Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

פרויקט האוטוקר יצא לדרך,הוחל בפרוק הגריל והגג הכפול שיחודי לישראל,אלוה ככל שניתן את השיפוץ בצרוף תמונות.

Icam0014.jpg

Icam0015.jpg

Icam0017.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומישהו הרי עבד עליו כל השנים האלו!

לאחר התאונה המצערת שקרתה לרגל השלישית שלו, הוחלט למכור את המשאית

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר התאונה המצערת שקרתה לרגל השלישית שלו, הוחלט למכור את המשאית

כן, אבל איילו ביצועים היו לו עם הז## הנוסף שצמח לו!:wink::-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל איילו ביצועים היו לו עם הז## הנוסף שצמח לו!:wink::-D

רק חבל שהוא לא למד לישלוט בכל ארבעת הידיים שלו... ;-):-P

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה אמנון יוגב על המאק אר 600 כשעבד אצל יואל ליבר ועוד אף 700 של ליבר ,התמונות באדיבות מוזיאון התחבורה של רוני שרון ,

Icam0029.jpg

Icam0024.jpg

Icam0027.jpg

Icam0022.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המק העתיק ברעננה

IMG_3464.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו כשאני רואה את התמונה של המאק, עולה לי שאלה שמזמן רציתי לשאול:

 

למה חלק מבעלי המשאיות שיש להן מנוף מחנים אותן עם המנוף פרוש כלפי מעלה? למה זה טוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד חשבתי שככה יותר קשה לגנוב,כלים הנדסיים חונים הרבה פעמים כשהכפות שלהם חוסמות או תופסות כלי אחר.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו כשאני רואה את התמונה של המאק, עולה לי שאלה שמזמן רציתי לשאול:

 

למה חלק מבעלי המשאיות שיש להן מנוף מחנים אותן עם המנוף פרוש כלפי מעלה? למה זה טוב?

חלק מבעלי המשאיות פשוט פרנואידים ,ומנוף שמונף מעלה מאפשר להם לראות שאף אחד לא הזיז

אותו מהמקום. כמו כן במנופים כבדים רצוי בזמן חניה להוריד קביים כדי לחסוך משקל מהקפיצים

של המשאית.

 

חלק אחר של מנופאים נוטים לעשות זאת, לצורכי פרסום נטו. טוב או לא טוב? כל אחד והשריטה שלו כמו שאומרים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה בדיוק לפני 30 שנה ב1976 הדי אמים של מפעלי תובלה כשפתחו את קו נחל צין אילת.
זכרונות מימים עברו..

יצא לי לעבוד שבוע בערך על די אם לפני כמה שנים (מיכלית מים). זה היה שבוע של סיוט

כל סוף יום עבודה לקח לי לפחות 4 חצאים של גולדסטאר להירגע מהאוטו הזה, הילוכים שמשתלבים

על השפיץ של ה1657 סל'ד טעות של סל'ד 1 או 2 לכל כיוון ובעיטה בעוצמה של פרד מתקבלת מהידית

הילוכים, לסובב את ההגה צריך זוג ידיים של מתאגרף.שלא לדבר על הרדיוס סיבוב של קטר רכבת.

 

בקיצור מאז אותו שבוע ,אני מצדיע לנהגים הוותיקים ממני שהצליחו לעבוד תקופות ארוכות על הכלים האלה. היום אני על מרצדס אקטורס חדשה..כמובן שאין בסיס להשוואה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקר טוב ,בעלי המשאיות עם המנופים מחנים את המשאיות, מורידים רגליים ומניפים את המנוף למעלה נגד גניבת הרכב בגרירה,שכן צריך להניע למלא אויר ,להפעיל את הפרטיק אוף, המשאבה ההידאולית ואז לקפל את המנוף ,היו פשוט באים עם גרר ומרימים את באוטו ללא הפעלת האיתוראן,כך בצורה הזאת מקשים על הגנבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקר טוב ,בעלי המשאיות עם המנופים מחנים את המשאיות, מורידים רגליים ומניפים את המנוף למעלה נגד גניבת הרכב בגרירה,שכן צריך להניע למלא אויר ,להפעיל את הפרטיק אוף, המשאבה ההידאולית ואז לקפל את המנוף ,היו פשוט באים עם גרר ומרימים את באוטו ללא הפעלת האיתוראן,כך בצורה הזאת מקשים על הגנבים.

שרוליק, איפה שמעת שגנבו משאית בגרירה ? אני לתומי חשבתי ששמעתי\ראיתי את כל השיטות כבר.

 

אני שואל ברצינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע ביקרתי את אמנון חורש מראשוני מפעליי תובלה כשכולם היו עוד בני קיבוצים מספר 8 לדבריו,הוא עבד על אוטוקר מפלצת מספר פנימי 154 וחי כל השנים באילת,יש לו מסגרייה בה הוא בונה ומשפץ יאכטות,וגם מוביל אותם בעצמו מהמרינה באשקלון לאילת או ממנה,יש לו מאק אף 700 מודל 80 עם עגלה מיוחדת,בעבר הרחוק היה לו אוטוקר.

 

הנה כמה תמונות.

Icam0036.jpg

Icam0033.jpg

Icam0028.jpg

Icam0038.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...