Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וזה הזמן לבקש סליחה ובחילה .

אני בעל רשיון נהיגה קרוב ל 30 שנה ( החזקתי בלא מעט סוגי רכבים ) ומעולם לא נהגתי על המזדה 3 או 6 וזה גם לא יקרה !

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"לא נהגתי, וזה גם לא יקרה"... WTF? נהגתי במאזדה 3, גם בכבישי נהיגה, וממש לא סבלתי (ביחס למתחרות שלה, כמובן), אפילו די נהנתי. אתם יודעים מה, גם במאזדה 6 לא סבלתי. shoot me here and now...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הקטע הוא עם כל המזדות החדשות שהן יפות בדיוק חודש.
לא ניראה לי O_O

אמנם שלי חודש אצלי, אבל להורים של חבר שלי יש אחת בדיוק כמו שלי כבר חצי שנה, ואין שום הבדל ( אולי שלהם עם שריטות ושלי נקיה בלי עין רעה )

 

ולגבי המאזדה, יפה מאוד.

מה שכן, לא מוכן להחליף את שלי :lol:

 

אני בעל רשיון נהיגה קרוב ל 30 שנה ( החזקתי בלא מעט סוגי רכבים ) ומעולם לא נהגתי על המזדה 3 או 6 וזה גם לא יקרה !

 

אתה מפסיד...

ה 3 בגירסת ה 2.0 מעולה, אין אחד אצלנו שלא נהנה לנהוג עליה.

ולגבי ה 6, אתה מפסיד בגדול.

גם בגירסה הכי זולה שלה, היא נהדרת לדעתי.

מאזדה 6 בצבע לבן זה ליגה, גם לא רואים הרבה וגם היא מדהימה.

פורסם

לדעתי מקדימה מזכירה מאוד שילב בין אסטרה לבין 350Z (כן...ניסן 350Z!), חצאיות כמו של מזדה 2 ואחורה דומה מאוד למזדה 6.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
BURZUM, יהיו מנועים של 1.5 ליטר (כמו למיצובישי)

 

לאיזה מיצובישי יש מנוע 1.5?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

הלאנסר החדשות. למרות שאין אותן בארץ, דיברתי בכללי. ולא דיברתי על אותו מנוע בדיוק, אלא על הנפח.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ומה בנוגע למאזדה 6?

בעוונותיי, אחד ממכריי קיבל אחת כזאת כרכב חלופי מהליסינג, אז לקחתי אותה לסיבוב קצר בניסיון להבין על מה המהומה.

והאמת? חזרתי מהסיבוב הזה מבולבל יותר ממה שהייתי בתחילתו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא לשכוח שזאת הגרסה האמריקאית, הגרסה האירופאית תיראה מעט שונה מזאת. אז חכו לפני שאתם יוצאים בקריאות נלהבות על המראה.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לי יצא לנהוג על כמה וכמה (השכרה, ליסינג עבודה של אחי וליסינג עבודה של אחותי).

זה רכב די טוב לנהיגה, ובפני עצמו הוא אחלה אוטו.

 

הבעיה היא שבמציאות הישראלית זה כמו חומוס.

אפשר לאכול כמות מסוימת ואחר כך זה סתם מעצבן, כבד, משמין וגורם לגזים ובחילה.

 

אני כבר לא סובל את ה3 החדשה, רק בגלל מה שהיא מייצגת פה בארץ.

 

מצד שני, לא הייתי מתנגד להשכיר אחת לשבוע באירופה.

פורסם

נראית טוב!

חרטום מאוד מרשים ואחוריים לא פחות.

מאזדה מכוונת לכיוון המכונית הספורט אלגנט שיש בחבורה, רק צריך שהתמונות יהפכו למציאות בארצנו הקטנה.

אם אכן היא תגיע לארץ בגרסאות מעניינות אני בטוח שהיא יכולה להיות מתחרה ראויה לסיויק.

 

מישהו יודע אם שופר מרחב המחייה במושב האחורי? וגם הבאגז' היה מעצבן בדור היוצא.

Polo 2012

פורסם

וואיייי איזה יפה !!! יאללה מתי היא מגיעה לפה ?

 

היא תעשה קרקס פשוט לכל הצרפתיות ( אוו מארד!! נתקע לי האוטו :? )

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

יש עליה כתבה קטנה בעיתון של היום ומספרים שם שיש בה מנגנון שמכבה את המנוע כשעומדים ברמזור ומניע אותו לבד כשנוסעים, ובכך משיג שיפור של 10% בצריכת דלק בעיר. לא יודעים אבל אם זה יהיה ברכבים שיגיעו לארץ.

למה יש לי הרגשה שאת הכסף שחסכת על דלק תוציא על סטרטר?

פורסם
למה יש לי הרגשה שאת הכסף שחסכת על דלק תוציא על סטרטר?

 

1) לא נעשה שימוש בסטרטר

2) בכל מקרה יש כפתור לכיבוי האופציה

3) בטוח לא יגיע לארץ, כי אנחנו אפילו לא קילנו התנעה ללא מפתח במאזדה 6 החדשה

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019


×
×
  • תוכן חדש...