Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן ברלינגו 1.9D 98, כיוון משאבת סולר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

חבר קנה ברלינגו היום, עשינו לו בדיקה במכון רישוי, האוטו עבד 270 אלף קילומטר,

עשה ראש מנוע, הוחלף רדיואטור חימום, ורדיאטור קירור, ועבר פעם שיפוץ משאבת סולר.

 

בבדיקת לחץ הראה 41 42 39 41 אם אני לא טועה, הייתה סטייה של 3.

 

אבל צריך לסחוט את הדוושת גז שהאוטו יזוז טוב. יש איזה רכיב חשמלי על המשאבה שניראה כמו מנוע חשמלי קטן, הוא לא מחובר, הבן אדם אמר שעשו ראש מנוע לא חיברו אותו, טענו שלא צריך את זה.

 

איך אפשר לכוון את המשאבה או לחילופין לראות שזה באמת הבעיה.

 

בבדיקות הספק המנוע הגיע ל49, הוא אמר שזה חצי מהנתון האמיתי כי זה מחולק ל2,

 

הוא אומר זה מנוע 70 כוחות סוס אבל בבדיקה יצא כמעט 100 כוחות סוס לפי הנתון הזה, ניראה הגיוני ?

 

אני יצלם את הדף וידביק אותו פה.

 

תמיר

פורסם

סחיבה זה דבר יחסי.

 

אם הגעת למצב שאתה "סוחט" את דוושת הגז ואז האוטו "זז טוב" , אתה כבר במצב טוב.

 

הקיצר, האוטו עם 270000 קמ', לא צעיר, מי שקונה כזה אוטו, לדעתי, שלא יצפה לביצועי נהיגה, אלא לביצועים בדמות תא מטען גדול,

 

פעם הייתי רושם חיסכון בדלק (סולר) אבל אני שנה לא בארץ, ואין לי מושג מה מחירי הסולר.

 

הקיצר ,אני מאחל לו שלא יהיו לו בעיות עם האוטו, ושזו תהיה בעייתו, - הסחיבה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

49 כ"ס בגלגלים זה הספק סביר לברלינגו 1.9 משומשת.

 

כל מי שעובר לברלינגו ממכונית בנזין פרטית מקבל "הלם" ומרגיש שהאוטו לא זז. אחרי כמה זמן מתרגלים. נהיגה בדיזל אטמוספרי תמיד מצריכה לחיצה חזקה על הגז, הרבה יותר חזקה מכל מנוע בנזין.

 

אל תיגע כרגע בכיוונים של המשאבה. תחליף פילטר סולר, זה יכול לשפר משמעותית את הסחיבה.

 

 

Guest תמיר .א.
פורסם

נסענו בברלינגו לא פעם אחת, והספציפי הזה הוא סוחב פחות.

 

במכון רישוי אמרו שצריך לעשות כיוון משאבה.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...