכות דומה בהחלט.

תישב בפוקוס ותראה בעצמך, השיפור הוא דרסטי לעומת דורות קודמים.

אבל כן, אני גם היתי בודק את הגולף (בגלל העדפה אישית שלי לוואג, היא או הג'טה גם היו בחירה סופית שלי).

 

 

אלון - אני מכיר היטב את הפוקוס בגרסא ה"מתוחה". היא אכן אלגנטית יותר מאשר הקודמת, אבל עדיין לא מגיעה לקרסולי ה-308 והוגלף/ג'טה. לא מבחינת עיצוב, לא מבחינת איכות וודאי שלא בהרגשת ה"מיוחדות" (שהרי כל רכב שני על הכביש הוא פוקוס ליסינג...). למעשה, במחיר כזה הייתי מחפש אפילו משפחתיות גדולות כדוגמת המונדאו, סופרב וכו', שמחירן אמור לרדת לסביבות התקציב האמור בינואר.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
אלון - אני מכיר היטב את הפוקוס בגרסא ה"מתוחה". היא אכן אלגנטית יותר מאשר הקודמת, אבל עדיין לא מגיעה לקרסולי ה-308 והוגלף/ג'טה. לא מבחינת עיצוב, לא מבחינת איכות וודאי שלא בהרגשת ה"מיוחדות" (שהרי כל רכב שני על הכביש הוא פוקוס ליסינג...). למעשה, במחיר כזה הייתי מחפש אפילו משפחתיות גדולות כדוגמת המונדאו, סופרב וכו', שמחירן אמור לרדת לסביבות התקציב האמור בינואר.

לפי המחיר כיום, לא נראה שהמחיר ירד לכ140000 ש"ח, שכן משפחתיות גדולות מתקדמות באמת עולות היום מעל 160000.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לפי המחיר כיום, לא נראה שהמחיר ירד לכ140000 ש"ח, שכן משפחתיות גדולות מתקדמות באמת עולות היום מעל 160000.

 

אלון- למיטב ידיעתי ה-6, המונדאו, B4, הסונטה, האפיקה ואחרות עולות היום 147000 ש"ח. המחיר ירד לסביבות ה-140 בעוד 3 חודשים.אם אלו לא מספיק מתקדמות, אזי צפוי שגם הסופרב תעלה כך. נכון שהפאסאט והאקורד יותר יקרות, אבל גם ה"נבחרת" שהצעתי היא לא קוטלת קנים...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
אלון - אני מכיר היטב את הפוקוס בגרסא ה"מתוחה". היא אכן אלגנטית יותר מאשר הקודמת, אבל עדיין לא מגיעה לקרסולי ה-308 והוגלף/ג'טה. לא מבחינת עיצוב, לא מבחינת איכות וודאי שלא בהרגשת ה"מיוחדות" (שהרי כל רכב שני על הכביש הוא פוקוס ליסינג...). למעשה, במחיר כזה הייתי מחפש אפילו משפחתיות גדולות כדוגמת המונדאו, סופרב וכו', שמחירן אמור לרדת לסביבות התקציב האמור בינואר.

 

הבן אדם לא כתב בדרישות שהוא מחפש אוטו ענק, אז למה להציע לו משפחתית גדולה? זה שאפשר לקנות טנק זה לא אומר שצריך.

emotion of motion

פורסם

ג'טה TSI מגיע בשני רמות גימור ובשני מנועים.

 

1.4 122 כ"ס 7 היל' DSG רמת גימור טרנדליין:

 

מומנט: 20.4/1500-4000 סלד\קג"מ.

הספק: 122 כ"ס.

מהירות מירבית : 200 קמ"ש.

0-100 : 9.8 שניות

צריכת דלק ממוצעת : 15.9 ק"מ לליטר.

 

מחיר: 129,990 ש"ח.

 

 

 

1.4 160 כ"ס 7 היל' DSG רמת גימור קומפורטליין:

 

מומנט: 24.5/1500-4500 סל"ד\קג"מ.

הספק : 160 כ"ס.

מהירות מירבית : 220 קמ"ש.

0-100 : 8.5 שניות

צריכת דלק ממוצעת : 15.6 ק"מ לליטר.

 

מחיר 145,989 ש"ח.

 

אם ישנם שאלות נוספות אשמח לעזור.

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

תודה לכולם על התגובות וההצעות

אכן ישנם הרבה מאוד הצעות מגוונות

מה שאני מחפש חברה זאת מכונית משפחתית קומפקטית בתצורת האצ'בק לדוגמא: גולף,I30,פוקוס 5 דלת' וכדומה

האוטו שאני מחפש זהו אוטו שיהיה נוח אמין וחזק מנוע 2L עם 140 כ"ס זה בהחלט מספיק אפילו יותר מדי לאוטו במידות שאני מחפש.

