Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה על מקום בצפון,כינרת,נהר כולשהו וכו להתמקם בו לכ-3 יום.

הדרישה היא שלא יהיו ערסים בסביבה שיפריעו את מנוחתנו,מקום שניתן להלדיק בו מוזיקה,שולחנות כיסאות וכו..

פעם אחרונה הייתי בכינרת בחוף דוגית,ממש אהבתי,אבל מחפש משהו אחר אולי,במיוחד שהכינרת נהפכת לירקון.

אה וכמובן שניתן יהיה למקום אוהלים לכ-10 איש,ורצוי מאוד בלי סיכון של נחשים.:x

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תודה צביקה.

מאזדה 3,לא ממש אהבתי את הגושרים,די מלוכלך והרבה בני דודים לפי מה שאני זוכר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני הייתי בשבוע שעבר בחורשת טל.

הניקיון סביר, המים קרים והכמויות האדירות של בני הדודים לא ממש הפריעו. הם לא עושים בעיות.

אפשר שם גם להקים את האוהל ממש צמוד לאוטו, שזה פלוס רציני מבחינתי.

פורסם

אם מקום לא מסודר בא בחשבון..

מתחת לגשר אריק..על נהר הירדן..יש כמו חורשה קטנה עם קרחת יער על הנהר.. בעבר היינו ממקמים שם אוהלים כל שנה..מקום די מבודד.. הבעיה היחידה היא שאין שירותים מסודרים(בעיקר לבנות הבעיה) ואין תאורה כך שצריך לדאוג לגנרטור או המון נרות בלילה וכמובן מדליקים מדורה בלי קשר.

לא נראה לי שהרבה מכירים את המקום ככה שבכל מקרה צפיפות אין שם כי המקום קטן.

פורסם

שי,אפשר קצת פרטים על קיבוץ דפנה?

למגיב מעליי,אנחנו מצויידים בגנרטור.האם המקום רחוק יותר מהכינרת בערך?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
שי,אפשר קצת פרטים על קיבוץ דפנה?

למגיב מעליי,אנחנו מצויידים בגנרטור.האם המקום רחוק יותר מהכינרת בערך?

רחוק ביחס לאיפה?

תפתח מפה..תראה היכן גשר אריק ביחס לכינרת(לא רחוק) ותחליט,אם יש גנרטור ואתם מוכנים ללהתפנות בצימחיה..מקום אידאלי..

פורסם

בשביל מה שאתה מתאר, לדעתי לא תמצא מקום טוב יותר מדוגית.

גם בשיא העונה יש עדיין מרחקים גדולים בין האוהלים.

 

חורשת טל? :shock: הצילו, חס וחלילה, בטח לא בשיא העונה.

אי אפשר לזוז ולי דווקא כן הפריעו בני הדודים.

 

אם אתם מצוידים בגנרטור,

אפשר לבחור כל חניון שהוא ברמת הגולן,

שהוא פשוט קרחת יער עם שלט. שקט ובידוד מובטחים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...