Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, תסבירו לי בבקשה מה קשור לאוסטרליה? באוסטרליה נוהגים בצד שמאלי של הכביש וההגה בצד ימין, בתמונות ההגה בצד שמאל.

 

 

נחשפה באוסטרליה

 

9081009.002.1L.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני באמת חייב לשאול מה נסגר עם הטרנד הזה של "גריל עצום שנראה כמו פה של צפרדע מסטולה" ופנסים משוכים לאחור

קודם ה407, אז ה307, אח"כ ה207 ולבסוף ה308 הנוראית. אז עכשיו גם מאזדה? למה? כלכף קשה להפוך את הגריל שלא יראה כמו חיוך דבילי? (ראה פורד פוקוס ST וRS)

נ.ב

זה נהיה באופנה ה"סנפיר" הזה שיש להרבה רכבים על הגג? מה הוא נותן בכלל? :roll:

זה סוג של ספוילר, הוא בעצם יוצר מערבולות אוויר מעל הרכב מה שדוחף אותו למטה (המקור בב.מ.וו סדרה 5)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
תורידו את האגזוזים,

 

לפי דעתי האגזוז יהיה מפוצל בכל הדגמים

 

זה נהיה באופנה ה"סנפיר" הזה שיש להרבה רכבים על הגג? מה הוא נותן בכלל?

 

לפי דעתי זאת אנטנה רדיו

 

בתמונה אנחנו רואים דגם עם מנוע 2.5 ליטר שלקוח ממאזדה 6 כמובן (פרימיום, בחתימה שלי למטה). לפי דעתי הוא לא ישווק בארץ, אני חושב שיגיעו רק מנוע 1.6 ו-2.0 שגם לקוח ממאזדה 6 הנוכחית (147 כ''ס). גיר אוטומטי, דרך אגב, לקוח גם ממאזדה 6 נוכחית (5 היל' + 1).

 

לפי התרשמותי המנוע 1.6 ילקח מה-3 הנוכחית, אולי עם שינויים קלים בהספק. מנוע אמין ומוצלח.

 

מנוע 2.0 שנקרא LF והיה משודך לדגמים 2.0 סמ''ק לא ישודך יותר וירד מפס היצור. לא מוצלח ולא אמין במיוחד.

 

התמונות שפורסמו באשכול הן של דגם אמריקאי בוודאות, ניתן לזהות על פי:

- מנוע 2.5 (כמו שציינתי), גם במאזדה 3 היוצאת אמריקאים קיבלו מנוע אטמוספרי 2.3 סמ''ק שלא שווק פה

- טמבונים בתקן אמריקאי, ורואים זאת בבירור

תמונות לא קשורות לכותרת האשכול, כבר ציינתי את זה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שומאכר כתב:

נ.ב

זה נהיה באופנה ה"סנפיר" הזה שיש להרבה רכבים על הגג? מה הוא נותן בכלל? :roll:

זה סוג של ספוילר, הוא בעצם יוצר מערבולות אוויר מעל הרכב מה שדוחף אותו למטה (המקור בב.מ.וו סדרה 5)

 

תשמעו - מאד=זדה מה זה חכמים , המאזדה 3 , תדחף עם הספויילר ומערבולות האויר למטה ,

ולא יראו שיש הרבה מאזדות בכביש , אבל אם היא תהיה למטה , זה לא יפריע לקליטת הרדיו . :brickwall:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הייתם מאמינים שגם לי וגם לאבא שלי אף פעם לא יצא לנהוג על מאזדה 6 ולא 3 :roll:

האם יש פה משהו שיש לו רישיון מספיק זמן שלא יצא לו לנהוג באחת המכוניות הכי פופלאריות בכבישי ישראל?

 

זכור לי שפעם המונד בעונות הראשונות של טופגיר שיצאה המאזדה 6 הוא אמר: זאת לא מכונית שתרצה מאוד לקנות זה פשוט מכונית שצטרך לקנות.

