Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, האם נתפסת בר"ג או ת"א ?

(מדבריך אני מסיק שמדובר על ז'בוטינסקי רמת גן באיזור הבורסה, אבל רוצה להיות בטוח).

כמו כן מזה 2-3 כוסות ? האם כוסות פלסטיק חד פעמי של 200 מ"ל ?

האם כוסות של 1/3 ליטר ? האם כוסות של 1/2 ליטר ?

אתה מודע להבדל בין 2 ל 3 כוסות בכמות האלכוהול ?

 

אני אישית לא הייתי מהמר על שנה אחת, חבר של אחותי חטף 11 חודשים (כדי שלא יצטרך להוציא רשיון מחדש) + שעות תועלת לציבור (כמו עבודות שירות בפלילים), מדובר בבנאדם עם 8 שנות נהיגה ללא עבירות קודמות כלל.

אתה נהג חדש (פז"מ במבה כמו שנאמר) אזי ההחמרה איתך יותר קשה.

בכל מקרה שמחים שהבנת את חומרת המעשה שלך.

אשמח לקבל תשובה לשאלותי :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בז'בוטיסקי ר'ג ליד הבורסה בתחנת דלק.

שתיתי למען הדיוק 2 וחצי כוסות פלסטיק רגילות של מקרו של בירה.

שתיתי בחנייה ולאחר מיכן ישר עליתי על ההגה.

פורסם

שלום, אולי יהיה לך יותר טוב בגלל העובדה ששתית בערך חצי ליטר.

אם היית מחכה חצי שעה-45 דקות, לא היית נתפס כשיכור.

לפחות ככה טוענים אנשים כאן בפורום.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ויש לי עוד שאלה שרק עכשיו היתבוננתי בניירת יש לי הפרש של 18 יום בין קבלת האוטו והרישיון לזימון המישפט .

אני יכול לנהוג כחוק בימים אלו ?

פורסם

תלוי,

השוטר שלל לך את הרשיון במקום או החזיר לך את הרשיון?

אין לך שימוע בתחנת המשטרה מחר בבוקר?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אולי זה יעיר כמה אנשים :

 

2_small_wa.jpg

 

מפחיד אה?, תחשוב לפני מעשה ולא אחרי.

 

בקשר לעו"ד גולן, אתה יכול לשכור את שירותיו ולא את שירותי המתלמדים שלו.

פורסם

אני באמת לא מבין אנשים שמסרבים להבדק!

אתם לא מבינים שאפילו שכביכול אין להם הוכחות על כמות השתייה מחמירים יותר עם סרבנים? מי שמסרב זה כאילו הוא שם ז על החוק ובגלל זה כל שופט תעבורה יחמיר איתו. לדעתי עדיף כבר להבדק ואפילו אם תתפס השופט רואה שאתה משתף פעולה ולא שם ז, נגיד שהיה יוצא לך תוצאה של 300 - חריגה קטנה, השופט היה בא לקראתך כי הוא יודע שלא היית שיכור מת אבל כשיש סירוב השופט ישתמש במלוא החומרה.

לדעתי במקרה שלך, בהנחה ששתית כמה שאמרת, היה לך סיכוי גדול לעבור את הבדיקה, במיוחד אם היית עובר אותה אחרי כל ה30דק' הצגות שעשית.

ניתן לשתות בקבוק 330 ולהתחיל לנהוג ישר אחרי ואתה אמור לעבור את הבדיקה, ואתה לא שתית משמעותית יותר.

פורסם

על מהירות 90 ששם מותר רק 50

היתעקשתי טיפה ולבסוף עשיתי..

שמה היתעקשתי...

נתנו לי לעשות פעם אחת וניסיתי לשחק עם זה כדי לבלבל את הבדיקה ושוב ניסתי לשגות את המכשיר

אני נהג חדש כ9 חודשים

נהגתי מעל המותר ב40 קמש ולפי סירוב בדיקה בינשוף נהגתי כשיכור

 

שתיתי 2 וחצי כוסות של בירה ולאחר מיכן ישר עליתי על ההגה.

