Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום התקנתי קלפים לבנים בלוח שעונים אצלי,הונדה סיויק סדאן 94',תמונות מצורפות להודעה.

 

מי שרוצה את הפרוייקט כולו והסבר מוזמן להגיב פה ואני העלה תמונות + הסבר.

 

יום טוב.

מודלק-יום.jpg

לילה1.jpg

יום.jpg

פורסם

תודה,

 

שלא תחשבו שאני ערס או משהו ומתלהב מהשטויות האלה פשוט נראה לי יפה יותר מהתאורה המסכנה של הרכב במקורי.

פורסם

ניתן להשיג כאלה בארץ?

אם תוכל תעלה את כל השלבים + פירוט ככה מי שירצה יוכל לנסות להרכיב לבד!

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

לפי מה שהבנתי יש דומים או אולי אפילו אותו הדבר, תבדוק ביד2

ההבדל היחיד הוא בסוג האור הפלסטיק ובהדפסה, שלי MADE IN USA :-)

 

אני אעלה מחר את כל הפרוייקט.

פורסם

fish שמעתי ש18% מההספק :lol:

 

MaZDa MaN אין לי דרך לברר תעשה חיפוש ביד 2 כפי שהזכרתי קודם ותמצא מקומות שמתעסקים בזה.

 

את שלי הזמנתי מחו"ל.

פורסם

זה היה רמז לפורום שבו פתחת את השירשור :roll:

 

דרך אגב- אני דווקא אהבתי (בניגוד לכמה אנשים שטוענים שזה ערסי)

פורסם

STAS-S, יצא יפה מאוד, היכן התקנת?

גם אני רכשתי לא מזמן קלפים לבנים עם תאורת פלסמה ללוח השעונים של ה-Z3 שלי (הוזמן מאיביי הגרמני) אך עוד לא הספקתי להתקין, היכן ביצעת זאת? (הערכה שלי כוללת מתג המשמש כבורר עוצמה + מתג החלפה לצבעים כחול/ירוק).

 

תודה, לירון.

פורסם

ba323f תודה לך.

 

Road-z-ter הרכבתי לבד,המתגים גם היו כלולים בערכה שלי פשוט חתכתי את ה+\- שלהם וחיברתי לאור ברכב שידלקו רק כשאור דלוק לא רציתי להסתבך יותר מידי עם הבורר עוצמה לדעתי לא צריך אותו כלל.

אם אתה מאיזור פתח תקווה מוכן לעזור לך בהרכבה,דיי פשוט.

 

fish התלבלבלתי בפורומים :roll:

×
×
  • תוכן חדש...