Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חומר שמכניסים למערכת הקרור מנוע ברכב על-מנת לזהות בריחת קומפרסיה במערכת


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 5969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני ביצעתי עכשיו טיפןל 10K ברכב של חבר.

הרכב הינו 205 שנת 97 1.4

 

יש לי חשד שבורח קומפרסיה למערכת הקרור.

 

הרכב לא מתחמם...עדיין בטח לא משהוא קיצוני.

הרכב לא מאבד מים

בהתנעת הרכב יש ירידה קלה של מפלס המים במייכל העיבוי ..לא עליה ובטח לא גלישה.

במתן גז ולאחריו אין בועות במיכל עיבוי.

המים במיכל עיבוי ירוקים וצלולים ללא משקעים(פרסטון..כך לפחות בשנתיים שהוא אצלו.

אבל...

 

ביצעתי בדיקת אויר במערכת כשלב שיגרתי בטיפול.

היה הרבה מאוד אויר, שיצא מנקודת הניקוז שעל הטרמוסטט.

בנקודת הניקוז על הרדיאטור לא היה אויר

בנקודת הניקוז העליונה לא היה אויר

התבצע ניקוז.

 

לאחר מספר ימים החבר מתקשר ואמר לי שהוא נסע לאורך עליה חדה וארוכה (ש"ד הציונות בחיפה).

והוא הרגיש אובדן כח מורגש והחום עלה ב 7\10 מעלות +-(הרכבתי לא שעון חום לפני שנה).

חשבתי יש שרב אז אולי זה כלום.

 

ביצעתי ניקוז אויר שוב ויצא הרבה אויר(מנקודת הניקוז על הטרמוסטט)

ברדיאטור לא היה אויר כלל(נבדק דרך הפקק שעל הרדיאטור)

בנקודת הניקוז העליונה שיושבת ליד הרדיאטור על צינור גומי גם לא היה אויר כלל.

 

ושוב כל הממצאים זהים לאלו שלמעלה

 

 

2 אופציות למיטב ידעתי

 

1.מעבר קומפרסיה למערכת הקרור קיימת אך בשלב התחלתי

כנראה מתבצע במצב של טמפ' עבודה ולא מנוע קר(התפשטות טבעית של המתכת יוצרת נקודת פריצה רק בחום גבוה).

2. יניקת אויר מהייכן שהוא במערכת. האם ייתכן?

אני לא בטוח שזה יכול להיות . אם יש תת לחץ וחור אז המערכת תינוק אויר.

אך בעת התפתחות לחץ תיווצר נזילה ואין נזילות כלל חד משמעית ברכב הזה.

לבדיקה

 

-מעבר קומפרסיה שהמנוע חם(לחיצה על הגז וחיפוש הימצאות בועות המייכל העיבוי)

התנעת מנוע חם ווידוא שאין עליית מפלס נוזל במייכל עיבוי.

-הכנסת חומר שמזהה משקעים שמקורם בתהליך השריפה בצלינדר.

 

*כרגע אנני נלהב לבצע פעולות של פרוק והרכבה של חלקים(הרכב לא שלי).

לא שש לשלוח אותו למוסך, כי סך הכל הרכב מאז אותה פעם לא מראה סימנים של חום גבוה.

 

אם למישהו יש השגות ורעיונות אז בבקשה.

הייכן ניתן להשיג את אותו חומר ואיך הוא נקרא? אני מתגורר בחיפה

 

נ.ב

אני יודע לעשות ניקוז נכון של אויר , אז אפשר לדלג על זה.

מנוע כבוי וניקוז מנקודה תחתונה לעליונה כאשר מייכל עודפים מלא ופתוח.

 

 

 

 

תודה

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתחיל מהסוף- בתור משתמש ותיק אני מניח שלא צריך לספר לך על חיפוש. חיפוש היה מעלה את זה:

www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=208032 רק מהזמן האחרון, ויש עוד הרבה.

 

לדעתי זה לא סביר שיש בריחת קומפרסיה למערכת הקירור ואין איבוד מים. מה גם שמסופקני אם בריחת קומפרסיה כל עוד לא חסרים מים תגרום לעלייה בטמפ'.

 

בעניין ניקוז האוויר- לעיתים כשמחליפים נוזל קירור ומנקזים לא כל האוויר הכלוא יוצא, ולאחר ביצוע נסיעה בה התרמוסטט נפתח יש עוד אוויר לנקז כל שלא הייתי ממהר להסיק מסקנות.

 

אם לא מדובר באוויר שלא נוקז הבעיה שתיארת אופיינית לבעיית ספיקה של מערכת הקירור. במידה והמאווררים תקינים חשד לסתימה חלקית במערכת או משאבת מים גמורה.

 

לדעתי תמשיכו לעקוב אחר העניין, תגיד לחבר שיבדוק מים כל בוקר ושישים לב למד החום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מניח שלא בוצע חיפוש...ביצעתי חיפוש.

יצא לי לקרוא את הלינק הנ"ל.

 

בלינק מדובר על מכשיר כלשהוא שאת שמו המקצועי והייכן ניתן להשיגו אינני יודע.

כמו כן הבנת גם לפי לינק זה וגם לפי קריאת שירשורים נוספים שקיים חומר כלשהוא שגם את שמו אנני יודע וגם הייכן ניתן לרכוש אותו אינני יודע.

 

האם המכשיר והחומר דרושים יחד לביצוע הבדיקה?

האם בעזרת החומר בלבד והסבר מתאים זה מספיק?

מהו המכשיר המיסתורי ומה תפקידו בכח.

 

אביב יצאת תותח בהערכה שלך

היום הרכב נסע כ 150 ק"מ.

לאחר מכן

הלכתי לבדוק שוב ו...

אין אויר במערכת

מתברר שהיה צריך פעמיים לבצע ניקוז.

ויש לי חשד סביר שבטרמוסטט שלו אין חור קטן למעבר אויר..מקורי.

בקיצור אני יוציא טרמוסטט ויעדכן.

 

אביב

איך משאבת מים גמורה יכולה ליצור סימפטום יחיד של אויר במערכת.

ואם תוכל להסביר את נושא הספיקה של מערכת הקרור ומאווררים.

לא כלכך מבין את הקשר.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OK

 

יש תמונות מישרשור של דוד.

הייכן אני יכול לכוש ערכה זו בצפון?

 

ודוד

למה המכשיר?

 

 

תודה

%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA%20CO%20001.jpg

%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA%20CO%20002.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלותו של המכשיר כן זולה עם מיקוח אפשר לקנות ב-200 ש"ח כולל בקבוק החומר שמספיק ל10-15 בדיקות.

את החומר לא מכניסים למערכת הקירור אלא למכשיר, החומר משנה את ציבעו מירוק לצהוב, כאשר הוא בא במגע

עם גזים שרופים במערכת.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

200 ש"ח+-

שווה מאוד לאחד כמוני שתמיד יש לו רכב כלשהיא שמספק לו המון תענוג.

תודה דוד

אתה יודע הייכן ניתן באזור הצפון לרכוש מכשיר כזה?

אני לא בטוח שחנויות לחלקי חילוף מחזיקים מכשיר שכזה.

 

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...