Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב יד שניה שנת 2002 והרכב קיבל את התוצאות הבאות, ברצוני לדעת אם תוכלו לעזור לי להבין מה פירושן והאם כדאי לוותר או לתקן את הבעיות:

 

1.מאפייני בלמים: בלם חניה \ עזר - בלימה לקויה, בלמים קדמיים - לתקן צלחת\דיסקים\תופים

2.מערכת הנעה: גל הנע \ ציריות - מרווחי יתר, תיבת הילוכים ידנית - נקישות יתר החלפה לקויה

3.גאומטריה של המיתלים: מיתלה קדמי - לתקן,לכוון מרווחי יתר נקשירות יתר, מערכת היגוי - נקישות יתר, צמיגים וגלגלים - צמיגים לא תואמים.

4.מאפייני מנוע: בלוק מנוע - נזילת מים, החלף תומכים, נזילת שמן, ראש מנוע - נקישות \ רעש יתר בגל הזיזים, רעש שסתומים, נזילת מים לתיקון, מערכת תיזמון - החלף רצועת זימון לפי הוראות היצרן.

5. סריקת שילדה: תקוני מרכב, משמעוית שולית, כנף קדמית ימנית הוחלפה, כנף קדמית שמאלית הוחלפה, מרווחים לא תואמים בחלקי מרכב.

מצב פנימי: חלקי פלסטיק פגומים, לתיקון מראות פנימי \ חיצוני.

תקוני מרכב משמעות נמוכה: סימני פגיעה לפנים, סימני פגיעה דופן ימין, סימני פגיעה דופן שמאל, מעיכות, תקוני מרכב וצבע, הוחלפו חלקי מרכב, מכסה מנוע הוחלף, פח חזית פגום\הוחלף.

 

עמודים, צבע עמודים לא מקורי.

 

 

האמת אחרי שאני כותב את כל זה כאן, נראה שיש יותר מדי בעיות, אשמח אם תתנו את חוות דעתכם :)

 

ירון

פורסם

מלבד תוצאות המרכב אשר מעידות על רכב אשר עבר פגיעות חניה/רמזור שמתבטאים בירידת ערך שולית של אחוזים ספורים/בודדים. שאר טופס הבדיקה אינו מעיד על טיב הרכב ויכול להיות דו-משמעי(כסת"ח או בלאי מוגבר).

לא הייתי מסתמך על טופס הבדיקה הזה בהחלטה, האם לקנות את הרכב...

פורסם

סע למוסך מורשה וקבל הצעת מחיר לתיקון כל אלה

 

אם המחיר גבוה מדי - שוחח עם הבעלים על השתתפות\פשרה

 

לא טוב מספיק? יש עוד ים פיג'ואים 206 בחוץ.. :)

 

שבוע טוב לכולם\ן

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שוב, קשה לנעוץ את האצבע על נקודה/ות מסויימת/ות בדו"ח שעליהן ניתן לומר בבירור: "את זה צריך לתקן".

קח את הרכב למוסך ע"מ שיעבור איתך על הדו"ח וישווה אותו לרכב.

פורסם

הרכב הזה כנראה עבר תאונה דיי רצינית מקדימה,הולפו שם כל החלקים האפשריים בחלק הקדמי.

 

הנושא שעוד מדליק נורה אדומה זה תיקון הדופן בשני הצדדים ותיקון בעמודים!

 

הרכב הזה לא עבר פגיעה בחניה או ברמזור.

 

תבדוק טוב שאין לרכב פגיע בשלדה,כי לפי התיאורים שלך נשמע שזה מאוד סביר!

 

קח בחשבון שרכב קבריו,יותר חלש מבנית בדרך כלל לאומת רכב מקביל עם גג והרבה פחות בטיחותי.

 

אם הרכב עבר תאונה קשה ויש לו פגיעה בשלדה הנושא יותר חשוב ברכב מסוג זה לאומת רכב בעל גג רגיל,ויכול להתבטא מאוחר יותר בתקלות משונות ובשינוים בסימטריה במידה ולא תוקן כראוי.