אני לא יודע כמה הוא מכיר את ישראל אבל הוא צדק בגדול

http://www.youtube.com/watch?v=Sd8DTebGx68

S2000

פורסם
טוב, תסבירו לי בבקשה מה קשור לאוסטרליה? באוסטרליה נוהגים בצד שמאלי של הכביש וההגה בצד ימין, בתמונות ההגה בצד שמאל.

 

הקשר הוא שמאזדה חשפה את התמונות בתערוכת הרכב האוסטרלית הבינ"ל , אבל הרכב עצמו יוצג בתערוכת לוס אנג'לס בחודש הבא, וכיוון שכך ברור שההגה יהיה בצד שמאל.

פורסם
הייתם מאמינים שגם לי וגם לאבא שלי אף פעם לא יצא לנהוג על מאזדה 6 ולא 3 :roll:

האם יש פה משהו שיש לו רישיון מספיק זמן שלא יצא לו לנהוג באחת המכוניות הכי פופלאריות בכבישי ישראל?

קוראים לי אלעד, אני מחזיק ברישיון נהיגה כבר תשע שנים, ומעולם לא נהגתי במאזדה 3 :oops:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קוראים לי אלעד, אני מחזיק ברישיון נהיגה כבר תשע שנים, ומעולם לא נהגתי במאזדה 3 :oops:

רשמתי , במסיבת הרווקים ( אם היא תרשה ) נארגן לך סיבוב על מאזדה 3 .:grin:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

BURZUM, מישהו בפורום רשם בעבר (או שקראתי את זה במאמר כלשהו, לא זוכר) שלמאזדה 3 החדשה יהיו מנועים של 1.5 ליטר (כמו למיצובישי, אבל היא תהיה זהה למנוע של המאזדה 2 :shock:) ו-2 ליטר. לא יודע עד כמה זה נכון, אבל אתה יכול לאמת את מה שרשמת אתה? (למען הסר ספק, זה לא כל כך מעניין אותי איזה מנוע יהיה לרכב הזה כי אין בכוונתו לקנות אחד כזה (עדיין), אבל בכל מקרה לדעת).

 

תוסיפו אותי ל"לא נהגו על מאזדה 3".

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
קוראים לי אלעד, אני מחזיק ברישיון נהיגה כבר תשע שנים, ומעולם לא נהגתי במאזדה 3 :oops:

ומה בנוגע למאזדה 6?

S2000

פורסם

לא יודע מה איתכם, אני אוהב מאוד את מה שאני רואה בתמונות.

מעניין איך תראה הגרסה הישראלית.

ולמרות שמזדה 3 נוכחית רואים בכל חור...היא עדיין מכונית יפה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
BURZUM, מישהו בפורום רשם בעבר (או שקראתי את זה במאמר כלשהו, לא זוכר) שלמאזדה 3 החדשה יהיו מנועים של 1.5 ליטר

 

גם למאזדה 3 הנוכחית יש מנוע 1.5 בעל 114 כ''ס, רק שהוא לא משווק פה. יהיו בטוח גרסאות של 2.0 ו-2.5 סמ''ק (= מאזדה 6), וחייב להיות מנוע קטן יותר עקב מיסוי מוקטן. אם לא ישדכו את ה-1.6 אז סביר להניח שישדכו 1.5 ....אבל זה לא כל כך משמעותי או מענין.

 

לא מצאתי ידיעות לגבי תערוכה אוסטרלית, כן ידוע שהדגם יוצג לראשונה בלוס אנג'לס ב-19 לנובמבר. האם באוסטרליה הדגם כבר הוצג, או שרק התמונות? - לא מבין איך התמונות קשורות לתערוכה. אנשים באו לראות תמונות, או מה?

 

דרך אגב, גרסת האצ'בק (5 דל') תוצג רק מאוחר יותר.

 

מאזדה 3 הנוכחית נמכרה גלובאלית ב-1.8 מיליון יחידות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019


×
×
  • תוכן חדש...