Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תתחדש.

 

לאלו שממהרים להחליט על יורשת של פלטפורמת הצעירים (ככה אני קורא לה)

 

אז יש את הדרך האטמוספרית והמוגדשת..

 

אני גם מהרהר לאחרונה, אבל הגעתי למסקנה שאני נשאר לעוד פרק זמן מסויים עם הרכב.

 

התחלתי לחשוב על WRX (אבל בשבילי רק סטיישן). אני לא אוהב מכוניות עם תחת.

 

סע בזהירות וטפל בהגה:wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר אמרתי לך בה"פ אך לא מן הנמנע להגיד לך גם בשרשור.

 

מזל טוב! אני בטוח שתהנה ממנה ומצאת את השידוך המתאים לך.

 

וכמובן תמונות.

פורסם

מזל טוב !!:-)

אני מכיר את הבעלים של האוטו והוא מאוד שמור ומושקע 8).

 

בנתיים, ברשותך,אני אשאר עם התמונה עד שתבוא המחליפה .

 

אני בטוח שתהנה מהאוטו והכי חשוב תשמור על עצמך...

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם

המון תודה לכל המברכים !

 

יובל תודה רבה שמחתי להכיר, אתה אחלה.

 

לכל מי שביקש תמונות,

צילמתי אותה היום חפיף,

תמונות ראשונות שלה לפני ניקוי וטיפול ויחס מיוחד שלי, שאני מתכנן לעשות לה בסופ"ש הקרוב.

 

img0825zr8.jpg

 

img0829rm3.jpg

 

img0827gs8.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

בתור אחד שמכר את הפ'יגו 106 שלו היום ופזל הרבה זמן לכיון קליאו ספורט אך לא מזמן התחדש בכלה חדשה מזן אחר,

אני יכול רק לאחל לך המון הנאה עם הרכב, ואל תשכח לנהוג בזהירות :wink:

פורסם
בתור אחד שמכר את הפ'יגו 106 שלו היום ופזל הרבה זמן לכיון קליאו ספורט אך לא מזמן התחדש בכלה חדשה מזן אחר,

אני יכול רק לאחל לך המון הנאה עם הרכב, ואל תשכח לנהוג בזהירות :wink:

 

אני זוכר שבכל שירוש הזכרת שאתה מחפש קליאו, מה קנית בסוף?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...