Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מאזדה מיאטה (MX-5) שנת 2005 , גיר ידני , יד שנייה , 80 אלף ק"מ , צבע כחול , שמורה באדיקות ומושקעת בנדיבות .

מדובר במיאטה שהופיעה בלא מעט אירועים מוטוריים במתחם התצוגה , אם נפגשנו כחברים , אתם תזכרו אותה .

המחיר הנדרש הוא לא פחות מ-135 אלף , כמקובל היום בשוק לשנת 2005 ידנית במצב מכאני מושלם , ואני אדאג למסור אותה עם כמה תוספות עליי .

כשאני אומר לא פחות , אני לא מנהל מכירה פומבית , אני ממליץ לקנות את המכונית עם מה רוב שהושקע בה (לא כל הדברים ימכרו איתה) , והמחיר לכל מה שכן ימכר איתה יכול לנסוק מעל ל-160K (אבל אם זה לא ברור , לא חובה לקנות את התוספות , אני אשמח לפנק את המכונית הבאה שלי בהן) .

סיבת המכירה? האבולוציה הבלתי נמנעת ל-S2000 .

מס' פלאפון : 0544361472 , גלעד (במקרה ולא זמין , נא להשאיר הודעה בתא הקולי - ולציין באילה שעות של היום נוח לדבר אתכם - ואצור קשר) .

 

פרטים כלליים

* כן אני יודע שבפורום הזה אף אחד לא זקוק לפרטים , אבל אחריי שניסחתי לפורום אחר למי יש כוח לשנות :lol:

יצרן : Mazda .

דגם : MX-5 או Miata .

מאז ומתמיד היה נהוג לקרוא למכונית בשם "Miata \ מיאטה" (בשפה הגרמנית משמעות המילה היא פרס או גמול) אך מסיבות מובנות מאזדה בחרו בשם הלא מובן "MX-5" , יתרה מכך ניתן לעתים לשמוע שמכנים את המכונית בשם "Eunos" (על פי מקורות המידע באתר Miata.net ככה נקראת המכונית ביפן , אך כבר נתקלתי בתושבים מארצות שונות שעושים שימוש בשם בזה) .

דור ושנת ייצור : דור 2 (ליתר דיוק 2.5) , שנת 2005 בישראל .

מנוע : מנוע בנזין 1.8 ליטר טורי בעל 4 צילינדרים , DOHC בעל 16 שסתומים , מערכת תזמון שסתומים משתנה (VVT) , קדח\מהלך\יחס דחיסה 3.27\3.35 אינץ'\10.0:1 .

תיבת הילוכים : ידנית בעלת 6 יחסי העברה (ה. ראשון 3.760 , ה. שני 2.269 , ה. שלישי 1.646 , ה. רביעי 1.257 , ה. חמישי 1.000 ישיר , ה. שישי 0.843) + הילוך אחורי .

הנעה : אחורית .

דיפרנציאל : Tochigi-Fuji , מוגבל החלקה .

גלגל תנופה : 8.6 ק"ג

מתלים : המקוריים , עדיין מחפש הרבה נתונים .

מערכת היגוי : יחס 15.0:1 , סיבובים מנעילה לנעילה 2.7 .

משקל בסיס : 1065 ק"ג .

מקדם גרר : 0.36 , עדיין מחפש נתונים אוירודינמיים שונים .

צמיגים : 205/45-16 היקף סופי 1.85637 לצמיגים המקוריים עם החישוקים המקוריים , זוג צמיגים אחורי Bridgestone Turanza ER30 , זוג צמיגים קדמי Pirelli PZero Nero .

חישוקים : שני סטים - המקורי בקוטר 16 אינץ' וברוחב 6.5 אינץ' , לא מקורי בקוטר 16 אינץ' וברוחב 8 אינץ' (גידול של יותר מ-23% ברוחב) .