ובמילים אחרות,במידה ויש לרכב פגיעת שלדה,או קצה שלדה חפש לך רכב אחר,לא חסר 206CC על הכביש

פורסם

קח את הרכב למוסך, אתה תראה שאפילו במוסך המרכזי הם לא יקבעו שיש כל כך הרבה ליקוים ויתקנו רק את מה שצריך.

 

אני רכשתי 206CC שהייתה שנה על הכביש, טופס הבדיקה נראה הרבה יותר טוב משלך אבל עדיין היו ליקוים לרכב בן שנה. הבודק הסביר ואמר שהרכב חדש לגמרי אבל יש דברים שהם מחויביים לרשום (כסת"ח) כמו לפרק גלגלים לבדיקה, להחליף טיימינג לפני יצרן וכדומה.

 

אגב, ברכב שלי בבדיקה מצאו נזילות. הלכתי למוסך וביצעתי מעקב והרכב אצלי כבר שנתיים ואין נזילה.

 

זה לא אומר שאתה צריך להתעלם ממה שרשום, אלא לקחת את זה בפרופורציות הנכונות.

 

ואגב, בזמן האחרון אני לא רואה הרבה CC למכירה ביד2.

 

בהצלחה,

פורסם
הרכב הזה כנראה עבר תאונה דיי רצינית מקדימה,הולפו שם כל החלקים האפשריים בחלק הקדמי.

 

הנושא שעוד מדליק נורה אדומה זה תיקון הדופן בשני הצדדים ותיקון בעמודים!

 

הרכב הזה לא עבר פגיעה בחניה או ברמזור.

 

תבדוק טוב שאין לרכב פגיע בשלדה,כי לפי התיאורים שלך נשמע שזה מאוד סביר!

 

קח בחשבון שרכב קבריו,יותר חלש מבנית בדרך כלל לאומת רכב מקביל עם גג והרבה פחות בטיחותי.

 

אם הרכב עבר תאונה קשה ויש לו פגיעה בשלדה הנושא יותר חשוב ברכב מסוג זה לאומת רכב בעל גג רגיל,ויכול להתבטא מאוחר יותר בתקלות משונות ובשינוים בסימטריה במידה ולא תוקן כראוי.

ובמילים אחרות,במידה ויש לרכב פגיעת שלדה,או קצה שלדה חפש לך רכב אחר,לא חסר 206CC על הכביש

חסוך מאיתנו את תובנותיך, אינך יודע לקרוא טופס בדיקה.

ע"פ המצויין בטופס אין לרכב כל תאונה משמעותית, לא בשלדה ולא בעמודים(הם עברו צביעה).

הרכב עבר תיקוני פח וצבע סביב+הח' מכסה מנוע וכנף קד' ימין.

בטופס לא צויין פגיעה בשלדה/קורות/עמודים, וגם התיקונים בדפנות הם בעלי משמעות נמוכה(תיקוני פחחות).

 

אם יש לך מקצוע אחר - אל תחליף אותו, יעוץ ברכישת רכב והבנת טופס בדיקה הם לא התחום שלך.

פורסם

איך אתה יודע מה רשום בטופס בדיקה מעבר למה היה רשום בפתיחת השרשור?

 

אתה ראית את הטופס? או שהיית בבדיקה?

 

אני לא טענתי שום דבר מעבר למה שכתבתי,לא טענתי שאני מכונאי ולא טענתי שאני שמאי רכב,האם אתה אחד כזה שיודע הכל יותר טוב מכולם?

 

לא מוצא חן בעיניך התובנות שלי אתה לא חייב לקרוא אותן,ולא למזלי זה לא התחום עיסוק העיקרי שלי אבל נראה לי שגם לא שלך כי אתה מרבה לתת עצות כלליות ולתקוף את מי שלא מסכים איתך

פורסם

לפחות אני לא מייעץ על דברים שאינם כתובים. אני לא מנסה לנחש וגם אינני ידעוני.

