Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כפי שמעידות מס' הודעות שלי בנושא, יש לי בעיית רעידות בסרק באיפרזה 96 אוטומטית.

ניקוי מנוע צעדים וכן שימוש בגולד לייבל לא פתרו את הבעיה.

ביצעתי קריאת תקלות לרכב, קיבלתי קוד 24 - IDLE AIR CONTROL SOLENOID. לא ברור לי באיזה רכיב מדובר (זה לא מנוע הצעדים, להבנתי). אודה למי שיאיר את עיני.

פורסם

IDLE AIR CONTROL - זוהי אכן בקרת אויר בסרק.

ניסית להחליף מנוע צעדים מרכב אחר ? אולי המנוע פשוט גמור ?

ביצעת ניקוי בית מצערת ותעלת האויר שבה ?

פורסם

לא ביצעתי ניקוי בית מצערת ולא בדקתי מנוע צעדים אחר. אנסה זאת בהקדם. השאלה היא האם קוד התקלה לא מצביע על רכיב תקול אחר, כי הוא מדבר על סולונואיד מסויים שאינני יודע מהו.

פורסם

אוקי, תיקון. הקוד אומר תקלה במנוע צעדים...

מאחר וניקוי לא עזר, ומחיבור של הקונקטור למנוע כשהוא מפורק נראה שהוא לא זז בכלל, כנראה שצריך להחליף מנוע צעדים.

האם למישהו יש מושג לגבי עלויות של מנוע כזה (חדש/תחליפי/מפירוק)?

פורסם

עלויות לא. אבל כיצד לבדוק את מנוע הצעדים כן.

נתק את הקונקטור שלו ומדוד עליו בין שני החוטים התנגדות 11 אום.

בקונקטור שמתחבר אליו בדוק מתח 11-14 וולט, בין מס' 2 לגוף, כאשר הסוויצ' דלוק.

"ומחיבור של הקונקטור למנוע כשהוא מפורק נראה שהוא לא זז בכלל" זאת אינה בדיקה רצינית.:-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
עלויות לא. אבל כיצד לבדוק את מנוע הצעדים כן.

נתק את הקונקטור שלו ומדוד עליו בין שני החוטים התנגדות 11 אום.

בקונקטור שמתחבר אליו בדוק מתח 11-14 וולט, בין מס' 2 לגוף, כאשר הסוויצ' דלוק.

"ומחיבור של הקונקטור למנוע כשהוא מפורק נראה שהוא לא זז בכלל" זאת אינה בדיקה רצינית.:-P

דוד.

התנגדות כנראה תקינה (נתן 12 אום)

 

מתח בקונקטור - נמוך ביותר (0.8 וולט). למרות זאת, ניתוק של הקונקטור כאשר המנוע פועל, מכבה את המנוע.

קשה מאוד לראות לאן הולך הקונקטור (מתחבר לצמת חוטים שנכנסת מתחת לסעפת היניקה). האם ייתכן שיש נתק, או שזו בעיה במחשב?

פורסם

חבר, אם ניתקת והמנוע כבה סימן שמנוע הצעדים עובד, אגב הקוד נרשם כי אתה ניתקת את המנוע צעדים (אולי מישהו לפניך ניתק.)

רק שהנורה דולקת קבוע בנסיעה סימן שיש תקלה

 

נתק מינוס לכמה דקות ואפס את מחשב ניהול המנוע.

 

בנושא של רעידות אתה צריך לפרק ולנקות את מנוע הצעדים עם התעלה שלו (4 ברגים וניתו הקונקטור)

נקה טוב טוב עם ספריי קרבורטורים

רצוי להחליף את האטם בין התעפת לתעלה שניקית.

 

שיב לב התמונה לא הכי ברורה אבל בטוחני שתסתדר

באדום מוקף מנוע צעדים והתעלה שלו

בורוד סגול הקונקטור

בצהוב שני ברגים ומנוע הצעדים יוצא

בטורקיז 4 ברגים שמפרקים את התעלה של מעקף האויר שסביר להניח שלא ניקו אותה מעולם

 

תתפלא כמה שזה יעזור

 

בנוגע לבדיקה שיצא לך מתח נמוך סביר להניח שלא ביצעת את הבדיקה כראוי.

מניסיון רב באימפרזות בשנתונים אלו הסיכוי שיש נתק בצמה הוא אפסי וגם מנוע הצעדים מאד מאד אמין

 

נקה טוב טוב כפי שאמרתי וחזור לדווח

בהצלחה

ללא שם.JPG

פורסם

התמונה ברורה מאוד - תודה רבה, אני אנסה ואחזור עם עדכונים. היכן ניתן להשיג את הגומיה שבין התעלה לסעפת (ניסיתי לפני כמה ימים לפרק אותה והיא היתה דבוקה חזק מאוד לסעפת, כך שאני מניח שאחרי שאוציא אותה הגומיה תתפורר לגמרי)?

פורסם

סביר להניח שהאטם יחתך לשניים, חצי על התעלה וחצי על הסעפת יניקה, האמת שאפשר להסתדר בלי אבל לא מומלץ.

אני מניח שאפשר להשיג בחנויות חלפים טובות או במוסכי סובארו השונים

 

אחרי שתפרק את 4 הברגים עם מברג איכותי מכה קלה והתעלה תצא

×
×
  • תוכן חדש...