Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שמופז יתן עצות איך לסדר את העולם ואת איראן,שיעשה סדר במשרד התחבורה שלו ובמיוחד "עמדה מספר 1" במשרד הרישוי בחולון.

זה אולי לא כ"כ אסון , אבל את הוועדה שהוקמה לסדר בנתב"ג הוא לא מווודא המלצות , ומישהו שהתפטר האשים אותו שהוא יגרום שם לתאונה אווירית בגגל העובדה שהוא פשוט מתעלם . אז את העובדות אנו לא יודעים , אבל מכך שמופז שתק ולא האשים בדיבה , אומר שיש המון אש מתחת לעשן . ואם זה נכון שם הוא מסכן חיים

בברכה יהודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בעניין הזה קראתי תיאוריית קונספירציה מעניינת למדי:

החוב החיצוני של ארה"ב ענק, חלק גדול ממנו הם חייבים לסינים.

הסינים מאיימים להעביר את עתודות המט"ח שלהם ליורו (מה שיגרום לירידה נוספת בשער הדולר), האמריקנים מאוד לא אוהבים את זה.

עד כאן העובדות ידועות.

 

מחיר הנפט לא כל כך משנה לאמריקנים (כמדינה) כיוון שחלק גדול מהנפט שהם צורכים מקורו בטקסס ובאלסקה, המחיר משפיע על הצרכן הפרטי אבל בהרבה פחות על המדינה שקונה נפט ממקורות עצמיים.

הסינים מאידך בבעיה, נפט הם חייבים לקנות כי האולימפיאדה בפתח, הנפט הזה עולה להם הרבה יותר מהמתוכנן אבל אין להם בשלב הזה ברירה והם ממשיכים לצרוך את אותה הכמות (ביקוש קשיח).

הדבר הזה מביא לדילדול עתודות המט"ח שלהם ואל סף פשיטת רגל, מה שמאוד משמח את ארה"ב.

לפי התיאוריה הזו מי שעומד מאחרי מחירי הנפט המטורפים הם האמריקנים עצמם שמנסים לשבור כך את הסינים.

 

הזוי - אבל לכו תדעו...

×
×
  • תוכן חדש...