Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך קיים? ב b4 המערכת היא חלק מהמזגן. וגם אם חושבים על חיתוכים ושינויים מפחידים כאלו, הבנתי שגם החיווטים של המערכת והמזגן קשורים איכשהו אחד לשני.

פורסם

יש אפשרות לשנות וקיימים פאנלים מוכנים של חברות מחו''ל

אתה צריך ללכת למתקין מיקצועי ולברר כמה יעלה לך הסיפור

או שאתה יכול ללכת למתקין יעשה לך בניה מפיבר ויתן לך תוצאה דומה או בעיצוב שונה לפי מה שאתה רוצה

 

 

רמז:

לא זול בכלל

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

איזשהו סוכן מערכות הציע לי דאבל דין לB4 תמורת 4 אלף ש"ח.

לי כבר יש פיתרון טוב יותר במקום להוציא סכום כזה על חתיכת פלסטיק.

פורסם

מה הפתרון?!

אוליי זה משו שיוכן לעזור לי...

ומזה לא זול? חבר שלי קנה ללנד קרוזר שלו דבל דין עלה משו כמו 1500.

או שזה כול רכב סכום אחר?

פורסם

בכל מקום בארץ תמצא דאבל דין ללאנד קרוזר, בחברה מוכרים את זה ב18 אלף ש"ח, במקומות אחרים מוכרים את זה ב3-4 או 5 אלף, זה כבר הפך להיות מסחרי.

לדעתי, מכיוון שאף פעם לא ראיתי מישהו שמוכר דאבל דין לB4 זה כל כך יקר.

בקשר למה שאני עשיתי.. שמתי רדיו דיסק בתא כפפות אך כל השליטה מהרדיו המקורי ככה שאתה לא משתמש ברדיו דיסק אך אתה מכוון את כל מה שאתה רוצה דרכו, אם זה תדרים, שליטה על הסאב חיתוכים וכו', מה שאין במקורי.

אני מגביר, מנמיך מעביר שירים והכל דרך המקורי, אפילו הצ'נג'ר של ה6 דיסקים המקורי עובד, ככה זה אצלי, אשמח להראות לך את זה באיזה מפגש מרכז שיהיה בקרוב.

פורסם

תשמע רעיון גדול!

איך אני עושה דבר כזה?

מי התקין לך את זה?

אשמח אם תוכל לעזור לי...

 

אתה מתכוון לזה שהכול אותו דבר ברדיו הרגיל כמו חדש מהחברה ורק האיכות יותר טובה ויש לך יותר כיוונים?

אם כן ה גאוני ואני חייב לראות את זה.

מאיפה אתה?

×
×
  • תוכן חדש...