פוקלסווגן בהחלט מציע הצעות מפתות, במיוחד בהיצע המנועים ותיבות ההילוכים שלהם אבל יקרות מדי בשבילי (ביטוח, אחזקה, חלפים וגם המחיר).

הקיה סיד החדשה בגרסת ה2L (פרו סיד) באה בצורה שאני מחפש אבל חבל שהיא מגיעה עם 3 דלת'

דווקא הפוקוס שהזכרתם רובכם היא הצעה מעניינת ומשתלמת.

מה אתם חושבים יותר כדאי:

פוקוס, I30, B3 או C4?

אני מדבר על גרסת ה2L שאפילו החלשה בינהם מספקת את צרכיי

אשמח לשמוע את דעתכם לגבי צריכת הדלק, נוחות, אמינות, אחיזה.

פורסם

שוב כמו שציינתי מקודם אם אתה כבר סגור על מ"ס מצומצם של דגמים כדאי לעשות נסיעת מיבחן הסדר שלי לפי העדפה הוא 1)הפוקוס 2)ה-C4 ו3) ה-I30 ו4) ה-B3

:fadein:
פורסם
תודה לכולם על התגובות וההצעות

אכן ישנם הרבה מאוד הצעות מגוונות

מה שאני מחפש חברה זאת מכונית משפחתית קומפקטית בתצורת האצ'בק לדוגמא: גולף,I30,פוקוס 5 דלת' וכדומה

האוטו שאני מחפש זהו אוטו שיהיה נוח אמין וחזק מנוע 2L עם 140 כ"ס זה בהחלט מספיק אפילו יותר מדי לאוטו במידות שאני מחפש.

פוקלסווגן בהחלט מציע הצעות מפתות, במיוחד בהיצע המנועים ותיבות ההילוכים שלהם אבל יקרות מדי בשבילי (ביטוח, אחזקה, חלפים וגם המחיר).

הקיה סיד החדשה בגרסת ה2L (פרו סיד) באה בצורה שאני מחפש אבל חבל שהיא מגיעה עם 3 דלת'

דווקא הפוקוס שהזכרתם רובכם היא הצעה מעניינת ומשתלמת.

מה אתם חושבים יותר כדאי:

פוקוס, I30, B3 או C4?

אני מדבר על גרסת ה2L שאפילו החלשה בינהם מספקת את צרכיי

אשמח לשמוע את דעתכם לגבי צריכת הדלק, נוחות, אמינות, אחיזה.

 

הגולף החדשה שתנחת כאן בקרוב תהיה מושלמת לדרישות. היא מציעה תא נוסעים ברמה מעל כל המתחרות - למעט, אולי, ה308 - המנוע והגיר בכלל מגיעים מפלנטה אחרת. תבדוק את צריכת הדלק, שילוב ה1.4TSI עם הגיר הזה אמור להיות טוב משמעותית משל המתחרות. מבחינת נסיעה יום יומית, אתה לא תאמין איזה הבדל יש לעומת המנועים האחרים. אין פשוט מה להשוות את זמינות הכוח של המנועים המוגדשים שלהם לעומת כל מנוע 2.0 של המתחרים - וכשאתה משווה את הגיר שלהם לגיר 4 הילוכים של חלק מהמתחרות זו פשוט בדיחה.

 

אל תהיה בטוח שהאחזקה יקרה יותר - בטח לא על פי שמועות. אני מחזיק גולף, ולא שמתי לב שמחירים החלפים יוצאים מגדר הרגיל. לא יודע לגבי הביטוח (אצלי זו הGTI כך שהמחירים שונים משמעותית). ובסופו של דבר, לפולקסווגן יש נטיה לשמור יותר על ערכן כמשומשות, מה שבוודאי מקזז כמה שקלים פה ושם.

 

אתה הולך להיות עם האוטו יותר מ7 שנים, באמת שכדאי לך לבדוק היטב. גולף דור 6 עם 160 כ"ס וDSG, לעומת יונדאי i30 שני ליטר? נו באמת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
הגולף החדשה שתנחת כאן בקרוב תהיה מושלמת לדרישות. היא מציעה תא נוסעים ברמה מעל כל המתחרות - למעט, אולי, ה308 - המנוע והגיר בכלל מגיעים מפלנטה אחרת. תבדוק את צריכת הדלק, שילוב ה1.4TSI עם הגיר הזה אמור להיות טוב משמעותית משל המתחרות. מבחינת נסיעה יום יומית, אתה לא תאמין איזה הבדל יש לעומת המנועים האחרים. אין פשוט מה להשוות את זמינות הכוח של המנועים המוגדשים שלהם לעומת כל מנוע 2.0 של המתחרים - וכשאתה משווה את הגיר שלהם לגיר 4 הילוכים של חלק מהמתחרות זו פשוט בדיחה.

