Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קוראים לי תומר, אני בן 18 עוד מעט.

יש לי רשיון כבר חודשיים, ולקראת סוף תקופת הליווי הייתי רוצה לברר מעט מידע בנוגע להתקנת מערכת ברכב, שאפשר להגיד, שבעתיד יהיה שלי.

אוקיי אז ככה, יש לנו במשפחה פיאט מריאה שנת 98', היא במצב טוב וכו', וכרגע היא של דוד שלי, שמוכן להשתתף בהוצאות, אם ארצה להתקין בה מערכת.

עכשיו בגלל שאין לי ידע בתחום, הייתי רוצה לשאול אתכם, האם בכלל כדאי להתקין בה מערכת.

חבר שלי אמר לי שמספיק רק להחליף רמקולים כדי שיהיה סאונד נורמאלי, ואת התפקיד של הרדיו דיסק אפשר להחליף עם קלטת מיוחדת, שאני בטוח שאתם מכיר, שאפשר לחבר לנגן MP3.

 

אשמח מאוד אם תוכלו לייעץ לי בנושא: אילו רמקולים כדאי לי לבחור, איזה רדיו-דיסק, וכמה כל זה יעלה לי+התקנה.

תודה מראש.

:-)

פורסם

במה אתה מעוניין?

 

סאב וופר?

מגבר?

קומפוננט?

רדיו דיסק ?MP3 או בלי?

 

 

תן לנו תקציב כללי שאתה מוכן להשקיע שנידע מה להציעה לך.4 אלף?40 אלף?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם
במה אתה מעוניין?

 

סאב וופר?

מגבר?

קומפוננט?

רדיו דיסק ?MP3 או בלי?

 

 

תן לנו תקציב כללי שאתה מוכן להשקיע שנידע מה להציעה לך.4 אלף?40 אלף?

אני רוצה שיצא לי כמה שפחות ושיהיה סאונד נורמאלי ברכב.

לא משהו גרנדיוזי, אבל שיהיה אפשר להקשיב לשירים כמו שצריך.

אם אפשר להסתדר ב1500 ש"ח זה יהיה נחמד.

אבל כמובן שהחברות יהיו אמינות, לא בררה סינית.

אפשר אולי לגלוש ל2000.

פורסם

שלום וברוך הבא .

 

אז ככה לדעתי הקלטת הזו שווה ל*** , רצוי ומומלץ להחליף את יחידת הראש (רדיו דיסק) מה גם שיהייה יותר נוח

היום ניתן להשיג אחלה מוצרים ממותג כגון פיוניר קנווד ג'יויסי בכלום כסף ממש .

 

הייתי ממליץ לחלק את התקציב כך :

רדיו דיסק באיזור ה800 ש"ח

רמקולים קדמיים בתצורת קומפוננט - 600 ש"ח

ורמקולים אחוריים 6X9 באיזור ה400 ש"ח

 

אולי תצתרך להוסיף עוד טיפה להתקנה מהסכום - 2000 ש"ח

אבל זה יתן לך סאונד בהרבה יותר טוב

וגם אופציה לשידרוג אם תרצה בעתיד להוסיף מגבר \ סאב וכו.

פורסם
שלום וברוך הבא .

 

אז ככה לדעתי הקלטת הזו שווה ל*** , רצוי ומומלץ להחליף את יחידת הראש (רדיו דיסק) מה גם שיהייה יותר נוח

היום ניתן להשיג אחלה מוצרים ממותג כגון פיוניר קנווד ג'יויסי בכלום כסף ממש .

 

הייתי ממליץ לחלק את התקציב כך :

רדיו דיסק באיזור ה800 ש"ח

רמקולים קדמיים בתצורת קומפוננט - 600 ש"ח

ורמקולים אחוריים 6X9 באיזור ה400 ש"ח

 

אולי תצתרך להוסיף עוד טיפה להתקנה מהסכום - 2000 ש"ח

אבל זה יתן לך סאונד בהרבה יותר טוב

וגם אופציה לשידרוג אם תרצה בעתיד להוסיף מגבר \ סאב וכו.

קודם כל תודה רבה על העצות, רשמתי לעצמי את הכל.

עכשיו יש לי עוד שאלה, אם נגיד בעתיד אני ארצה למכור את הרכב, אפשר יהיה להוציא את כל המערכת הנ"ל ולשים על רכב חדש?

פורסם

יהיה אפשר להעביר.

אם רמקולים קידמיים לא יתאימו, אפשר לעשות הגבהה.

אם רמקולים אחוריים 6 על 9 לא יתאימו, אפשר לחתוך את המגש/למצוא פתרון אחר.

 

הכל אפשרי, רק תשאל לפניי ויעזרו לך.

 

שבת שלום!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

פנל- PIONEER DEHP 4050UB:

 

750 ש"ח

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=687206# :arrow:

 

 

 

 

 

קדמי- מורל פולס:

 

460 ש"ח

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=23401 :arrow:

 

 

 

 

 

אחורי- JBL CS3196:

 

325 ש"ח

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=417684 :arrow:

 

 

 

 

 

יצא 1535 ש"ח

 

תוסיף עוד 200 ש"ח להתקנה, והנה יש לך מערכת

 

 

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
כן אבל בשביל הקומפונט הוא צריך מגבר אז מה עשיתה בזה ?

זהו, זה גם מה שאני באתי לשאול.

בשביל המערכות הנ"ל אני אצטרף מגבר גם?

או שהספק החשמל הרגיל של האוטו מספיק?

להזכירכם FIAT MAREA 98'

פורסם

לא רואה משהו מוזר בקישור שנתתה רק מישהו אמר בסך הכול לא לגעת אז מה?

זה כמו שאנשים אומרים לא לגעת בדום בוס (אני חושב שגם לא כדי לקנות את המגבר עם אתה רוצה משהוא על רמה, אבל עם אתה רוצה לשמוע סבבה ולא יותר מזה אז למה לא)?

×
×
  • תוכן חדש...