Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהודעה קודמת שכתבתי,שאלתי על התקנה של HU חדש בשברולט אימפלה מכיוון שזו לא התקנה רגילה ורציתי לדעת עד כמה היא מסובכת מכיוון שצריך לפרק את כל הדשבורד וצריך גם כרטיס עקיפה ממה שהבנתי,אבל אז עלה לי רעיון,ברכב שלי יש 6 מקומות זאת אומרת 3 מקדימה ולכן אין קונסולה מרכזית באמצע ותיבת ההילוכים היא ליד ההגה כך שיש מקום ברצפה כי זה חלל ריק-חשבתי האם אפשר לעשות חיווט חדש כאילו לא הייתה מערכת ברכב בכלל ולשים את הHU על הרצפה או רעיון נוסף-לשים את הHU בתא הכפפות.האם יש אפשרות לעשות אחד מהרעיונות האלו והאם זה מוזיל בעלות ההתקנה מאשר לפרק חצי דשבורד ולהשתמש בכרטיס עקיפה?

פורסם

אין שום בעיה למקם HU בתא כפפות או כל מקום אחר, אתה רק צריך לסלול לו + חדש, מינוס לתת לשלדה לסלול גם סוויץ במידה ואתה רוצה, כמובן להעביר את הRCA ים או לסלול כבלי רמקולים וזהו. אין שום הבדל, רק תמצא אזור נגיש על מנת שלא להסתכן בהתעסקות מסובכת תוך כדי נהיגה.

 

יש פה כמה תרדים על מיקום HU בתא כפפות, אני ראיתי כמה שמיקומו מתחת להגה, אין סוף לרעיונות.

בשיפוצים

פורסם

תעלה תמונות יהיה יותר פשוט, שנית האם היית אצל בעל מקצוע שאמר לך שיש צורך לפרק את "כל" הדשבורד ולהתקין כרטיס עקיפה? בעיקרון אתה יכול להתקין HU בכל מקום ברכב השאלה זה נוחות התיפעול ואיך זה משתלב חזותית ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...