 

אל תהיה בטוח שהאחזקה יקרה יותר - בטח לא על פי שמועות. אני מחזיק גולף, ולא שמתי לב שמחירים החלפים יוצאים מגדר הרגיל. לא יודע לגבי הביטוח (אצלי זו הGTI כך שהמחירים שונים משמעותית). ובסופו של דבר, לפולקסווגן יש נטיה לשמור יותר על ערכן כמשומשות, מה שבוודאי מקזז כמה שקלים פה ושם.

 

אתה הולך להיות עם האוטו יותר מ7 שנים, באמת שכדאי לך לבדוק היטב. גולף דור 6 עם 160 כ"ס וDSG, לעומת יונדאי i30 שני ליטר? נו באמת.

אני חותם בשתי ידיים על כל שכתבת. אלא שעם אותם שתי ידיים אני מוכן לחתום על התחייבות שמחיר הגולף החדשה עם 160 כ"ס, יעלה על 140K.

פורסם

רועי באמת שאין לי מושג מה יהיה מחירה אבל אני נוטה להאמין מאוד שזה יהיה יותר!

הג'טה 160 עולה 146K.

 

אבל גולף תגיע גם ב122 כ"ס (שוב אין לי מושג מה יהיה מחירה..) אבל בג'טה היא עולה 130K והיא נותנת ביצועים יותר טובים מ2.0 ממוצעת וזה בלי לדבר על צריכת דלק וזמינות כוח..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
הגולף החדשה שתנחת כאן בקרוב תהיה מושלמת לדרישות. היא מציעה תא נוסעים ברמה מעל כל המתחרות - למעט, אולי, ה308 - המנוע והגיר בכלל מגיעים מפלנטה אחרת. תבדוק את צריכת הדלק, שילוב ה1.4TSI עם הגיר הזה אמור להיות טוב משמעותית משל המתחרות. מבחינת נסיעה יום יומית, אתה לא תאמין איזה הבדל יש לעומת המנועים האחרים. אין פשוט מה להשוות את זמינות הכוח של המנועים המוגדשים שלהם לעומת כל מנוע 2.0 של המתחרים - וכשאתה משווה את הגיר שלהם לגיר 4 הילוכים של חלק מהמתחרות זו פשוט בדיחה.

 

אל תהיה בטוח שהאחזקה יקרה יותר - בטח לא על פי שמועות. אני מחזיק גולף, ולא שמתי לב שמחירים החלפים יוצאים מגדר הרגיל. לא יודע לגבי הביטוח (אצלי זו הGTI כך שהמחירים שונים משמעותית). ובסופו של דבר, לפולקסווגן יש נטיה לשמור יותר על ערכן כמשומשות, מה שבוודאי מקזז כמה שקלים פה ושם.

 

אתה הולך להיות עם האוטו יותר מ7 שנים, באמת שכדאי לך לבדוק היטב. גולף דור 6 עם 160 כ"ס וDSG, לעומת יונדאי i30 שני ליטר? נו באמת.

 

אני חותם בשתי ידיים על כל שכתבת. אלא שעם אותם שתי ידיים אני מוכן לחתום על התחייבות שמחיר הגולף החדשה עם 160 כ"ס, יעלה על 140K.

 

רועי באמת שאין לי מושג מה יהיה מחירה אבל אני נוטה להאמין מאוד שזה יהיה יותר!

הג'טה 160 עולה 146K.

 

אבל גולף תגיע גם ב122 כ"ס (שוב אין לי מושג מה יהיה מחירה..) אבל בג'טה היא עולה 130K והיא נותנת ביצועים יותר טובים מ2.0 ממוצעת וזה בלי לדבר על צריכת דלק וזמינות כוח..

חותם, חתום, על החתום, אלון.

 

רק, שלא חייב לקחת גולף 1.4TSI עם 160 כ"ס, אפשר 1.4TSI 122 כ"ס, שישודך לגיר DSG 7 הילוכים, והנה קיבלת רכב רמה מעל רוב המתחרים, שמציע תמורה טובה מאוד למחיר.

 

אגב, עומר, אל לנו לשכוח שבראשון בינואר יש שינוי מחירים.. הגולף החדשה אמורה להגיע לאחר מכן, לא ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

יורו נמוך + ירידת מיסים + האטה בשוק החדשות = תקווה לתמחור שפוי. אבל מי יודע, צ'מפיון הפתיעו (בעיקר לרעה) בעבר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...