Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

הרכב שלי לא מפסיק להפתיע אותי לרעה

כל בוקר אני לא מצליך להתניע אותו.

היחלפתי מצבר, טעינה טובה, סטרטר עובד , משעבת דלק חדשה יחסית.

מה שכן , זה קורה רק בהתנעה רישונית כי בכל התנעה אחרת הוא מתניע בלי שום בעיה גם עם זה יהיה 10 פעם ביום.

אני לא יודע עם זה כשור לשיפוץ גר שעסו לי ליפני כי שבועים

 

תודה

פורסם

מי שהו יכול לעזור בבקשה

 

למקרה ששכחת- אף אחד בפורום לא עובד אצלך.



אי לכך אל תקפיץ הודעות בטרם חלפו 24 שעות לפחות.

קרא את הכללים בראש הפורום הטכני בהודעה בכחול.

 

תודה, הנהלת הפורום.

פורסם

האם האוטו מתניע לך ואז נכבה?

 

יש לך קפיצות טורים?

 

אתה רושם שרק בהתנעה ראשונית האוטו עושה לך צרות, כלומר רק בהתנעת בוקר שהמנוע קר לגמרה?

 

תפרט ברמה הכי גבוה שאתה יכול.

 

ניסת לנתק קודנית?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

כלומר אתה שומע סטרטר אך המנוע לא תופס?

 

יש איזה שינוי מאז המקרה בצריכת דלק?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

במידה וקיימת בעיה (למשל באטם ראש) הגורמת לרטיבות הפלאגים זה יכול להסביר את העובדה שרק במנוע קר אתה מתקשה להניע.

 

בכל מקרה תיתכן סיבה זו ועוד לא מעט סיבות, כמו שאת חלקן שציין רפי לין.

אין טעם לנתק שום חיישן ולא לגשש באפלה וגם לגרום נזק.

 

התחל מלגשת למוסך רציני ואמין שמכיר את הרכבים האלו. חיבור למחשב, בדיקת קודי תקלה, להמשיך לבדיקות של מצב הפלאגים, חוטי ההצתה, חיבורי חשמל ראשיים, לחץ דלק ועוד. הכל בהתאם לצורך.

 

לרשותך בעלי מקצוע רציניים ואמינים החברים בפורום. אם תרשום מהיכן אתה נוכל להפנותך לאחד מהם.

פורסם

היום בבוקר סמתי לב שאין יותר את הרישרוש שהיה ליפני, זה היה דומה לזרימה של מים למיספר שניות באיזור הדשבורד

 

תודה

פורסם

אהלן...

אל תיהיה לחוץ כל כך לתשובה...מישהו יענה לך בסופו של דבר

"הרשרוש של המים" ששמעת זה לא ממש מים

זה משאבת דלק שפועלת ומזרימה דלק בהפעלת הסוויץ

עצה קטנה-תנסה קודם להדליק סוויץ בלי להניע רק להשאיר את המפתח על ON תמתין כמה שניות ואח"כ תנסה להניע

יכול מאוד להיות שמשאבת הדלק חלשה מניסיון בדייהו לאנוס שגם כן לא הניע בבוקר

------------------

מה שאני לא מבין זה...איך בסופו של דבר אתה כן מצליח להניע?

האם הרכב הוא אוטומט?

------------------

וכמו ששמתי לב פתחת דיי הרבה אשכולות בקשר לרכב שלך

פעם שורף שמן,פעם רצועת תזמון,פעם גיר מחליק....וכו..

אתה לא חושב שזה הזמן להשתחרר ממנו?

פורסם

כן רכב אוטומט בבוקר או אחרי עמידה של מיספר שעות הרכב מניע בפעם העשירית ,אבל בכל הנעה אחרת הרכב מניע בלי בעיה

תודה

אתה צודק אבל אני מעדיף לתקן ולדעת מה תיקנתי ולא ליפול שוב פעם בבוץ

×
×
  • תוכן חדש...