Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם 2 מכוניות שנוסעות אחת אחרי השניה במרחק קצר מוגנות מאמצעי אכיפה:

 

א. שתיהן מוגנות ממכמונות כי הקרבה בינהן מפריעה למדידה?

ב. רק הרכב האחורי מוגן אם המכמונת מלפנים?

ג. במקרה של מצלמת מהירות הקדמית מוגנת כי האחורית מסתירה לה את המספר? שתיהן מוגנות?

ד. מה קורה עם ה"דבורה" האם זה נותן איזו הגנה?

ה. אני מודע לעובדה שהשוטר יכול לרשום דוח על נהיגה פרועה.

 

תודה

פורסם

ולעובדה שנהיגה ללא מרחק ביטחון בין מכוניות במהירות מופרזת (כך משתמע מדבריך) מסכנת את חייך ואת חיינו, אתה מודע??

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
ולעובדה שנהיגה ללא מרחק ביטחון בין מכוניות במהירות מופרזת (כך משתמע מדבריך) מסכנת את חייך ואת חיינו, אתה מודע??

 

מודע גם מודע, אפילו חשבתי להכניס את זה כהערה.

 

בוא נתייחס אל השאלה כתאורטית בלבד.

פורסם

לדבורה זה מספק הגנה,

כי עם הדבורה אי אפשר לכוון על מכונית מסויימת, ואם יש מכונית אחרת בטווח שלה אז אין אפשרות להשתמש בה.

 

מבחינת מצלמות, אם נאי לא טועה רק אם תסעו אחד ליד השני (בנתיבים צמודים) אז התמונה תיפסל.

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

ללייזר - הגנה לרכב האחורי אם מדובר באכיפה קדמית, מצד שני אם הקדמי יהיה עירני ויבלום השני כבר יפגע בו בוודאות.

דבורה - הגנה לשניהם בהנחה שאם השוטר יחליט לעצור את אחד הרכבים השני יעצור גם וישכנע את השוטר שהיו צמודים.

מצלמה - הגנה לאחורי אם מדובר בצילום קדמי. כנראה הגנה לקדמי בצילום אחורי.

 

בכל מקרה זה מתכון בטוח לטיפולי פחחות

אמרו שלא מפרסמים כאן בלי רשות של רגע ודודלי :shock:, בסדר.

שמו אותי במעקב של שני גורילות, גם זה בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...