צבע חיצוני : Strato Blue (Mica) , קוד 25E (הרכב\ABP Q964R 34.17% , Q271 0.35% , Q140 6.02% , Q673 10.41% , Q975S 11.11% , Q766 14.94% , Q065 23.00% הרכב\AWMM 534 25.26% , 971 2.00% , 333PB 9.21% , 245 18.39% , 332VA 21.73% , 342 23.50%) .

לצפייה בסרטון וידאו קליפ באתר YouTube בו ג'רמי קלרקסון סוקר את ה-Miata NB : יש ללחוץ כאן .

לצפייה בעלון\קטלוג המכונית (קובץ PDF) : יש ללחוץ כאן .

 

טיפולים ומצב מכאני

מאז שהייתה בבעלותי , ועד שהגיעה ל-80,000 ק"מ , טופלה המכונית כל 5,000 ק"מ בטיפול תקופתי ובכלל תוחזקה באופן רדיקאלי .

הטיפולים התקופתיים נעשו לסירוגין , כך שבכל 10,000 ק"מ נעשה הטיפול במוסך "רכב דוד" (מאזדה פורד מרכזי) , ובכל 5,000 ק"מ (כלומר טיפול ביניים בין הטיפולים התקופתיים) נעשה הטיפול במוסך "הכוכב" (מרצדס מרכזי) .

כמו כן נעשו תחזוקות אחרות מבעוד מועד , בינהן : הוחלפו בלמים , פלאגים , נוזלי בלמים , נוזלי קלאץ' , שמן דיפרנציאל , נוזל ראדיאטור , ובכל 10,000 ק"מ תחתית המרכב וצנרת הפליטה צופו בחומרי מגן המיועדים לכך וחלקים שונים במכונית סוככו .

לגבי ה-"מחלות" שבהן ידועות ה-NB , גם כאן הכל טופל , ובין היתר פנסי החזית וגומיות האיטום של הגג הוחלפו במסגרת האחריות .

המכונית מתודלקת רק ב-98 אוקטן ורק בתחנות מסוימות , אני מוודא את קידום ההצתה אחריי כל תדלוק .

 

שטיפות ומצב אסטטי

שטיפה ידנית , בעצמי כמובן , אחת לשבוע בשימוש עם החומרים הטובים ביותר ובהקפדה על טכניקות מיוחדות .

כל המכונית נוקתה עד ליסוד , זה אומר לא רק מה שרואים - אלא גם תחתית המרכב , כל חלקי המתלים וההיגוי (כמה אנשים אתם מכירים שזוחלים מתחת למכונית בגובה 25 ס"מ כדי לנקות את עצמות העצה?) , הברשה של בתי הגלגל וכל השאר .

מבחינת ווקסים ובכלל ציפויים לצבע , המכונית עברה כל חצי שנה ציפוי גלייז , ובכל חודש (לעתים כל שבועיים) עברה משיכה בציפויים שונים (ווקסים בגדול , בד"כ שכבות ראשונות על בסיסים סינטטיים בעלי תכולה גבוהה במיוחד של סיליקונים ופולימרים , ושכבה סופית על בסיס טבעי כמו קרנאובה) ומובחרים (Meguiars , Mothers , Zymol , Swissvax , Zaino ועוד) .

בכל החניות בבית , ובכל הממושכות מחוץ לבית שאינן בחניון מקורה , המכונית כוסתה בכיסוי .

 

Pic-01_30.03.07-Latron-LowRes.jpg

 

Body_picNo-1_Low.jpg

 

Body_picNo-2_Low.jpg

 

Body_picNo-3_Low.jpg

 

Body_picNo-4_Low.jpg

Body_picNo-5_Low.jpg

 

Interior_PicNo-1-LowRes.jpg

 

UnderTheHood-_PicNo-1-LowRes.jpg

 

PromotionEvent-No.4-30.03.07_PicNo-14.jpg

 

Pic-03.jpg

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כבר לא מוכר!

לרגל נסיעה החלטתי להשאיר לעצמי את המכונית , כשאחזור יהיה אקטואלי שוב .

בינתיים ממשיך לחפש GT , גם S אבל על אש נמוכה יותר - בהודעות פרטיות .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...