Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן רכב אוטומט בבוקר או אחרי עמידה של מיספר שעות הרכב מניע בפעם העשירית ,אבל בכל הנעה אחרת הרכב מניע בלי בעיה

תודה

אתה צודק אבל אני מעדיף לתקן ולדעת מה תיקנתי ולא ליפול שוב פעם בבוץ

 

 

לא היית נופל בבוץ אם היית מכניס את הרכב לבדיקה במכון לפני קניה...אבל כמו שאומרים "לא בוכים על חלב שנשפך" לכן

אין לך ברירה אלה לטפל בבעיות שלך..

תנסה את מה שאמרתי לגבי ההנעה בבוקר אם לוקח לרכב 10 נסיונות בכדי להניע סביר להניח שהמשאבת דלק שלך

עושה קצת בעיות..

אינני מומחה ויש כאלה שיחלקו עליי...אבל כל עוד זה לא עולה כסף כדאי מאוד לנסות..

אני ברכב שלי לדוגמא אם לא המתין 5 שניות לאחר סוויץ,לרכב יקח קצת יותר זמן להניע (טפו טפו בהנעה ראשונה אומנם)

אבל קצת יותר סטרטר...תמתין כמה שניות עם סוויץ דלוק לפני שאתה מנסה להניע ותגלה לנו האם התקלה עדיין קיימת...

אם לא...נראה שאין מנוס מללכת איתו לביקור מוסך...

עוד עצה...יש פה מקצוענים כמו רפי וצביקה אולי תמתין עוד קצת בכדי לקבל תשובה גם מהם....

פורסם

היום הרכב היגיע למצב שבכל הנעה קשה לו להניע אין רישרוש של דלק בהדלקת סוויצי העם יכולליהיות שזה הוא משעבת דלק או שיכול ליהיות משהוא אחר. אני לא רוצה סתם כך להיכבס למוסך כי רכב ישן ובטוח אימצו לא משהוא עם זה חשוב או לא.

פורסם

ידידי אין טעם לעסוק בניחושים. אפשר לנחש ולתת לך 10 כיוונים נו אז? ממילא המוסך בסוף הוא זה שיקבע מה לעשות.

רשום מהיכן אתה וקבל המלצה למוסך אמין ומקצועי.

×
×
  • תוכן חדש...