Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום הנהדרים!

אני מתכנן על פורד מונדיאו שנת 2004 דגם גיהה .

מישהו יודע אולי מה סטנדרט האבזור ברכב זה?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

בקרת אקלים, 6 כריות אוויר, כיוונון מלא של הגה ומושבים (מושב נהג זז מעלה-מטה חשמלית), חישמול מלא (מראות, חלונות), מערכת שמע, בקרת שיוט (לשתיהן שליטה מההגה). חישוקים קלים.

 

מכונית נוחה, מהנה, מרווחת ואיכותית למדי. צריכת דלק לא מרשימה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בקרת אקלים, 6 כריות אוויר, כיוונון מלא של הגה ומושבים (מושב נהג זז מעלה-מטה חשמלית), חישמול מלא (מראות, חלונות), מערכת שמע, בקרת שיוט (לשתיהן שליטה מההגה). חישוקים קלים.

 

מכונית נוחה, מהנה, מרווחת ואיכותית למדי. צריכת דלק לא מרשימה.

 

רוני

 

 

צריכת הדלק סבירה בהחלט(יחסית למשפחתית גדולה ששוקלת קרוב לטון וחצי,יחסית לקליאו במשקל נוצה היא אכן לא מרשימה) ואינה יוצאת מהכלל בקבוצה.

מנסיון של 4 שנים(מונדיאו 2002) נסיעה רגועה משוכללת בעיר ומחוצה לה מניבה צריכה של 1 ל-9.5.

 

לזכותה :מושבים קדמיים מאוד נוחים,הגה פנטסטי עם המון פידבק,שלדה מאוזנת,זאת ככל הנראה המשפחתית הגדולה האירופאית האמינה ביותר מהשנים הנ"ל,המון מקום מאחורה כמעט כמו ב-C5,אחזקה סבירה,תא נוסעים עמיד-הפלסטיקים מחזיקים מעמד יפה ולא מתפרקים או מתקלפים.

 

 

לחובתה:גיר איטי ומיושן-העברות הילוכים לא חלקות לעיתים גם נשמעות חבטות,סחירות גרועה,השוק מוצף במונדיאו מליסינג וקשה למצוא רכב פרטי שמור,בידוד רעשים לא מרשים-רחש צמיגים ורוח בולט במהירות שיוט בינעירונית,אין ESP.

turboy

פורסם

לא טענתי שצריכת הדלק איומה ונוראה. טענתי שהיא לא מרשימה ביחס לקבוצה וזה אכן נכון - אצל רוב המתחרות של המונדיאו תשיג 1:10 ומעלה בשימוש רגיל. אצל חלקן אפילו משמעותית יותר טוב.

 

מעבר לכך אתה צודק בכל מה שאמרת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
צריכת הדלק סבירה בהחלט(יחסית למשפחתית גדולה ששוקלת קרוב לטון וחצי,יחסית לקליאו במשקל נוצה היא אכן לא מרשימה) ואינה יוצאת מהכלל בקבוצה.

מנסיון של 4 שנים(מונדיאו 2002) נסיעה רגועה משוכללת בעיר ומחוצה לה מניבה צריכה של 1 ל-9.5.

 

לזכותה :מושבים קדמיים מאוד נוחים,הגה פנטסטי עם המון פידבק,שלדה מאוזנת,זאת ככל הנראה המשפחתית הגדולה האירופאית האמינה ביותר מהשנים הנ"ל,המון מקום מאחורה כמעט כמו ב-C5,אחזקה סבירה,תא נוסעים עמיד-הפלסטיקים מחזיקים מעמד יפה ולא מתפרקים או מתקלפים.

 

 

לחובתה:גיר איטי ומיושן-העברות הילוכים לא חלקות לעיתים גם נשמעות חבטות,סחירות גרועה,השוק מוצף במונדיאו מליסינג וקשה למצוא רכב פרטי שמור,בידוד רעשים לא מרשים-רחש צמיגים ורוח בולט במהירות שיוט בינעירונית,אין ESP.

 

 

תודה על התגובות.

רכשתי את המונדיאו, אמנם מליסינג כי אכן אין פרטיות למכירה.

107K , בדיקה יצאה נקייה לחלוטין חוץ משריטות וקשקושי פח למיניהם (ברזילאי מהפורום בדק במכון שלו)

 

לסיכום:

הרכב נהדר, נוסע נהדר, מהיר, נוח, מרשים, פשוט מקסים.

לדעתי יש ברכב שלי בעייה כלשהיא בצריכת הדלק, אחרי בדיקה מעמיקה וחישובים שלי ושל מחשב הרכב נראים הנתונים הללו:

14.8 ליטר ל100 קילומטר = 1/6.75

מפחיד משהו לא?

הנסיעה שלי רגועה מאוד, עירונית בלבד, חצי עם מזגן וחצי בערב ללא מזגן...

 

מה יכולה להיות הבעייה? האם יש משהו שאני יכול לבדוק\לעשות לבד?

 

תודה לעונים.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

בפקקים - בקלות.

בכביש מהיר - אפשר להתקרב אפילו ל-8 ליטר ל-100 ק"מ.

 

בכל מקרה אני הייתי מחליף מיד שמן מנוע, שמן גיר, פילטר שמן, פילטר אוויר, פלאגים, פילטר דלק וכו'

אפ תקנה הכל בחנות לחלקי רכב - יעלה לך כ-400 ש"ח.

במוסך (לא מורשה של נזק מוטורס) יקחו לך על שעת עבודה אחת.

 

לדעתי שווה כל שקל (בלי שום קשר) ועשוי לשפר צריכת דלק.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
בפקקים - בקלות.

בכביש מהיר - אפשר להתקרב אפילו ל-8 ליטר ל-100 ק"מ.

 

בכל מקרה אני הייתי מחליף מיד שמן מנוע, שמן גיר, פילטר שמן, פילטר אוויר, פלאגים, פילטר דלק וכו'

אפ תקנה הכל בחנות לחלקי רכב - יעלה לך כ-400 ש"ח.

במוסך (לא מורשה של נזק מוטורס) יקחו לך על שעת עבודה אחת.

 

לדעתי שווה כל שקל (בלי שום קשר) ועשוי לשפר צריכת דלק.

 

 

היי,

אתייחס לעצתך ואקח את הרכב לטיפול מחר במוסך המורשה.

בכל אופן, אתה חושב שבנסיעה רגילה בעיר (אני גר בבאר שבע, אין לנו ממש פקקים) צריכת הדלק אמורה להיות 14.9/100?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

נראה לי קצת גבוה.

וסליחה על הכללות - אבל לא הייתי הולך למוסך מורשה של דלק מוטורז.

להיפך - הייתי מתרחק כמה שיותר.

אתה צריך דברים פשוטים וכלליים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...