 

זה כאילו הוא שם ז על החוק.

 

זה כאילו? זה לא כאילו, הוא באמת ובשיא הרצינות שם ז על החוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוב טוב תקשיבו.

מתחיל להמאס עלי העובדה של "מאחל שתמות לבד"

הבחור כאן שתה סה"כ חצי ליטר בירה ! (לדבריו, לא יודע אם יותר או לא)

אם הוא היה נושף כמו שצריך ולא משחק איתם, הוא היה יוצא נקי.

על העבירה של המהירות, אני מנוע מלהגיב, לדעתי זה ממש טיפשי, אני אישית נוהג במהירות חוקית (כן כן צדקן בנושא), ביחוד ביחוד אם אני נוהג אחרי בירה, ע"מ שלא תהיה סיבה לעצור אותי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כמתנדב במתנ"א - יצאת בזול כשלא עצרו אותך. הפרעת לשוטר במילוי תפקידו ועוד כמה סעיפים ישימים לטיפוסים מתחכמים כמוך. מקווה שלהבא תיפול עלי או על הרבה מתנדבים שחושבים כמוני.- אפס סובלנות לפני שאתה הורג אנשים. לא אחרי.

פורסם

אני הייתי מקווה שלהבא הוא יפנים את הלקח, כפי שטען שעשה, ושלא ייתפס על כלום.

אבל מה אני יודע, אני לא נהנה מלזמבר אנשים, אם מגיע להם או לא, ואם כן זה מחוסר ברירה.

מעדיף שלא תהיה סיבה, אבל כל אחד והתחביבים שלו.

 

לכל מאחלי המריעין בישין, זה לא מקובל פה.

זה לא פורום סקילה ציבורית.

אם למישהו יש משהו ענייני וחדש לאמר, לאחר שקרא את השרשור כולו ועדיין משוכנע שיש בדבריו משום להאיר את כל הדיון באור חדש ומרתק, יירשום תגובה. אחרת, חבל על החזרה המיותרת.

ומי שבסה"כ מחפש לסקול עברייני תנועה וירטואלית, זה בפורום S&M.

התקנון איננו מתיר לכם להשתלח במשתמשים והדיון הוא ענייני בלבד.

 

העיקר לו אתם לא מטיפים http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=225667

 

על מה נטיף לו מוסר?

על זה שהוא נסע לאט בכיכר וילדה מטומטמת קפצה לו לכביש בזמן שרוכב אופניים אידיוט עשה לו שטויות לפני הרכב?

 

מעניינת אותי השאלה התאורטית כמובן, מה היה מרגיש עו"ד לתעבורה אילו העבריין שהוא הולך להגן עליו ולהחזיר לו את רישיונו, היה חלילה פוגע בו או בבן משפחתו תוך כדי שיכרות? האם גם אז היה יוצא מגידרו להגן עליו תמורת X שקלים ?

.

 

 

אני יש לי שאלה מעשית: יש לך שיטה יותר נכונה וצודקת משיטת המשפט הקיימת?

לינץ' בכיכר העיר, למשל?

אולי סנהדרין?

או קובייה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

falou,

 

לא דיברתי על שיטת המשפט. התייחסתי לזה שח"ו יפגע מי מבני משפחתו של אותו עו"ד - האם תאורטית הוא יסכים לייצגו ולהגן עליו בחירוף נפש תמורת X שקלים?

נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא דבר שניתן מלכתחילה למנוע ולא משהו שמתרחש תוך כדי נהיגה עקב עיגול פינות/שיקול לקוי/טעות וכד'.

 

אגב, סנהדרין שפעם ב-70 שנה הוציאה להורג, נקראה רשעית, מה שאומר משהו על הערך לחיי אדם גם כאשר גוזרים דינו של עבריין.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...