Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים,

רציתי לדעת אם הציוד שקניתי הוא טוב ואיכותי..

 

רמקולים אחוריים Kenwood 6x9 - 450Watt, 90RMS (מחוברים למגבר על ברידג' אחד)

רמקולים קידמיים Pioneer 5.25" - TSG1311R 130Watt (מחובר ישירות למערכת- Front R/L)

סאבוופר Magnat Xpress 12" - 400Watt, 200RMS התיבה סטנדרטית עם פורט פתוח

מערכת (פאנל) Pioneer - DEH-P4950MP

מגברים:

1. 4 ערוצים- Platinum Audio USC9980-1000Watt

2. ערוץ 1- Lightning Audio (Bolt) 1x250 RMS

קבל של Lanzar 1.6 Farad (מחובר למגבר מונו בלוק)

2 כבלים RCA של חברת Rockford (צבע אדום שקוף כזה, הראשים בצבע אדום ושחור)

חיווט עבה יחסית, גידים קטנים, מהמגבר לרמקולים ולסאב (לא הרגיל שמקבלים עם קניית הרקולים)

פורסם
אהלן אנשים,

רציתי לדעת אם הציוד שקניתי הוא טוב ואיכותי..

 

רמקולים אחוריים Kenwood 6x9 - 450Watt, 90RMS (מחוברים למגבר על ברידג' אחד)למה??זה אומר שאתה שומע מונו.

רמקולים קידמיים Pioneer 5.25" - TSG1311R 130Watt (מחובר ישירות למערכת- Front R/L)סביר לרמקול ללא הגברה

סאבוופר Magnat Xpress 12" - 400Watt, 200RMS התיבה סטנדרטית עם פורט פתוח נחמד

מערכת (פאנל) Pioneer - DEH-P4950MP

מגברים:

1. 4 ערוצים- Platinum Audio USC9980-2.לא משהו בכלל

ערוץ 1- Lightning Audio (Bolt) 1x250 RMS זה נתון ב2 אוהם ב4 אוהם הוא 150 הוא יכול להרים את הסאב בסבבה

קבל של Lanzar 1.6 Farad (מחובר למגבר מונו בלוק)מיותר לחלוטין,אם כבר תחבר גם למגבר השני

2 כבלים RCA של חברת Rockford (צבע אדום שקוף כזה, הראשים בצבע אדום ושחור)סבבה

חיווט עבה יחסית, גידים קטנים, מהמגבר לרמקולים ולסאב (לא הרגיל שמקבלים עם קניית הרקולים)

 

התשובות באדום.

עכשיו תגיד כמה כסף ונוכל להתייחס לעניין המחיר.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

את המערכת קניתי שנה שעברה

 

המחירים הם:

.1. רמקולים קנווד - 500 שקל,

.2. רמקולים פיוניר - 250 שקל,

.3. סאב-וופר - 440 שקל (כולל תיבה),

.4. מערכת (פאנל) פיוניר - 1000 שקל עם 3 שנים אחריות מקורית של עוזי רדיו,

.5. מגבר פלטינום אודיו - 400 שקל,

.6. מגבר לייטינג אודיו (בולט) - 400 שקל,

.7. קבל של לנזר - 300 שקל,

.8. סט חיווט + 2 כבלים RCA של רוקפורד - 220 שקל,

 

וזהו.. ההרכבה בלי כסף.

 

 

רציתי להגיד עוד משהו על הדרך..

כשאני שם מוזיקה בווליום גבוה אני מרגיש שאני בתוך חלל של מוזיקה כאילו המוזיקה ממש משתלטת על כל פינה ברכב והאיכות חבל על הזמן

אבל יש משהו אחד שמטריד אותי כשאני מרים ווליום חזק האוזניים כואבות, למשל אצלי בבית ברמקולים של המחשב (דיי חזקים) אני לא מרגיש כואב באוזניים

מה הפאק פה?

פורסם

צליל עם רעש מזיק לאוזניים יותר מצליל נקי באותה עוצמה...

יכול להיות שהצלילים לא באיכות כל כך גבוהה שזה כבר מכאיב בעוצמה מסויימת.

פורסם

יכול להיות ששהגדרות גבוהות מדיי.

 

או שהטרבל גבוה מדיי וגורם לך לכאב ראש. אפילו יכול להיות שזה הטוויטרים.

 

תשים ווליום חזק, תשחק עם ההגדרות ואז תראה.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

 

למשל אצלי בבית ברמקולים של המחשב (דיי חזקים) אני לא מרגיש כואב באוזניים

מה הפאק פה?

 

 

 

כי אתה נמצא בחלל גדול יחסית, וברכב החלל קטן בהרבה

 

כמו שנאמר מעליי- תנסה לשחק עם ההגדרות

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

גם לי היה את זה פעם.. הייתי יוצא עם אוזניים אדומות מהאוטו...

זה היה מהטויטרים, הם היה מהזבל האלה של ה-50 שקלים.

 

איזה טויטרים ישלך ?

Beeeeeeeiiiitch !!!!!

×
×
  • תוכן חדש...