אתה מנסה להעלות השערות שאינן מגובות בכתובים, אין זה מוסיף מידע לשואל ורק מבלבל אותו.

אם תבחן את כל הודעותי לאחור תראה שאני מעורה במקצוע ויודע היטב את עבודתי.

פורסם

תהיה מי שתהיה ואל תגיד לי מה לכתוב,בינתיים אתה הראשון שאומר שההודעות שלי לא מספיק טובות.

 

בכל מקרה כל אחד עם הדעה שלו,תמשיך לחשוב שאתה הכי חכם ויודע הכל יותר טוב מכולם.

 

את הרמה שלך כבר הבנתי זה לא מפליא אותי שאין לך יותר מידי מה להגיד אלא רק לרדת על אנשים ולהגיד להם כמה הם לא בסדר.

 

יש אימרה שאומרת שקודם כל תבדוק את עצמך ואחרי זה תעיר לאנשים אחרים

פורסם
אני מעוניין לקנות רכב יד שניה שנת 2002 והרכב קיבל את התוצאות הבאות, ברצוני לדעת אם תוכלו לעזור לי להבין מה פירושן והאם כדאי לוותר או לתקן את הבעיות:

 

1.מאפייני בלמים: בלם חניה \ עזר - בלימה לקויה, בלמים קדמיים - לתקן צלחת\דיסקים\תופים

2.מערכת הנעה: גל הנע \ ציריות - מרווחי יתר, תיבת הילוכים ידנית - נקישות יתר החלפה לקויה

3.גאומטריה של המיתלים: מיתלה קדמי - לתקן,לכוון מרווחי יתר נקשירות יתר, מערכת היגוי - נקישות יתר, צמיגים וגלגלים - צמיגים לא תואמים.

4.מאפייני מנוע: בלוק מנוע - נזילת מים, החלף תומכים, נזילת שמן, ראש מנוע - נקישות \ רעש יתר בגל הזיזים, רעש שסתומים, נזילת מים לתיקון, מערכת תיזמון - החלף רצועת זימון לפי הוראות היצרן.

5. סריקת שילדה: תקוני מרכב, משמעוית שולית, כנף קדמית ימנית הוחלפה, כנף קדמית שמאלית הוחלפה, מרווחים לא תואמים בחלקי מרכב.

מצב פנימי: חלקי פלסטיק פגומים, לתיקון מראות פנימי \ חיצוני.

תקוני מרכב משמעות נמוכה: סימני פגיעה לפנים, סימני פגיעה דופן ימין, סימני פגיעה דופן שמאל, מעיכות, תקוני מרכב וצבע, הוחלפו חלקי מרכב, מכסה מנוע הוחלף, פח חזית פגום\הוחלף.

 

עמודים, צבע עמודים לא מקורי.

 

 

האמת אחרי שאני כותב את כל זה כאן, נראה שיש יותר מדי בעיות, אשמח אם תתנו את חוות דעתכם :)

 

ירון

אהלן

האם מדובר במקרה בפג'ו שחורה הילוכים מנוע 2000 ??

פורסם
תהיה מי שתהיה ואל תגיד לי מה לכתוב,בינתיים אתה הראשון שאומר שההודעות שלי לא מספיק טובות.

 

בכל מקרה כל אחד עם הדעה שלו,תמשיך לחשוב שאתה הכי חכם ויודע הכל יותר טוב מכולם.

 

את הרמה שלך כבר הבנתי זה לא מפליא אותי שאין לך יותר מידי מה להגיד אלא רק לרדת על אנשים ולהגיד להם כמה הם לא בסדר.

 

יש אימרה שאומרת שקודם כל תבדוק את עצמך ואחרי זה תעיר לאנשים אחרים

 

ואני השני שאומר לך את זה.

 

הסקת מסקנות שלא קשורות בעליל לטופס הבדיקה! ובלבלת לחינם את הכותב.

 

הדבר מראה על חוסר ניסיון בסיסי בטופסי בדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...